Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2015 18:29 - Друго възможно тълкуване на опраскването
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 2724 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Да ме прости господ за еротичната мисъл, която мина през главата ми днес, ама аз да не съм на гроб камък, както казваше дядо ми.

Правя дежурния преглед на моите любими 9 телевизии и едната от тях илюстрира пресните новини около “Яневагейт” със стари кадри, някъде от пролетта на годината, когато за първи път се заговори за “гнилите ябълки в съда”. Вероятно ще се сетите за какво говоря – тези кадри тогава многократно се въртяха в новините. По плочника пред Съдебната палата в София, сутрин пролет,  срещу камерата идва една група хора. Няколко мъже (по-явно статисти) са наобиколили три жени (явно шефки) и всички крачат бързо за някъде. На преден план са “двете каки”, а между тях на крачка по-назад е “третата” тогавашна кака, изрусена брюнетка с едно по-грубо звучащо име. (Все го забравям. А и в новия скандал “яневагейт” тя не се появява, за да си припомня.) И трите каки са облечени, как да кажа – предизвикателно, полите им са неприлично къси, далеко над коляното. Според мен, разбира се, и с още уговорката, че става дума не за “звездите на Пайнер”, а за висши съдийки, които са на работа, гледат дела и решават съдби, предполага се.

Като гледа тази картинка, един обикновен мъж най-напред би си помислил: “Ей те тия да ги опраскам...!” А нали не се съмнявате, че когато такива каки си говорят за някой техен мераклия, твърде е възможно едната да каже на другата нещо от рода “Тоя ме (иска да) опраска!”. Жените не са по-малко вулгарни от мъжете в тия работи. Особено днешните, пораснали в последните 25 години.

Та такова едно друго възможно тълкуване на “опраскването” ми мина през ума. Ако то се възприеме, тогава изобщо няма да става дума за политически натиск, упражняван от... с цел да... и т.н. Всичко се свежда до нормален човешки сърбеж и единствено укорима (евентуално) би останала забележката, че “човек не бива да го вади на работното си място или пък, ако се наложи, поне да не го размахва”, както казваше един мой приятел.




Гласувай:
4



1. slavimirgenchev1953 - Не помня
09.12.2015 09:04
коя от двете е била предложена за опраскване. Във всеки случай Ченалова е по-дърта от другата, така че ако за нея се отнася, ще трябва меракията да е чист геронтофил. Ако е за по-младата, халал да му е, как да не я опраска човек, поне за отмъщение.
цитирай
2. dobronameren - В тази работа, пардон - в онази работа "опраскване"
09.12.2015 09:23
мисля, че има хора, пардон - мераци, всякакви. Е, как да се въздържа?! - Брат Фрий например харесва rozzata. Ако ме питате за коментар - Що за перверзен вкус?!
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Този дърт другар
09.12.2015 15:42
има много голямо братство. )))
цитирай
4. dobronameren - Да, много са и много дърти.
09.12.2015 17:31
Както казва леля Вичка от TV7: "Какво за браткишите Фрий. Гледам мерак имат, ама късмет нямат горките. С това олио ... ще пържат май само рибка довечера."
Късмет нямат, ех... Ни ние, ни хамериканците, имаме желание да ги опраскаме.
цитирай
5. apostapostoloff - А бе, всички съдийки може да ми
09.12.2015 18:20
изпраскат по един минет. Аз нямам нищо напреки.
цитирай
6. dobronameren - Странно как споменаването на някои неща повлича след себе си още куп други, които като че ли нямат общо помежду си
12.12.2015 12:06
Две съдийки си говорили вчера, че Той искал да опраска държавата в тяхно лице, а май става дума, че Някой искал Тях да опраска. Буквално. Пак вчера чета един постинг за това, че държавата ни е "опрасена" (което значи оплодена от прасета) от сегашните управници. И знаете ли какво ми навя тази дума "опрасяване", много сходна на "опраскване"? - Ами нищо чудно да е така. Погледнете Главния прокурор Цацаров или пък вчерашния Пеевски. Те на какво ви приличат?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1872522
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031