Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2023 15:08 - Всеки ден по една дреболия да е от мен
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 1122 Коментари: 4 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В детската песен-оригинал на Богомил Гудев думата е „дяволия“. Не е „дреболия“. Тук е от мен..

 

На стария познат на вас линк https://1drv.ms/u/s!AuzqcbTGmjkZbtVL3sJSS3jDJcc?e=6FVnDb

можете да намерите, прочетете и свалите свободно в компютъра си текста на новия, последен засега, том 7-ми от книгите „НИЕ“  (2009-2012).
„За тези, които сега се събуждате и се присъединявате към нашата компания“, НИЕ не е абревиатура, а личното местоимение за 1-во лице мн. число.

Христо Рашев.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - За какво говориш?
21.08.2023 16:43
Само ти си знаеш.
цитирай
2. gardener - Виждате ли г-н Рашев,
21.08.2023 23:45
виждате ли, как местните изроди и изродки ги плаши Вашата изстрадана "наука" и и истината, защото истината е винаги наука. Тези червеникави изроди и селски дегенерати нищо не разбират, но се опасяват, че някой ден ще вземат да се родят умни хора и защо не измежду техните собствени изроди и ще вземат да Ви разберат. Всъщност, трийте тази изродка, тя няма право да се докосва до вашите неща, защото нищо няма да научи дегенератката селяндурска. Всъщност и тя не е тема, благодаря Ви за труда от името на бъдещето (хахаха, с ирония към себе си).
цитирай
3. dobronameren - Всъщност да, gardener,
22.08.2023 11:28
Кака Радка не е тема, защото е проста и елементарна като разсъждение. Може би, ако преди две-три поколения комунизмът не беше добре дошъл у нас, сега тя нямаше да е толкова злобна, а загрижена и добра жена, но... Да се надяваме, че две-три поколения след като комунизмът си отиде от душите ни. ще се родят онези умни хора, които да населят И НАШЕТО общество. Защото не и измежду нейните наследници защо те не са ли хора?!
(В скоби, според моите скромни логически разсъждения, radostinalassa няма наследници - които да обича и да се надява те да я продължат. Иначе защо в нейните 10-тина хиляди поста нито веднъж тя не се сети за някой един такъв?! Аз, а сигурен съм и всеки друг доброплоден в душата си човек, разчита това като безнадеждна окончателна самота. И ако се замислим, а не само говорим за Бог и Възмездие, ТАЗИ нейна участ е нейната индивидуална божия присъда.)
Иначе, благодаря ви много, Градинарю, за оценката на труда ми! Не зная имате ли представа колко много ми давате като помощ, подкрепа, надежда и задължение да продължавам с осмия том на НИЕ (от който са готови първите 76 страници, от вероятни общо около 600)
Благодаря!
цитирай
4. radostinalassa - Моите деца са твърде умни в ...
22.08.2023 14:21
сравнение с вас. Факт. Едно време Фуна злословеше за сина ми, но тя просто хвърляше въдица. Спорид мен вие сте простите. Моите постове отиват в Гугъл, особено тези на здравна тема. Сега се пукнете от яд. Фашизоиди с десен мозък.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1896326
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930