Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2014 11:42 - 5 пози за сутрешен секс
Автор: minevv Категория: Тя и той   
Прочетен: 6329 Коментари: 21 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сутрешният секс е възможно един от най-добрите начини да започнете деня си. Не само ще изпитате серия от оргазми, но ще бъдете по-усмихнати, позитивно настроени и продуктивни в работния процес.

Но тъй като всяка сутрин нашите енергийни нива са различни, невинаги можем да бъдем толкова активни в леглото, колкото ни се иска. Затова споделяме няколко подходящи пози за сутрешен и незабравим секс.

Ако все пак кипите от енергия, винаги може да започнете деня си с поза „ездачка“, поза „лотос“ или експериментирайте.

„Поза лъжички“

Поза лъжички обикновено е най-инстинктивното положение, в което се събуждат партньорите. Поза, която е изключително удобна и за двамата и изискваща минимални усилия. Осигурява дълбоко проникване, максимална близост, в която мъжът може да докосва нежно партньорката си по най-възбуждащите я места.

Секс под душа

Сутрешният душ определено може да ви разсъни, да ви освежи и да даде един положителен старт на деня, особено ако не сте сами под него. Изчакайте половинката ви да влезе в банята и не се бавете с приятната сутрешна секс изненада.

Една от най-удобните секс пози в банята е, когато дамата е с гръб към своя партньор, изправена, а стената й служи като опора за ръцете. Въпреки незабравимите мигове в банята внимавайте да не се подхлъзнете. Тази секс поза може да е вълнуваща, но в същото време попада в списъка с рисковите секс пози.

„T форма“

Секс поза, в която дамата трябва да е легнала по гръб на спалнята, краката да са свити в коленете и леко повдигнати. Тялото на партньора й е перпендикулярно на нейното. Проникването е дълбоко и доставя удоволствие и на двамата партньори. Секс позата изисква енергийно ниво 12% и координация от страна на двамата 65%.
Още по темата

Любовен хороскоп за 22 - 28 септември 2014
6 неща, които не трябва да жертвате в името на една връзка
Кои зодиакални знаци са по-склонни към изневяра

„Кучешка поза“

Секс поза, която ще изисква енергийно ниво 65% и координация на двамата партньори 50%. Разбира се кучешката поза има много варианти, в които може да бъде изпълнена. Може да е нещо по-закачливо докато пиете сутрешното кафе или ако партньорката ви е легнала изцяло по корем на спалнята вие да легнете върху й и събуждането да бъде повече от вълнуващо.

Мисионерска поза, с крака повдигнати на раменете на партньора

За този вариант на мисионерската секс поза ще трябва да сте добре разсънени, защото енергийното ви ниво трябва да е на 100 процента, за сметка на координацията, която може да е 25%. Ако все пак ви се струва твърде енергично за сутрешен секс, заложете на класическата мисионерска поза. Тя ще ви даде едно романтично начало на деня.

Прочети още на: http://www.az-jenata.bg/a/2-intimno/25517-neochakvani-polzi-ot-celuvkata/
  image

Сутрешният секс е възможно един от най-добрите начини да започнете деня си. Не само ще изпитате серия от оргазми, но ще бъдете по-усмихнати, позитивно настроени и продуктивни в работния процес.

Но тъй като всяка сутрин нашите енергийни нива са различни, невинаги можем да бъдем толкова активни в леглото, колкото ни се иска. Затова споделяме няколко подходящи пози за сутрешен и незабравим секс.

Ако все пак кипите от енергия, винаги може да започнете деня си с поза „ездачка“, поза „лотос“ или експериментирайте.

„Поза лъжички“

Поза лъжички обикновено е най-инстинктивното положение, в което се събуждат партньорите. Поза, която е изключително удобна и за двамата и изискваща минимални усилия. Осигурява дълбоко проникване, максимална близост, в която мъжът може да докосва нежно партньорката си по най-възбуждащите я места.

Секс под душа

Сутрешният душ определено може да ви разсъни, да ви освежи и да даде един положителен старт на деня, особено ако не сте сами под него. Изчакайте половинката ви да влезе в банята и не се бавете с приятната сутрешна секс изненада.

Една от най-удобните секс пози в банята е, когато дамата е с гръб към своя партньор, изправена, а стената й служи като опора за ръцете. Въпреки незабравимите мигове в банята внимавайте да не се подхлъзнете. Тази секс поза може да е вълнуваща, но в същото време попада в списъка с рисковите секс пози.

„T форма“

Секс поза, в която дамата трябва да е легнала по гръб на спалнята, краката да са свити в коленете и леко повдигнати. Тялото на партньора й е перпендикулярно на нейното. Проникването е дълбоко и доставя удоволствие и на двамата партньори. Секс позата изисква енергийно ниво 12% и координация от страна на двамата 65%.
Още по темата

Любовен хороскоп за 22 - 28 септември 2014
6 неща, които не трябва да жертвате в името на една връзка
Кои зодиакални знаци са по-склонни към изневяра

„Кучешка поза“

Секс поза, която ще изисква енергийно ниво 65% и координация на двамата партньори 50%. Разбира се кучешката поза има много варианти, в които може да бъде изпълнена. Може да е нещо по-закачливо докато пиете сутрешното кафе или ако партньорката ви е легнала изцяло по корем на спалнята вие да легнете върху й и събуждането да бъде повече от вълнуващо.

Мисионерска поза, с крака повдигнати на раменете на партньора

За този вариант на мисионерската секс поза ще трябва да сте добре разсънени, защото енергийното ви ниво трябва да е на 100 процента, за сметка на координацията, която може да е 25%. Ако все пак ви се струва твърде енергично за сутрешен секс, заложете на класическата мисионерска поза. Тя ще ви даде едно романтично начало на деня.

Прочети още на: http://www.az-jenata.bg/a/2-intimno/25517-neochakvani-polzi-ot-celuvkata/




Тагове:   пози,   секс,   сутрешен,


Гласувай:
10



1. rumyn - :)
25.09.2014 12:45
ами то това си е учебник за спящите :)
дето сега се налага да откриват удоволствието от правенето на секс :)
цитирай
2. minevv - дааа
25.09.2014 13:12
ми непознаването на основни човешки функции се е превърнало в общоприета гордост...
затова и поствам...
За тези които не разбират , все се предлага алгоритъм...
цитирай
3. rumyn - :) слънчева е усмивката за теб! ...
25.09.2014 13:39
:) слънчева е усмивката за теб!
дано на незнаещите за какво са се родили им е от полза :)
поне да открият една от функциите си в живота - да се възпроизвеждат :)
да не се изгуби генетичният им материал.:)
това май е основния стремеж на всяко живо същество?
да си намери правилния партньор с добър генетичен материал и двамата да предадат гените си на наследството.
а това се случва през множество опити и грешки :)
и с правенето на ... как беше? ааа, да бе - секс!
цитирай
4. ani22 - Секс под душа
25.09.2014 22:58
Страхотно изживяване!
Препоръчвам я както на ранобудници, така и на събуждащите се след 12 ч...:)
цитирай
5. rumyn - хъ! да се развихря ли с идеи как по...
27.09.2014 18:49
хъ! да се развихря ли с идеи как подробно да се случи? или по точно как се случва?
мога да започна с въпроса:
защо ми е мъж в леглото ,ако не го употребя преди лягане и със събуждането си?
то той може и да си хърка самичък ,ако няма да е употребен най -вече рано сутринта! :)
то човек вечер е изморен от работния ден може и да мине метър само с някоя и друга целувка :) ама сутринта? да ме извинява . от какво ще е уморен рано сутрин? :) а докато се стигне до душа знаеш ani22 , колко варианти ще е по прехвърлил?
няма начин, той да забележи никоя знойна колежка, след едно такова сутрешно събуждане! направо ще си казва - а не! у дома онова чудо ми сви сърмите за тая нямам сила :)
и момичета ако се съмнявате че мъжете ви кръшкат . да си знаете вината си е ваша :)
не сте им взели навреме силата за да не им минават шантави мисли през деня :)
няма такова чудо - женкар. простичко казано този тип мъже са незадоволени от половинките си :)
цитирай
6. minevv - hahahaha RUMI
29.09.2014 09:36
съгласен с писаното и го пожелавам на всеки МЪЖ
цитирай
7. анонимен - стига с това Hahaha, Глупендер....
29.09.2014 10:14
Не се прави на глупав, от мен не може никой да е по-тъп... Ясна ли съм аз съм много задръстена КуЧкЪ и никой не може да се мЕри с мЕЕн
цитирай
8. minevv - НЕ ми се ДЪрви сам пред компа, ами, ...
29.09.2014 10:44
maleidi46 написа:
НЕ ми се ДЪрви сам пред компа ,
ами , изтриий си смешните лъжи и манипулации...
shuriken, sulltan , jedknigt ,bigmazalo ......
Имам акъл и време ,да стана и по лоша ...
Разбрано ?

Аз съм си АЗ.
Оригинален и единствен!
И вече забелязвам че някои вече пишат под моя ник ...
А лудото си е лудо
цитирай
9. rumyn - юлио, Влади дали се дърви или не не е ...
29.09.2014 13:47
юлио, Влади дали се дърви или не не е твой проблем :)
и дали е сам или не е още по малко твой проблем!
и уверявам те - Влади не страда от междуличностно разстройство като теб. той си е единствен и е само с една регистрация. ти си тази с множеството личности :)
цитирай
10. анонимен - недей лъга, Шизоид....Ще си плащащ още дълго..
30.09.2014 09:57
3. jediknight - На мен Уна Роса малката маймуна ми е ...
28.09 15:19
На мен Уна Роса малката маймуна ми е най-смешна, когато го играе "мъж от Пловдив".
Бас ловя, че и за него има "истински" профили у фейса
и е приятел на същите, които уж можели да потвърдят за Уна Роса.
Tе със сигурност ще потвърдят, че е и мъж от Пловдив, щото ...... им е приятел у фейса :D
Как е възможно ли - да е хем мъж, хем жена? Па, Еба ли му мамата!!:DD
цитирай
11. minevv - travi
01.10.2014 16:22

travi
виждам че ме посещаваш-= ела в южния парк, неделя- 10 часа последния хълм под витоша

Изпратено: 16:17 От: minevv
Изтрий
цитирай
12. rumyn - хахаха ! охоуууууууууууу и срещи ...
02.10.2014 07:52
хахаха ! охоуууууууууууу
и срещи си уреждате а?
ревнувам :) Влади, внимавай на коя го даваш да го ползва! трябва да остане и за мен някой ден за ползване:)рррррррррррр
цитирай
13. minevv - nee
02.10.2014 09:11
Руми
просто сцепената розичка и турбо метеоризма пишат 'коментари' с техния си език...
Та кат са "мъжлета"-прекалили с анаболите и синтетиката и объркана самоидентичност, искат, да дойдат да ме видят ;-))))
az ne sym obraten, ta za tqh nqma... da e towa ;-))
цитирай
14. rumyn - хахах! дай се бе Влади! не знам кой ще ...
02.10.2014 09:37
хахах! дай се бе Влади! не знам кой ще е боксовата круша, ама си мисля че ти няма да имаш синини :)
п.п.
понеже си мисля че те познавам достатъчно :) не мога да приема че :
11. minevv - travi, и текста по натам е писан от теб.
не мога да вържа поведението ти пред мен и тези думи. а мен да ме лъготиш? ми не виждам смисъл/ нямаш какво да спечелиш от мен или да загубиш за да ме лъжеш / за това съм сигурна че си естествен и открит най вече на лични.
цитирай
15. minevv - руми
02.10.2014 10:23
Аз аъм си аз - не лъжа/ но премълчавам, не страдам от раздвоение на личността, работя , трениирам и чета.. Скучно- но поне се запазих далече от уличните гаменчета, които се мислят за МЪЖЕ
цитирай
16. анонимен - Секса го няма , миневв ! То много яснУ ...
02.10.2014 10:52
Ами , поне ..Бокс ,ще има ли...
аз съм голема Фенка ,знаеш...
Румке, не ма прекъсвай ,
кЪт селска Пръчка ,плз !
цитирай
17. rumyn - хъхъхъ да се смее ли човек ? да плаче ...
02.10.2014 11:53
хъхъхъ да се смее ли човек ? да плаче ли като те чете юлио?
юлио! дали го има или го няма- секса, не е твой проблем, а на Влади. ти к'во да не се натискаш да му го осигуриш? :)
Влади , за мен няма нужда да доказваш. аз съм сигурна в теб. ако е нужно на някой друг да доказваш то това вече си е ваш проблем :)
а има ли смисъл да доказваш нещо някому който по принцип е недоверчив и сприхав?
цитирай
18. minevv - do челадинка.. тъпо блонди-баба с мераци
02.10.2014 11:59
не се меси в неща, които не разбираш-
вече си в списъка за триене..
И не си организираала нищо-- никои не те приема за нещо!!!
Ако ме рабираш ;-))))
цитирай
19. rumyn - 15. minevv - руми
02.10.2014 12:22
Влади, скуката идва от еднообразието :)
човек да се труди, да тренира, да чете, си осигурява разнообразие ,което безделниците нямат. за тях разнообразието се състои в салатата с домашна + мръсни вицове и колкото по беден речников запас толкова по щастливи. ама и това омръзва, че вицовете почват да се повтарят а и пачите дето се въртят около такива са на тяхното ниво. и го удрят на пристрастеност я към алкохол , я към по силни съставки. а твоя живот си е достатъчно разнообразен нужно е само да видиш това и да му се наслаждаваш. всяка прочетена книга ти открива един нов свят - света на автора. всяка книга те прави по богат на мисли и размисли върху книгата/ защо точно тъка е написана а не по иначе/ а онея дето светът им е ограничен в : - де ми е ракийката ма? още ли не си ми надробила салатката? бързоооооооо, щ'ъ смачкам от бой!
те са много бедни и нещастни, толкова много че не умеят да го осъзнаят.
цитирай
20. minevv - руми
02.10.2014 13:58
ДА - и затова съм го избрал ;-) и теб също
цитирай
21. rumyn - ох! Влади! умееш да ме разтапяш, ...
02.10.2014 15:04
ох! Влади!
умееш да ме разтапяш, умееш! :)
аз... аз... ти си знаеш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minevv
Категория: Политика
Прочетен: 860017
Постинги: 437
Коментари: 1432
Гласове: 2418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол