Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2022 11:43 - Обикновен фашизъм
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 1557 Коментари: 9 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

България е член на НАТО, нали? Сергей Станишев е председател на Партията на Българските Социалисти в Европейския парламент. Българската партия на която той е член – БСП, участва в коалицията на „Продължаваме промяната“, която днес управлява България. Жена му на Сергей Станишев – Моника Станишева, е председател на 3-местния Съвет на директорите на сайта  DIR.BG.

 

И сега – внимание. Моят личен компютър е блокиран от многоуважаемите администратори на сайта DIR.BG. Мога да чета спокойно пристрастните им публикации, но ако поискам да им постна МОЯ коментар – било забранено. Това го разбирам – моите коментари не съответстват на тяхната политика! За такъв случай е измислен демократичен път: Съобщават, че въпросният коментар „не отговаря на правилата на сайта“ и всичко е ясно. Но да ми пращат (гледам скрийншота) – „вашият IР адрес е блокиран и не можете да пишете коментари“ е обикновен фашизъм.

Как така ТЕЗИ си позволяват да забраняват използването на моя компютър?! МОЯТ! – Нали обърнахте внимание – проследено е IP-то! Та на него да не би да работя само аз, бе идиоти? Ако смятате, че такива милиционерски работи са ви позволени, Вашето място не е в демократична България. Хайде, бегом при Путин. Вие сте за там!

И за да има реципрочност в правата ни – моите и вашите, щом ще ме „затваряте“ по IP адрес, АЗ имам право да ви препоръчам да не създавате потомство. Защото децата ви ще имат Вашия Ген – онзи убийствен за нормалните хора ген, което не бива да се допуска! Ако искаме страната ни да е европейска, а не хитлеро-фашистка, путинско-комунистическа. радевско-корнишонска, просто учингьолска.

Не желая Светът да характеризира страната ми с думите „Пълни Простотии“! И съм абсолютно прав, да ви вземат дяволите!

 

Да не помисли някой, че се жалвам. Изобщо не е това. Аз имам много по-висока цел – Да изтипосам дирбегейците на Интернет-стената „не правете като тях, за да ставате за смях“. Прости хора сте вие от DIR.BG. Да не би да е само Вашият мижав сайт? Как мислите да се справите с хората, които четат и коментират в десетки и стотици ДРУГИ сайтове в Интернет? Ще бомбардирате домовете им по IP или по GPS ли?

А за моя случай: Ако решите да ме забраните по този дирски начин в BLOG.BG, ще се регистрирам в „мама ви бг“ например. И оттам ще продължа да ви се подигравам.  Оттам ще ви цитирам един поет, който недолюбвате по ген – „Тирани всуе се морите. Не се гаси туй що не гасне!“ Мога и още да цитирам – един друг поет, който само Вие си мислите, че ваш. Слушайте го: „Смъртта ражда из мъртва утроба вековната злоба на роба“. (Каква чудесна характеристика е направена преди повече от 100 години за хора тип „Бойко Рашков“ !)

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
24.03.2022 11:52
Много точно си им казал Истината в очите, което ти прави чест!
цитирай
2. radostinalassa - И какво ще ми се случи? Ти си трол. Москитов.
24.03.2022 13:54
В това правителство Радево, основният крепящ го фактор е партията на Корнелия Нинова. Или не съм прав, а? На твое място (мен това не ме засяга, защото не съм комунист) бих се замислил преди да критикувам Радев, Петков, Рашков - де да знам кой кому ще го натресе първи. Но във всички случаи дребните тролове в бегето като теб ще бъдат първи в редицата.
Добавям: Аз няма да заплача за теб. Защото не обичам тарикатите! Особено ако са жени.
цитирай
3. dobronameren - А бе, лельо ЛАССА
25.03.2022 16:15
Като пращаш някому коментари, поствай ги към постинга за който се отнасят. Иначе кой да се досети, че като се чешеш по носа, всъщност те сърбял гърба.
цитирай
4. radostinalassa - Ще викаш лелъо на леля си
25.03.2022 19:05
Твърдиш , че си млад. Сигурно си имал тежък живот.
цитирай
5. dobronameren - Ей, лельо,
25.03.2022 22:13
Разпищолвай се по твоите теми: хапло, русо, фуна, ФАЩ, киселото мляко и ситно нарязания копър... Не искам да се занимавам с глупави и злобни хора, особено ако са жени, отдавна излезли от менопаузата си.
Което не означава, че блогът ми е затворен за тебе. И друг път съм писал, че най-добрият начин да подиграеш глупака, е да му даваш думата публично.
цитирай
6. radostinalassa - Не съм леля на москити
29.03.2022 14:31
Давай и акъл какво да правми, явно тя е виновна за възможностите ти. злобен си като оня с маймуноподобния ник. в плейбой е така, но тук е обратното.
цитирай
7. dobronameren - Какъв плейбой те гони ма, лельо?
30.03.2022 18:10
Доколкото знам, "Плейбой" е списание (не е москит на който му се играе), което е предназначено за жени предимно. Ако ти твърдиш, че "тук е обратното", моля те, поясни се какво имаш предвид. Някой ... чалгар ли, някой ... възражденец ли, някой ... от Омск ли или от Харвард ...
И пак да отбележа, че темата на този постинг е цензурата от путински тип в сайта DIR. Що се чешеш по носа, като те сърби гъ..?
цитирай
8. radostinalassa - Някой ти викаше бай Добронамерен
02.04.2022 19:44
така, че викай леля на леля си. Нямам племенници. Гъ значи гъсок надявам се. много си нагъл, а чакаш добро отношение, що така?
цитирай
9. dobronameren - Гъ.. в твоя случай означава гърба
02.04.2022 20:11
виж коментар №3. А ти дали си гъска, аз не мога да знам. Обаче е сигурно, че не търся добро отношение от теб. Баш от теб! Представяш ли си моите приятели колко дълго ще ми се смеят, ако разберат, че си падам по леля си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1887345
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930