Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2018 09:14 - Я, колко макове в телевизиите
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 1298 Коментари: 1 Гласове:
1



Напънала се планината и се ... наакала. Много пъти.

Днес, както и вчера, говоря за червените ПО-та (партийни обединения). В частност – за частните български телевизии. Вчера – за починалата TV7 и двете й дъщерички BIT-стара и BIT-нова, таткото Канал 3, лелите Нова ТВ и bTV и комшийката BulgariaOnAir. Сравнявах ги как “светят” с “коледната елха” Иванчева от “зелен Младост”. Днес е редът на “старите пушки” ALFA, СКАТ и Евроком, “новите” Европа и БНТ, както и неродения още червен “Тошко” на Корнелия Нинова. Покрай този новичок “Тошко” някак естествено ми изникна асоциацията с “Я, колко макове”.

 

В началото бе СКАТ. Основана в град Бургас през 1992-ра (според Уикипедия).

Телевизията е с управител Валери Симеонов (лидер на НФСБ, днес едната трета от “Обединени патриоти”). Той твърди, че й е собственик. Бил я купил през 1994г. с парите, които събрал от частната си фирма за таксиметрови апарати, основана 1991-ва. Страхотно, както се казва. През тази година, и предхождащите я две, много хора си купиха бизнес за милиони левове. Възможно е, казвам и аз, понеже съм добронамерен. Г-н Симеонов преди Промяната е работил като електромеханик на траулер от обединението “Океански риболов”. Сигурно добри пари са му давали там. (Това може би обяснява защо телевизията му има голямо рибешко име – СКАТ.) Веднага след 1989-та става синдикален лидер на новооснованата КТ “Подкрепа” на д-р Тренчев в металургичния комбинат в Дебелт. И след 3 години, хоп – горд собственик на телевизия. И на бургаският седмичник в.”Десант”, печатният орган на партията НФСБ, самата тя родена 2011г. (преди две години в.“Десант“ почина, но в. „Атака“ е жив)

Сега да ви разправя приказката, СЪЩАТА, в нейния телевизионен вариант.

Първият профил на телевизията (до 2005) е повече народно-музикален тип “Сите българе заедно”, отколкото политически. Нататък... Нататък, о, да!

През април 2005г. се създава партия “Атака”. Чия е тази партия? Няма как да избегна този въпрос.

-           Партията взаимства името си от политическото обзорно предаване „Атака“, което съществува по това време в телевизия СКАТ с автор и водещ Волен Сидеров, тогава само журналист. И кум на Валери Симеонов впрочем. Като му гледам на Сидеров облеклото, жестовете и слушам плама на неговите речи, И ДНЕС!, единствената асоциация, която мога да направя е, че той копира Хитлер. Изобщо не се съмнявам, че и името Атака е реминисценция на щурмовите отряди на Хитлер. А иначе е всеизвестна тайна, че телевизия ALFA е „руската телевизия в България“. И ми иде на ума да посоча пак факта, че Комунизъм и Фашизъм са братя.

-           На парламентарните избори през 2005 г. партия „Атака“ участва като Коалиция Атака заедно с няколко партии и други организации, защото съдът отказа да я регистрира за самостоятелно участие. Там коалицията „Атака“ се самоопределя като опозиция в парламента, която “рязко се противопоставя на управляващата тройна коалиция БСП-НДСВ-ДПС”. На думи, защото с 21 депутата (които в края на мандата остават около 10) от 240 общо, няма как да се влияе на практика. Иначе с думи само, може. Но и на думи дори (напр. коалиция Атака  внася законопроект за национализация на приватизираните държавни предприятия и електро-разпределителните д-ва) това противопоставяне на БСП не съществува.

-           В 2009-та (октомври) Тройната коалиция губи изборите срещу ГЕРБ. Само след дни лидерът на “Атака” Волен Сидеров, която пак има 21 депутати, но вече собствени (Тук е мястото да отбележа факта, че затова пък депутатите на БСП са с 25 ПО-МАЛКО в сравнение с предишното НС!?) официално съобщава, че “безусловно подкрепя ГЕРБ и нейния лидер Бойко Борисов”. И веднага след това телевизия СКАТ, която твърдо е била 4 години “телевизията на Атака”, се разграничава. “Рязко”, разбира се.

-           И веднага се създава телевизия ALFA. С чии пари – Сидеров няма собствена фирма за поправка на таксиметрови апарати? Да припомня, че АЛФА се нарича елитният отряд барети на днешна Путинова Русия. Фашисти и комунисти са в един и същи строй!

След като СКАТ и ALFA се разделиха (2009г.) от програмата на “старата СКАТ” отпаднаха следните предавания:  “Сите българе заедно” на Никола Григоров, всекидневната телевизионна рубрика “Атака” на Сидеров, “Размисли и страсти” на Юлиян Вучков, “Безкомпромисно” на Георги Жеков, “Това не е истина” на Цветан Начев, “Афера” на Веселина Томова и “Десант” на Севдалина Пенева, “Моята сватба” на Калина Крумова и “Сигнално жълто” на Албена Вулева, От изброените 9 по-знакови предавания на СКАТ нито едно не се появи в ALFA. С едно изключение – “АТАКАТА”.

-           Нататък. О, да! Следва „златният пръст“ на Сидеров в г*за на Демокрацията (2013, Орешарски); после пируетите на триото Сидеров-Чуколов-Нотев по политическата сцена и под нея в търсене на подкрепящи клекшопове (2014-2015);  неистовите компромиси на „Атаката“ с принципи, съвести и избиратели (2016), изразени в невероятната и жизненоспособна ден до пладне коалиция с НФСБ и ВМРО, наречена „Обединени патриоти“, ... за да стигна днес, буквално днес!, в параноичните думи на Сидеров „Аз не съм упълномощавал Валери Симеонов и Красимир Каракачанов да разговарят с Корнелия Нинова“. Като че ли някой го пита за нещо. Как беше на турски? – гьотверен. Който и да „сервира вечерята“, Сидеров ще принася ястията на нея, а после ще се нахрани с остатъците от нея. Прислужник! Поне да прислужваше на САЩ и НАТО, а не на Путин и Куба (да припомня къде е раждана Деница Гаджева-Сидерова), та „да не го мисля“.

Представяте ли си докъде е паднал Путин, за да залага на такива „патриоти“ да се върне в България на бял кон (от съветската конюшня). А защо намесвам Путин (и Хитлер, и Хитлер, не забравяйте), говорейки за Сидеровите патриоти ли? Ами включете телевизора си и погледайте малко телевизия ALFA. Ако помните, ако не – питайте по-възрастните покрай вас, преди промяната от 1989-та всяка петък вечер Българската телевизия предаваше директно Съветската телевизия (всъщност не директно, а запис на програмата й от четвъртък вечер). Така пиехме вода направо от Извора. Днес, от години впрочем, „телевизията на Истината“ (така нарича себе си ALFA-та) запълва програмното си време на 60% със записи направо от „RT“. Такъв етикет стои долу вляво непрекъснато докато тече записа и който означава „Руское Телевидение“. Другото са бойките напъващи мечти на:  „Жълтите павета“ на левака Ивелин Николов и Христина Бозева, „Държавата днес“ със Станислав Цанов и Петя Кузева/Марина Ерова, Магдалена Ташева „В окото на бурята“, „Неделникът“ на самия Волен, ММА-попът в „Неделя – Ден Господен“ (липсват само „Офанзивата“ на Любо Огнянов „червения юмрук“, Мартин Карбовски от „Втори план“ и дядо Стефчо-младши от О “времена и нрави“ Юлиан Вучков. Първите двама познавате от предишния ми постинг за Канал 3, а за „неделята вече няма да е същата“ – само след малко когато пиша за телевизия „Евро ко?“) ... за мечтите им как Путин влиза на танк в Брюксел или в София, хотя бьi в Киев. И само „КПЛ Бойко“ му пречи. И оня „кривия макарон“ Меркел. (Туй са цитати!) Ех, мечти-и-и... за студена бира в горещ летен ден.

Къде тук виждате „бойковизъм“? Аз – никъде.

Напротив, виждам само ярко обагрени в червено злоба и омраза във всичките им нюанси от смешното подлагане на крак, през заканителното мърморене под нос, до тайното лъскане на ръждясалите оръжия от сталиново време, съчетано с повече от глупост надежда, че бъдещето на България не е в цивилизована и просперираща Европа, а пак там в Русия. В ония времена, където „Т34 и АК47 били решили и предопределили победата на марксизма в целия свят“. (Нищо от тези твърдения - в кавичките, не е вярно. За миналото питайте възрастните българи, за настоящето и бъдещето питайте децата си.)  

Междувпрочем Путин вече не го канят на сбирките на дори не Г-7, а и на Г-20, Башар Асар изпусна Сирия и ще се крие в любимия град на жена му Париж, докато Пучдемон ще го чака в Москва, Китай се върна към „епохата Мао“ – пардон, епохата Дрън, пардон Дзин, и Ким Чен Ун се отказа от ядрената си програма, щото бил добър и милеел за Света. (Ох, как ме сърби ръката да опиша мечтите на червените икономисти от бившия акумулаторен завод в Пазарджик и новото амплоа – „десните завои“, на макропрограмистите от блога с интереси в охранителния бизнес, както и за техните приятели от „Капитан Кук“ София или Пловдив – Те си знаят къде, през Русе, та чак до Брюксел и Баден-Баден. Но да заспи информация под камък. ... А годините хвърчат, милейди... )

 

Продължавам с прегледа  на “новата СКАТ”.

Списък на някои днешни нейни предавания и водещи: (Подчертал съм имената на водещите, които станаха депутати в 43-то и/или 44-то НС) “Паралакс” на Валентин Касабов, “За вярата българска” – отец Боян Саръев („рязаният поп“ според писателя Христо Стоянов), “Директно за икономиката” на Григор Лилов (онзи същият Григор от 168 часа на Петьо Блъсков, заприходен там от „Работническо дело“, ако помните),  “Директно по правни въпроси” на Мария Колева, “От упор” на Димитър Байрактаров,  “Да Антимафия” на Георги Дражев, “Зад фасадата” на Силвия Трендафилова (И това предаване съществуваше в “‘старата”СКАТ“. Наричаше се “Според закона”), “Турболентност” – Ангел Божидаров, “Дневниците на уфолога” със Стамен Стаменов („Уфолог“, ама от дупката при Царичина. Ах, какви пикантни истории разказва Интернет за него и как й беше името на оная – Елисавета Логинова), “Ранни вести” с водещи мърморещия под носа си Венцислав Тоцев, злобната Александрина Димитрова и г-ца Теодора Салагьорова.

Отделно добавям “Дискусионно студио” на Велизар Енчев (щатен служител в 1-во Главно на ДС от 1985-та), защото то отпадна след като В.Енчев стана независим депутат в предишното 43-то НС. Но ще отбележа , че остана онзи див копнеж по дискусиите. Имам предвид стария “Телевизионен форум” и “Фронтално” на Стефан Солаков (Това  предаване съществуваше в “старата” СКАТ, пак го водеше този агент Сидер в 1-во Главно на ДС още от 1967 година, но се наричаше “Дискусионно студио Атака”), който в „новата СКАТ“ се върна пак като „Дискусионно студио“. Ще спомена и дежурните събеседници на Стефан Солаков в дискусиите Любомир Желев (агент в 1-во Главно на ДС от 1970) и Неда Карска. Какво стана с нея? Нещо я съдиха, недосъдиха... Може би затова при Солаков започнаха да прихвърчат Нора Стоичкова, Нина Дюлгерова, Зорница Илиева. Интересно ми е защо на Солаков не гостуват напр. Първан Симеонов, Мария Пиргова, Андрей Райчев... (които са редовни гости на следващата по-надолу телевизия “Европа”) след като между изредените няма никаква принципна политическа разлика във възгледите?! Или има? Да не би да бъркам.

Отделно ще добавя две думи за Васко Кръпката (да, онзи, известният бард на първото СДС), който доскоро пееше за новата телевизия СКАТ в предаване с неподходящо според мен заглавие “Карай да върви, това е блус”.

И ще завърша този “патриотичен преглед”, провокиран от мотото на телевизия СКАТ. Откъдето ни гледа усмихнат нейният патрон Николай Хайтов. Не коментирам писателския му талант, а другите му „качества“, особено онези негови далавери като председател на Съюза на Българските Писатели с мултигрупата на Илия Павлов. Откъдето пък умът ми прескача при Ахмед Доган и Делян Пеевски.

 

Телевизия „Евроком“ – изключително трогателно смешна телевизия. (Трогателно-смешна телевизия е мое определение. „Ето защо“, както казват по медиите. Четете. „Сега:“)

Телевизията е много стара, създадена е още при Жан Виденов (1996). Под името „Евроком“ съществува от 2007 год. И тогава, и сега, си остава „стара“ – телевизия на по-възрастните в червено мислещи хора. В този факт трябва според мен да се търси обяснение защо популярността й сред населението е много ниска. Колко от българите след 1989-та знаят за нейното съществуване? (Като написах по-горе „телевизия Евро – Ко?“, точно този въпрос имах предвид. Това е подигравателна алюзия с онази стара реклама на „двамата брат‘чеди“ Камен Во и Тончо Токмакчиев за лекарството Ибопром Синус – „Ибо кого?“) Телевизията има тежки възрастови проблеми. Което е видно от предаванията й и техните водещи, както и от събеседниците в тях. (За политическите възгледи казах.)

В момента в програмата на "Евроком" могат да се гледат предаванията на четирима бивши депутати (Жорж Ганчев от БББ – „При Жорж“, Минчо Христов от „Атака“ – „Премълчани истини“, Велизар Енчев и Димитър Байрактаров от НФСБ), на един евродепутат – Николай Бареков от БДЦ, на един общински съветник от ДСБ Иво Божков – „Седмицата на #Иво“ и на шефът на извънпарламентарната партия Българска индустриално-аграрна партия" Иван Търпоманов - „Политика и спорт“. (Впрочем двама извънпарламентарни водачи, ако броите за партия „Българската пролет“ на Велизар Енчев.) Хайде сега да добавете проф.Юлиан Вучков с „Времена и нрави“, Сашо Диков вече „ЕвроДикоФ“ и престанете да се смеете. Защото смятам да добавя и Николай Колев, водещ на „Делници“. Само две думи за това открито студио преди да премина към личността на Николай Колев. „Делници“ е главното предаване на телевизията – излъчва се на живо от 3 следобед до 7 часа вечерта и после повторение на другия ден от 7 до 11 часа сутринта. Общо 8 часа от всичко 24 в денонощието! НЯМА друго такова натрапчиво предаване в целия български ефир. Дори на кулинаря Ути Бъчваров по БНТ с неговите 4 повторения дневно на основното едночасово предаване, му се събират само 4 часа дневно. И от какъв зор трябва да гледаме другаря Колев толкова дълго всеки делник? Моят отговор: Предаването „Делници“ е паница, пълна със сладки медени мечти за пенсионери за които „онова време“ беше „върхът“. Нали и за тях трябва да има пристан с телефон на зрителя за „червени“ гласове.

Къде тук виждате „бойковизъм“? Аз – никъде.

Иначе Николай Колев е от легендарното поколение говорители на Иван-Славковата телевизия, където има 17 години стаж. Мераклия стар. Говори се, че поддържа свежарската си визия с... много купони и червено вино. (Което не може да се каже за неговата днешна” болка” – пенсионерите.) Избягва да се впряга и ядосва. Не без значение е и генът от майка му – затова изглеждал толкова млад! (Те всички търновци са такива.) След пенсионирането на „говорителите“ по Десети ноември, премина в ефира на телевизия "7 дни". После, естествено, в „Евро-ко?“ Че къде другаде?! Цитирам го от едно интервю от 2013-та пред БЛИЦ: „- Какво ти прави добро впечатление в днешните телевизии? - Кеворк. Класиката е класика!“
Да-а-а. Класиката е класика. Собственици на телевизията официално са двама „никому неизвестни баварски банкови чиновници“ - Росен Илчев и Злати Златев. Отделно пише из Мрежата, че Гриша Ганчев (пак там: Гриша Ганчев е съселянин на Нора Ананиева от с.Микре Ловешко; и двамата били в списъка „Луканов“ за носителите на „куфарчета с червени пари“ 1989-1990) притежава 51% от телевизията.

Какво друго за „Евроком“? Любопитно имам предвид, освен смешното:

-           Помните ли 2015 година, когато след „клекшоповата операция“ на Сидеров, някакъв неизвестен шибна един юмрук в лицето му? При това докато го пазеше полиция пред входа на НАТФИЗ в София! После се оказа, че нападателят не е неизвестен. Казвал се Камен Попов. Впоследствие Попов стана водещ на предаване, което се излъчваше три пъти седмично по „Евроком“. През 2016г. той се кандидатира за президент в двойка с друго лице на "Евроком" - шефа на партия "Български съюз за директна демокрация" Георги Неделчев. На последните избори парламентарни избори-2017 Попов вече бе част от листата на "Воля" на Марешки, с която обаче не успя да влезе в парламента. Междувременно "Евроком" свали предаванията и на Попов, и на Неделчев.

-           През септември 2017 година бившата вече екранна партньорка на Виктор  Николаев Ани Цолова беше „изритана“, така пише в Интернет, от сутрешния блок на НОВА телевизия. (Впрочем сутрешният блок на НОВА телевизия се нарича „Здравей, България“, а сутрешният блок на ALFA – „Здравейте, българи“.)  Защо, казва ли ти някой. Мълвата говори, че нейното уволнение било следствие от уволнението на Дарина Сарелска, шефката на „Новини и актуални предавания“ в НОВА. А тази Дарина Сарелска е започнала своята кариера в „Евроком“ в далечната 2002 година. Нейн репортаж е онзи известният, ако помните, показващ как Вежди Рашидов (в тия времена наричан „главния мултак на Републиката“) в качеството му на общински съветник от СДС, се сбива с полицай пред Софийска Община на ул. Московска. За повече подробности можете да питате например Миролюба Бенатова, водеща разследваща журналистка в bTV, която е друга близка приятелка на Сарелска, но не е уволнена. Все още.

Както написах вече, за пореден път – навързани са като свински черва!

 

И от „възрастната червена“ телевизия „Евроком“ да преминем към „автентичната синя“ телевизия „Европа“. Защо „синя“, защо „автентична“?

“Синя”, защото от основаването си през 2001г. до 2009-та нейн собственик е Емил Стоянов, роден брат на президента Петър Стоянов (1996-2001). След това и до днес, май?, собственик на телевизията е Добрин Иванов. Питате кой е той? – Името му се свързва с приватизационния скандал около военния завод “Дунарит”-Русе от 2017г. заедно със свързана фирма на Делян Пеевски и с някакви неясни амбиции за строежи на плажа Иракли през 2016 година. Иначе Добрин Иванов е горд собственик на някакъв “Трансмобил”, също от сдружението на военните фирми.

А защо “автентична”, мога да ви дам официалното обяснение – Защото “десни в България били само те, “старите” около оригиналното ДСБ на Иван Костов (2009-2010) и “новите” около Христо Иванов (2016-2017), както и хората ДБГ на Миглена Кунева-Пръмова (2013-2014). Ако ви прави впечатление не съм включил СДС, защото не се знае кое ще е “автентичното” СДС: на Божидар Лукарски или на Емил Кабаиванов, борбите ще се ожесточават тепърва. Както и “зелените” на Тома Белев, защото “зелените” никъде по света, вкл. и у нас, не са Десни, а чисто Леви. А тия от ГЕРБ (Граждани за Европейско Развитие на България) били комунисти и преди, и сега?!

Въпросителната и удивителната, които поставих току що, изразяват МОЕТО доживотно учудване, и възмущение!, от това удивително противоречащо на българската действителност твърдение. Представяте ли си?! Отивате в централата на ЕС и там виждате кого? – Костов, Атанасов, Кънев, Иванов и Кунева. Борисов никакъв го няма. “Автентична десница” ли? – Нито десница, нито автентична! Но... (Време е да свикна и на “автентичните десни” да обръщам толкова внимание, колкото на комунистическите видения на ГМО-та в блога – блогърите Gindev, Metaloobrabotka, Olivie.) 

Ако има нещо телевизионно от което АЗ съм огорчен, така да го кажа, то е променящия се цвят от светлосиньо към розовичко на единствената частна що годе демократична телевизия “Европа”. След малко ще разсъждавам повече върху следствията от този факт – добро или лошо е това за българската демокрация. Сега защо мисля така:

Общият тон на репортажите и подбора на канените за събеседници гости във водещите предавания се променя.

-           Например, появи се нов водещ – Георги Коритаров, с подозрително дълго 3-часово сутрешно предаване всеки делник - “Свободна зона”. Възможно е да съм излишно мнителен, но баш на Коритаров (агент “Алберт” от ДС, работил към радио “Свободна Европа” преди Десети ноември!) не мога да повярвам. Щете ме колете, щете ме бесете, но по ТОВА време на ТАКОВА място геле нямаше. Ако случайно някой като Георги Марков (журналистът, а не академикът) се окажеше грешка, му пращаха “български чадър”. (Може да ви прозвучи грубо, но защо такива като Георги Коритаров, Владимир Костов, Димитър Инкьов останаха живи? От ТЕЗИ структури на комунистическото ДС се излиза само летално.) Ще кажете, че Коритаров днес говори много издържано демократично. Мисля си, че това НЕ Е така. Неговото говорене ми прилича на писането на Гетьо, блогъра getmans. Ако го погледнеш повърхностно – европейско. Ако се задълбочиш в мисловния смисъл, изобщо не е ясно какво иска (или не иска) да каже. Ще продължа да коритарствам. Пък ако изляза неправ след време, бъдете сигурни, че ще се извиня за неправилната си преценка и за Историята ще остане Истината, каквато и да е. Както трябва и да бъде.

-           Ново предаване е и “Документите” с Антон Тодоров. Препоръчвам ви го. Човекът работи само с документи. За всеки изложен факт показва документалния източник. Ще попитате откъде съм сигурен, че неговите документални източници, са истински, а не изфабрикувани. Най-малкото от факта, че ви предлага да ги изпрати на личната ви електронна поща, ако поискате това. Голям риск, ако “документите” не са истински! Или пък ако не ви ги изпрати. А защо се съмнявам в демократичността на Антон Тодоров (правилно е, ако сте почувствали такава нотка в моите думи). Защото следя отдавна, поне 3-4 години неговите разкрития. И като свободен разследващ журналист, и като депутат, и като ангажиран водещ журналист напоследък. Имам само един въпрос: Как той получава достъп до тези архивни документи, кой е разрешил това навремето и кой продължава да му разрешава днес? Или два въпроса, ако сметнете за сериозен въпроса: Защо аз например, нямам достъп до “личния архив на Иван Костов”, да речем? Ще ви дам един “жокер”: Антон Тодоров още преди да напише “Шайката”, беше написал, че е бил “поканен гостенин” на вторнишките сбирки на бандата “Монтерей”. (Иска ми се да се надявам, че ония от “Монтерей” са разбрали колко безсмислено е да продължават да се съпротивляват на естествения развой на нещата. Ха дано! Ама...)

-           Днес Георги Харизанов е новият изпълнителен директор на телевизия “Европа”. Той не крие, че е бил поканен от собственика й Добрин Иванов. (Не сте забравили нали кой е той.) Преди да дойде тук г-н Харизанов беше в Канал3 и водеше ежедневно едночасово подчертано проевропейско предаване „Имате думата“. (За сравнение също така всекидневното подчертано евразийско предаване „Денят“ на Юлия Костадинова беше, и още е!, час и половина. Първо Харизанов сподели своето предаване с един младок Александър Владимиров, после напусна изобщо Канал3 и днес А.В. се вихри не по-малко сполучливо от г-жа Ю.К. в нейния ариал. Добре, че той продължава да е свит до половин час все още. Докога ли?) А Георги Харизанов започна да води подобно политическо предаване в „Европа“, което се нарича „Реакция“.

И аз имам „реакция“ – Съществува един научен „Институт за дясна политика“ на който Харизанов е директор. Ако политиката бива дясна и лява, то каква е политиката, която води Бойко Борисов? Аз от кои съм? Гледам едно ново предаване по „Европа“. Нарича се „Плюс-минус“ с двама водещи Владимир Сиркаров и Кузман Илиев. На заставката му „плюсът“ е тъмносин, а „минусът“ – светлосин?! А я га дебнем и ще изокам некой ден.

 

Същото, което написах за телевизия „Европа“, според мен се отнася и за единствения държавен телевизионен канал БНТ. Трудно забелязвам ТОЧНО цвета му. Може би така е редно – нацията ни не е само „синя“, „червена“ или някаква „бяла“. Но понеже съм „захапал“ от времето на всичките цветове и хиляди пъти съм виждал как „цветовете“ се менят безочливо, позволете ли да имам своите съмнения.

И да си задавам резонен въпрос: Ако и държавната телевизия ще е „мешана“ като десетките частни телевизии, какъв е смисълът да я има изобщо. Защо парите за нея от държавния бюджет не се изразходват за друго по-полезно нещо, напр. за увеличаване на пенсиите?! Пък който иска да налага своя хекимянско-николаевска пеевско-митковска политика да се бръкне в собствения си джоб моля и да излезе открито на общия пазар. Където всеки сам избира какво да си купи и ако парите не му стигат за желанията, се замисля защо това е така. Демокрацията се учи, само Комунизмът се налага.

В тази връзка да изразя пазарното си мислене и за новорекламираната от Корнелия Нинова партийна телевизия. Постарах се да посоча (тук и в предишния си постинг „Я, телевизиите светнали като Иванчева“), че почти без изключения всички т.нар. частни телевизии въртят „червени пари“ и разчитат на вкуса на своите „червени избиратели“. Какъв е смисъла тогава да се създава НОВА специализирана телевизия за онези САМО 20% от българските избиратели, които НЕ СА дебили, според определението на Иво Христов? Те, тези 20%, ще бъдат разконцентрирани кому да се обаждат по телефона – на новия Червен Тошко или на стария Николай Колев. Много „маймуни“ за един и същи „клон“.

Но това в края на краищата не е мой проблем!




Гласувай:
1



1. dobronameren - Допълвам за Миролюба Бенатова
18.06.2019 16:28
Те бяха три приятелки от НОВА телевизия. Първата - Сарелска, я уволниха през май 2017. Втората - Цолова напусна през септември с.г. Бенатова й се случи същото - май 2019.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1965125
Постинги: 672
Коментари: 2600
Гласове: 1613
Архив
Календар
«  Юли, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031