Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2018 16:47 - Я, телевизиите светнали като Иванчева
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 3741 Коментари: 0 Гласове:
1



Изглежда съм смел човек, щом продължавам да гледам българските телевизии, въпреки предупреждението на един зрител от преди време: „

"Откъде накъде след всяко предаване - хайде "Телевизионен пазар" по пет пъти на ден. Като почне оня да ми реже два часа краставица, веднага излизам от стаята. Пък и размахал тоя нож…" (вж.“Шеговито за комунистическите нрави” 20.5.2016)

Но по-вероятно съм мазохист, щом още в заглавието съм споменал Десислава Иванчева, кметицата на столичния квартал „Младост“, която арестуваха за подкуп оня ден. Полицията казва „Тя светна като коледна елха от белязаните пари“, но многоуважаваният адвокат Николай Хаджигенов вика така „Не е вярно,бе, Бацколюб I-ви е разпоредил това.“ (Подчертаното е цитат на едно от имената с които Н.хГенов писмено се обръща към сегашния премиер Бойко Борисов.) И друг един също така многоуважаван адвокат Димитър Марковски залага авторитета си, защитавайки правата на „коледната елха“, забравяйки нарушените граждански права на другите българи. Знаете ли защо последният “залага гърдите си”, според фейсбук клюката? – Бил спазарил адвокатски хонорар по 30000 евро на инстанция! Две инстанции – 60000. Полицията твърди, че подкупа, взет от Иванчева, е 70000. От тях трябва да извадите 17 хиляди, платени от нея на посредника. Почти тъкмо. Пито-платено.

Изобщо не съм се отклонил от темата. Знаете ли колко е заплатата на един водещ в някоя от частните телевизии? Например на преминалата преди месец от държавната БНТ (“Още от деня”) в Нова телевизия (сутрешният блок “Здравей България”) г-жа Аделина Радева? Или на нейния партньор Виктор Николаев? – Не? Защо, не ползвате ли Интернет? Там пише, че Аделина се разписва официално срещу 8000 лева месечно (Толкова е бюджетната заплата на президента. Премиерът е с 1000 лева отдолу.), Виктор вземал 12000. Ще кажете ”Не е вярно”. Айде, бе! Може би не е вярно, че с ДВ-тата (едно време им викаха премиални) им се събират по 20 хиляди на месец, както твърдят запознати, но че не падат под 150 хиляди годишно е сигурно. Иначе защо да застават нападателно нагло като ги питат директно в очите (кой ли не, от мен та до вицепремиер, без да броим Антон Тодоров) срещу колко се разписват на месец. Антон Хекимян от bTV при този въпрос дори се надвесва над събеседника си като Георги Димитров над Гьоринг. И не отговарят. Защото знаят, че всеки официален отговор може да се провери! И тогава те също ще светнат като “коледни елхи”.

Подигравам им се, малко е да се каже, на тия водещи не заради парите, които прибират, а поради далеч по-важните човешки морални правила. Недопустимо е да “плачеш” във всяка новина, във всяко интервю, във всеки написан ред, как “ДНЕС бедните пенсионери припадат от глад по улиците на демократична България със своите мизерни пенсии” (цитирам приблизително по същност), а в същото време да се разписваш срещу сума, равна на 40-50 такива пенсии! Че като сте такива човеколюбивци, защо не вземете на месечна издръжка по едни 20-тина пенсионера каждому? Можете, нали? Но не го правите, а предпочитате да лъжете повече, отколкото лъже един прост циганин. Това ваше “поведение” не е демагогия, то е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, драги телевизионери.

-           Тук, зная, ще скокнат насреща ми разни тъпи фриолд лейдита, кошави трънки и феликседмундовски блогъри. Ще ме плюят, “снимки” ще публикуват, колажи и всякакви други гнусотии ще фабрикуват, на съд – непременно в Страсбург – ще ме пращат... Което изобщо не ме интересува. Божа работа е да си прибира вересиите. Аз само подпомагам тази процедура – пиша днес да се чете и утре!

-           Но ще се появят и по-демагогски писания. Например дежурните, че съм комунист, тъй като, ето на, пледирам за равенство, където богатият дава на бедния безкористно и го бият заслужено, ако се дърпа. О-о-о, тарикати! Аз не искам парите на тези “ало измамници”. (Защото по същество те са точно такива, само дето работят престижни професии.) Искам да мога да вярвам на адвокат х.Генов, на Николаев от НОВА, на ... на Михаил Константинов да речем (който се явява шеф на „Информационно обслужване“, което брои гласовете на всички досега демократични избори). Другото е моя работа.  

 

Съвсем конкретно:  Изобщо не съм против частните медии. Но българските телевизии не са частни. Собствениците им са ги купили изведнъж около две-три дати (1989/1990, 1996/1997, 2001/2002) с пари... Кой ТОГАВА е имал такива големи пари накуп, готови? Само компартията, която човеколюбиво крадеше от целия народ и на “пленуми” решаваше кои 10-тина фамилии да ги стопанисват в момента. А щом видя дебелия край на крушението на Идеала, смени Модела (нагло и подигравателно наречен „перестройка“ или пък „социализъм с човешко лице“). Раздроби парите на пачки и ги раздаде на слугите си – готвачи, сервитьори, камериери, шофьори, курви и педераси, надзиратели и оперативни работници, да ги стопанисват от свое име, надявайки се на лоялност от тяхна страна (всъщност на компрометиращи документи, грижливо прибрани в личните им досиета). Следете изложението надолу и ще видите тези факти. Работещите в тези частни телевизии са именно тези лоялни магарета, които са вършили предишната черна и мръсна работа. (Тук разказвам конкретно за телевизиите, но същото се отнася за всички медии, банки... продължете вие) Само че къде сте видяли лоялно магаре, което оставено без надзор, да не опасе градината на стопанина си?! Глупава работа. Съветска Социалистическа.

И се получи това, което виждаме днес. Налага се Партията да прави все по-големи отчисления от собствения си джоб, за да задоволява все по-нарастващите апетити на „магаретата“. Това е причината някакъв дебелак да иска 30 000 евро за себе си, за да подемагогства няколко дни за чужда сметка. Или някакъв наглец, който като му дръпнеш слушалката в ухото остава с едната си гола посредственост, но за да не я дърпа сам, иска по десетина хиляди евро месечно. Така де – поверили му да обгрижва половин народ, създаващ блага, а му дават трохички.

Знаете ли докъде ще стигне в развитието си тази работа? Червената Партия собственик ще свърши парите. (В днешния вариант, например, Ким Чен Ун „благородно“ се отказва от ядрените си опити, защото всъщност няма пари да ги продължава. В утрешния вариант идва ред на Путин да върне Крим на Украйна.) Но тогава „самолетът за Европа и Света“ на Тия, дето днес се правят на тарикати, отдавна ще е отлетял, пълен с нормално мислещи пазарно пасажери. А България ще осъмне с две-три партии от типа ГЕРБ. И валутата на обединена Европа.

Много неща започнах да казвам и затова се връщам на темата в конкретния си разказ – произход и развитие на българските частни телевизии и моралния облик на “строителя на комунизма”, пардон – на работещите в тях журналисти. Следете имената, за да видите как се въртят едни и същи имена на предавания и на водещи. Нямат пари (и досиета) за дълга резервна скамейка българските социалисти.

 

Помните ли имаше една TV7? Впрочем няколко „Седем“ – News7, Sport7, Super7 и вестник „Седем“ (упс, това не беше телевизия, а вестникът на ДСБ „Иван Костов“ с редактор Явор Дачков от времето на „любовния“ му период с Люба Кулезич, който, особено в последната си година на съществуване 2011, остро критикуваше ГЕРБ и Бойко Борисов). 

В 2010 година телевизията „Седем дни“ беше дори 4-та по гледаемост в България. През година 2012-та (стрелбата срещу Доган) и особено следващата 2013 (февруарските протести срещу монополите), „му стана нещо“ (съветско социалистическо,) на тогавашния изпълнителен директор на телевизията Николай Бареков (който беше първи приятел на Бойко Борисов дотогава) и двамата заедно с Мая Манолова (тогава депутатка от БСП, днес омбудсман на Републиката) спретнаха т.нар. Костинбродска афера. След фалита на КТБ, от средата на 2014-та година телевизия „Седем дни“ изпадна в тежка финансова криза. Документално се случи онова, което всички в България знаеха:  че TV7 на Бареков се издържа с парите на КТБ.

Последваха опити за реанимация на телевизията, маскирани като „защита свободата на словото“ от пролетта на 2015 – Помните ли кака Лара, жената на Владимир Береану (агент „Георгиев“ от 6-то) плаче пред сградата-слънце на телевизията на трамвайна спирка „Бъкстон“ в столицата, а Николай Колев-Босия (също така от същото 6-то) я утешава, стискайки в ръка найлоново пликче с меки домати, предназначени за мятане към Парламента на Цецка Цачева (да не се бърка с Парламента от времето на Орешарски от предишната 2014-та). Но така или иначе през септември 2016г. СЕМ отне лиценза на TV7, поради решение на съда, обявяващо я в несъстоятелност.

Сега ще припомня някои от емблематичните предавания и водещите имена на журналисти от ТВ7. Правя го с главната цел да проследите кои са „дядовците“ и „родителите“ им на ТАЯ „седмица“ (Помните ли клуба 777 – Венцел Райчев 1990-1991? А купихте ли си дежурния за днес лотариен билет от 7777.bg - „Национална лотария. Игри на щастието“?) за които по-старите българи добре помнят как единодушно вярваха в Партията-майка и изобщо не повдигаха въпроса за свободата на словото. И днес ТЕЗИ са си същите „професионалисти“ – вижте им Имената. Мислите ли, че тяхната кръв (буквално, защото Новите я носят по наследствена или сватбарска линия) е станала на вода? Мислите?! – На колко сте години? И още вярвате на „дядо Коледа“ от БСП! Може би сбърках. Трябваше да пиша „Коалиция ЗА България“, където редом със социалистите от БСП има и комунисти от БКП. (Които, цитат: “мислили различно”, напр. от Жаблянов. Паунов, Ерменков, Велков Славчо, Христов Иво, но иначе гласуват единодушно вкупом.) А може би сбърках пак и като написах „ЗА България“, а не „ДА България“ - “автентичната десница”, както се самонаричат Христо Иванов и С-иета. 

Вижте някои имена:

Иван Христов и Андрей Арнаудов – “Сблъсък”, преместили се от НОВА; Мартин Карбовски – “Предаването”, дошъл от НОВА; Витомир Саръиванов и Мая Костадинова (дошла от bTV Action и после хайде в „Денят“ на К3); “Оригиналът” с Иван Гарелов и Елена Йончева, дошли от БНТ; “Факторът Кошлуков” (отишъл днес в БНТ); “Какво ви забърка Лео” (днес в Канал3); “Уикенд с Мия Сантова”; “Насреща” с Люба Кулезич (после в BIT „Честно казано“, последно отпаднала и от там), както и други “кьошеклии камъни” от … „Здравей, България“ ли беше (НОВА ТВ) или „Здравейте, българи“ (ALFA) – все ги бъркам тия.

 

Следва „телевизията на 10-те милиона българи“ BIT. Тя беше създадена преди 2 години (в 2015-та), само 2 месеца след фалита на ТВ7, като не беше направен дори козметичен опит да се скрие приемствеността между нея (говори се за собственост на Сашо Дончев, Газпром, Русия) и ТВ7 (говори се за собственост на Делян Пеевски, ДПС, Турция?, Европа?). Иначе (сега ще ме емнат разните кадесари, че манипулирам) официален собственик на телевизията бяха някакви братя Вълневи, които „имaт гoлям cпeдитopcĸи и лoгиcтичeн бизнec в Чиĸaгo, ĸъдeтo живeят oт гoдини“, пише в Мрежата. Пак от там научавам, че „голям  бизнес“ означавало „1000 камиона“. Ама Гинка Върбакова, та Гинка Върбакова, реве Корнелия Нинова!

Вчера (веднага след Новата 2018) двугодишната, вече!, телевизия BIT се трансформира (в смисъл някой духна под опашката на Вълневи) и от „България Идва при Теб“, стана „Българска Интерактивна Телевизия“. Новият собственик се казвал Мирослав Янев. Телевизионнен продуцент. Той няма 1000 камиона дори, обаче „има cepиoзeн oпит в мeдийния бpaнш“, четем в Интернет. Paбoтил e пo тв-фopмaтитe "Cтaни бoгaт", "Ceмeйни вoйни" и "Cтoлът", излъчвaни пo Hoвa тeлeвизия. Зaeднo c Aceн Блaтeчĸи пpoдyциpa игpaлния филм "Бeнзин"... От 2010 г. e изпълнитeлeн диpeĸтop нa пpoдyцeнтcĸaтa ĸoмпaния МеdіаРrо Еntеrtаіnmеnt, ĸoятo e чacт oт CME (Сеntrаl Еurореаn Меdіа Еntеrрrіѕеѕ), coбcтвeниĸ нa bТV“, пише в Мрежата. ...

Навързани като свински черва, нали.

Новият собственик на телевизията BIT Мирослав Янев декларира в официално писмо: „Ще разчитаме на двете най-ценни богатства на BIT - страхотния екип и зрителското доверие. Ще трансформираме най-добрите предавания на BIT, за да ги направим конкурентни в дигитална среда и ще ги надградим с нови и уникални елементи. Ще добавим нови предавания и любими лица.”

След което само за една нощ от първата телевизия BIT изчезват „любимите лица“ от „страхотния екип“: нейният създател Нери Терзиева (бивш диpeĸтop нa Eфиp2 нa БHT в 90-те години на миналия век и пpecceĸpeтap нa пpeзидeнтa Πeтъp Cтoянoв 1996-2001); програмният й директор Сашо Диков (минал откъде ли не, предпредпоследно през Канал 3 и новопоявил се за последно в ТВ Евроком); основните „задгранични“ лица на телевизията Ралица Василева (помните ли я в CNN?) и Ясен Дараков от Чикаго (за 4-5 години от bTV в НОВА, BIT, пак bTV? …); „медийната пътешественичка“ Люба Кулезич (честно казано първа братовчедка на Николай Банев по майчина линия, по бащина не питайте, че Кулезич много се дразни); Силвия Великова (за която работата в BIT е втора след основната й работа в програма „Хоризонт“ на Българското Радио) и нейната нещастна приятелка от „Хайд Парк“ Поли Паунова, която не уредиха с нова работа; Диана Радева (от скромен репортер в ТВ7 израснала в BIT до „Код 11-13“ - двучасово предаване, повтаряно 2 пъти дневно всеки делник); „Един прекрасен ден“ с Кристина Братанова, „Една различна неделя“ на Юлия Манолова,  и о, боже!, „Без задръжки (за секса - аз) с Наталия Кобилкина“ (чисто рускинче – пак аз). За щастие на “елита” ни „горещата Венета Райкова“ (българска мераклийка до гроб – б.м.) оцеля.

За клюките около новия горд собственик Мирослав Янев и неговата приятелка Ася Маджарова (сестра на Вики Политова, която беше генерален и изпълнителен директор на bTV по времето, когато Красимир Гергов имаше по-голям контрол върху управлението...) няма да пиша. Само още две думи за самия Красимир Гергов. Внук е на „ветерана – комунист“ Марин Бончев Туевски, който е първият комунистически кмет на Правец – родното село на Тодор Живков. Вуйчо на Гергов е небезизвестният генерал от УБО Бончо Маринов Бончев. Така, че напълно се съгласям с, цитирам: „Връзката на сделката за BIT с Красимир Гергов, макар и индиректно, е притеснителна, защото през годините стана ясно, че той е консултирал по медийни проекти депутата от ДПС Делян Пеевски и майка му Ирена Кръстева.“ Ашколсун! Машалла! (Когато пиша, че новата ДС има две крила, ляво – БСП и дясно – ДПС, що не ви се вярва?)

Телевизия Канал 3: Съществува  още от 1993-та, но беше само спортен канал и след 1998-ма (следите датите, нали) стана и политически. Следва информация за „кьошеклиите камъни“ след тази метаморфоза: Сашо Диков (познат и като първия мъж на Аня Пенчева, помните ли я); Лили Маринкова (започнала в БНР в далечната 1990-та в червената „Неделя 150“ с Виза Недялкова, минала през “синия” Ефир 2 на Асен Агов и Нери Терзиева, споделяща с моравия Петър Волгин малко по-нещастна съдба от тази на общата им приятелка Силвия Великова – седяха без работа няколко години); Маргарита Михнева (Ох. Янчо Таков само я размихни, но не я такова.); Юлиан Вучков (“театралът професор”, ама интрониран като такъв не във ВИТИЗ, а във ВИИ “Карл Маркс”,“корифеят на българската култура с който неделята вече няма да е същата” – цитирам телевизия Евроком – вж. по-надолу); Люба Кулезич; Илиана Беновска...

Е, много ми стана! А изобщо не съм започнал с новите лица в Канал 3, появили се след смяната на собствеността в 2013-та: Мая Костадинова “Денят”, червеният юмрук в заставката на “Офанзива” на Любо Огнянов, разпръскващите се кървави петна на фона на лицето Мартин Карбовски, недоразуменията (б.м.) Димитър Патарински и Деси Жаблянова...

Няколко думи за „смяната на собствеността в 2013-та“. В тази година К3 беше купен от „Медийна инвестиционна организация“ АД, представена от Мария Опренова, съпруга на Любомир Минчев, който е в борда на директорите на фирмата за телекомуникационно оборудване „Телелинк“, еднолична собственост на „Телелинк Холдингс Б.В.“ Нидерландия, предишно име „СийТех Холдинг“. Колеги на Л.Минчев в борда на директорите  са лицата Спас Русев (Същият, шофьорът на Симеон, днес собственик на „отбора на народа“ Левски. Къде изчезна впрочем Тодор Батков? А Михаил Чорни?), Йордан Попов (нима? – в.“Стършел“), Якобус Схаутен и Робърт Доуел.

Спестявам някои подробности поради липса на място, но не мога да пропусна прочутата снимка от яхтата на Спас Русев в Монако (април 2003г.). Там можете да видите отляво на надясно: Петър Петров – Амигоса, осъден за пране на 28 млн. долара, Милен Велчев, бивш финансов министър при НДСВ, сега представител на руската банка ВТБ за България (ВТБ е известна като „банката на КГБ“ и е стратегически партньор на КТБ на Цветан Василев), Мирослав Севлиевски, бивш министър на енергетиката в правителството на Сакскобургготски и Любомир Минчев и Мария Опренова. В дъното са убитият контрабандист Иван Тодоров – Доктора и бившият министър на транспорта Пламен Петров, сега шеф на „Виваком“. Царска компания!

(Не мога да сдържа огорчението си и да напиша, че Симеон II имаше всички шансове да остане Царят, синът на Царя БорисIII. Но и той като Иванчева „предпочете парите и опошли всичко“ (думи на Георги Кадиев за кметицата на „Младост“, която беше от неговата партия). Продължавам да си мисля, че Монархизмът и Комунизмът са като вода и олио – не се смесват. Доказателства? – Цар БорисIII плати с живота си тази истина, а нищо в България няма да бъде наречено на името на сина му.)

 

Нова ТВ и bTV: Какво за тях? – Най-интересното в програмите им, и най-истинското, е прогнозата за времето. Другото е от красно до мораво. Хвани Виктор Николаев (Аделина Радева бивша Ани Цолова, вечната Цветанка Ризова, Светослав Иванов, Мартин Карбовски, сестри Марчеви, Слави Трифонов, Венета Райкова бивша Николета Лозанова – все вечни...), та удари Антон Хекимян (Биляна Гавазова бивша Мария Цънцарова, Даниела Тренчева, Милен Цветков, Мирослава Иванова и Лора Крумова/Мира Баджева, Гала Патрашкова... ) Нищо чудно – собствениците им са от едно и също комунистическо черво. Четохте преди една страница, нали. Всеки нормално интелигентен човек може да върши тяхната работа. И аз включително. Ама няма да ме вземат. Баш мене ли, дето на една проста сексапилка, родена 1946-та, разрешават да забранява текстовете ми. В някакъв блог, представете си?!

 

Отворих дума за „някакъв блог“, та се сетих за собственикът му ИНВЕСТОР.БГ и телевизия BulgariaOnAir. Кой на кого брат, сват и на булката мерак проследявайте вие. Само няколко насочващи следи:

-           2013 година: 89% от медийната група "Инвестор.БГ" АД смени собственика си. Групата държи сайтовете Investor.bg, Dnes.bg, Gol.bg, Automedia.bg, както и други (виж заглавната лента на сайта БЛОГ.БГ). Купувач е "България Он Ер" с изпълнителен директор Виктория Миткова. Ако ви интересува коя е тази дама, ще прочетете, че е от Шумен, бивша гимнастичка, започнала „педагогика“ във Варна, завършила „право“ в ЮЗУ Благоевград и започнала работа в Централна Кооперативна Банка. Така-а-а. Кариера “вагина”. Значи да видим кой е съпругът й. Ами, няма много за виждане – пише само, че бил от групировката ТИМ (Варна). Правят се някакви неясни връзки с Ирен Кръстева (на Пеевски майка му) и Ахмед Доган. Аман! 

-           Година по-късно: Сред собствениците на новото дружество попадат застрахователната компания "Армеец" и пенсионните осигурителни дружества "Съгласие" и "ЦКБ Сила". Друг акционер, който е общ между двете медии, е Централна кооперативна банка. И после разни са недоволни от размера на втората “доброволна пенсия”. Малка била?! Че как да е голяма!? Аман, бе!

-           2015 година: Приходите на "BulgariaOnAir" са малко над 7 млн. лв. за 2015 г., а печалбата е 25 хил. лв. (25 хиляди? – Толкова е печалбата на Кривия Весо, дето държи кварталната кръчма „Под старата круша“. Писал съм за него. Вж. моя постинг „Ракиено време“, публикуван 2011, окт 13.)

-           2016/2017 година: „Инвестора“ купува 90% от Висшето Училище по Застраховане и Финанси (ВУЗФ) и Виктория Миткова замества ректора Григорий Вазов. Пропускам неясните за мен връзки, защото ми направи впечатление нещо познато: Новото ВУЗФ купува за 5,5 милиона лева имот в кв.Овча купел. Толкоз. Ама аз знам къде се намира териториално ВУЗФ и че граничи с бившата Профсъюзна Школа, която се строи още от 1985-та и досега стои недостроена. Иначе е на площ сигурно 3-4 декара и определено има 5 етажа. Буквално вчера минах оттам – мястото и Школата са в същия буренясъл вид отпреди години. Явно за 5,5 милиона лева, толкоз. Иначе днес, 1-ви май, двата профсъзни синдиката КНСБ и КТ „Подкрепа“ организират протестен митинг. Не е за тази сграда, явно са я прежалили. Стигат им имотите на пл.Македония и пл.Гарибалди. (Кога ли ще продадат и тях? – Кимченовска история) и членският внос на милионите членове. (За КНСБ знам колко е той – 1% от брутната заплата)

Не съм забравил и по-ниското от собствениците ниво, това на водещите журналисти в ресорната телевизия. Няколко имена:  сутрешния блок „България сутрин“ с Лора Инджова и Златимир Йочев (Питал съм несполучливо и затова продължавам да питам: Лора Инджова има ли нещо общо с клана „Никола Инджови“ и каква се пада на блогърката angpiskova, кореспондент в централата на ЕС от името на... прочетете последните „загаТки...“ на Била-охранителя Георги Стоименов, starforlife в БЛОГ.БГ. Може пък да разберете нещо);  „Видимо и невидимо“ с Калин Манолов (От Айн Ранд-обществото в България на Сашо Дончев. Кой е тоз Сашо Дончев? Ох. Топенерджи, Овергаз, ямболия. Ямбол? – Ох-х.);Q&A” на Клара Маринова (Коя е Клара Маринова? – Ама не знаете ли? Медийната министърка в правителството на Жан Виденов, съселянка на братя Галеви от Ресилово, Дупнишко, съсобственик с Илиана Беновска на радио К2... А на български „Q&A“ се превежда „Въпроси и отговори“. Де комсопа, де.); „Брюксел 1“ на Милена Милотинова (Две неща ще кажа тук: кариерата на Милена тръгна от „момичето на 168 часа“ – еротични снимки на кандидатки за слава, и това, че прави много лошо впечатление, дето гостите на „Брюксел 1“, за да стигнат до столовете си, са принудени да стъпват върху картата на ЕС, която е нарисувана на пода на студиото. Помните Садаам, който бе поставил в най-големия хотел в Багдад изтривалки с образа на Джордж Буш, нали?); „Операция История“ на бившия вече депутат Росен Петров, станал такъв от бивш сценарист на Слави Трифонов и на чичо си, полковник от ДС (Що ли си мисля, че „познавам“ операция История, която преди 3 години се наричаше „Операция Слава“ на същия този сценарист?!); ”Опорни хора“ на “опорната” Ганиела Ангелова (дошла, ако не се лъжа от телевизия „Европа“, да не се бърка с телевизия Евроком, което не е трудно за съжаление)...

Леле, толкова навалица за високи заплати при само 25 хиляди лева годишна печалба?! Десислава Иванчева ряпа да яде.

 

Днес свършвам поради изчерпване на лимита. За следващия постинг оставям останалите ми мющерии – телевизиите СКАТ и ALFA, Евроком и Европа, БНТ и неродената още партийна червена телевизия на Корнелия Нинова...

Народ ли сме да ни опишеш...




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1965163
Постинги: 672
Коментари: 2600
Гласове: 1613
Архив
Календар
«  Юли, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031