Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2015 08:52 - Блекита и блондита в блога
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 3304 Коментари: 10 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тия комунисти ама верно са за затвора. Защото съм убеден, че лъжат безобразно, нагло и престъпно, чудесно съзнавайки това. Не са глупаци. Глупаци са онези народи, дето им вярват, че щели да ги доведат до богата безплатна трапеза, макар досега в цялата им 130-годишна история да са ги довеждали само до необходимостта да им изблизват боклуците, останали под масата им на която са плюскали.

От заглавието на постинга е видно, че днес от цялата им пасмина ще се занимавам само с по-нисшата класа – онези, тъпите хитреци, които слугуват за трохите, останали на масата. И са готови да си плюят на суратя и на суратя на децата си само и само да запазят жалка си служба . Защо ли? Защото трохите на богатите са големи, а слугите друго не умеят, освен да слугуват. Какво от това, че хората им се смеят и ги презират?! Те нали са добре, си казват...

Големи кратунковци! Защо ги наричам така? Ами, онова което пазят дълбоко в лошите си души и не искат никой да го разконспирира, излиза като въшка на челото им. Подсъзнателно! Чиста “езотерика”, както се опитва да ни мота един такъв. Didanov му е ника. Ето конкретното кратунско доказателство. Отдавна не бях чел по-голяма и по-елементарна за оборване лъжа. На всичкото отгоре – безсмислена.

Но подред: В четвъртия четвъртък на този горещ юли излезе следния постинг на “черния хищник” (мъжкото блеки, женските са блонди)

23.07.2015 - Осиротя блога откъм кратунковци / Автор: blackpredator

"Падат визите за жителите на Чукотка и Аляска. Между Чукотка и Аляска ще има безвизов режим." - Край! Сичките ще се изнесат от блога къдя лелеяната свобода :( Туй Вмир, Славунчо, Гетю, Планинитеначукотка, сите звездобройци, добронамерени и боси, вече са на нартата. Сайт без чукчи е като обръснат пубис...”

Да разбрахте каква е връзката между “кратунковците” в блога и визите за жителите на Чукотка и Аляска? А какво, по-точно какъв, стои зад гърба на Блекито, та да има самочувствието да праща другите блогъри в Сибир? На всичкото отгоре написаното от него, над което се е подписал собственоръчно е най-елементарната лъжа. BLOG.BG е на екраните на всички. И всеки може сам да се увери, че туй Vmir, Slavomirgenchev, Getmans, Planinitenabulgaria, Dobronameren, Bosia … не са “на нартата”, а са публикували от началото на текущия месец поне 70 постинга. Те присъстват в блога, а това, че на Хищника му се иска да бъдат изтрити, показва само ЕДИНСТВЕНАТА му черна комунистическа същност. На всичкото отгоре е поставил мен, Dobronameren-я, в една кошница с Bosia?! Глупак. Формен глупак. Кратунковец. Не случайно той и такива като него считат, че най-голямата обида, която могат да нанесат на Бойко Борисов, е да го нарекат “тиква”. Защото те сами са тикви. Комунистически естествено. Свински тикви.

А обърнахте ли внимание на последната подсъзнателна мечта на блекито? Приискало му се “обръснат пубис”! Нищо чудно! А бе, няма ли някой да се намери да го поръби?

Я да видим коментарите под постинга кой е мераклия за тази дейност?

1. theeconomist - Е, те и до сега ходеха през лятото при чаветата, да спестят някой лев от сладолед. Сега баре ще ближат безплатно....ледниците!:-)))

2. blackpredator допълва мечтата си с конкретен пубис – Сара Пейлин

3. injir - Сравнението е трепач...
5. indiram - Ха-ха. И пак, и пак, и пак... - както сега една реклама по ТВ-то "говори"... Ма... Кой където иска да ходи... стига да си намери мястото! Поздр
ави

6. gosho568 - Честито да им е! Поздрави! :)

Че мечтата някой да го оправи, не се е завъртяла случайно в тиквата на Предаторе, доказвам още:

08.04.2015 18:03 – Образование / автор blackpredator

“Купих си очила. За да се образовам с фототипите на славунчо. Оооо, ужасТ. Славунчо и отляво на него тютю. Епилиран с бразил фешън. Не се надървих, въпреки образУвателния постинг.”

Коментари

1. theeconomist - сливомаре,  дай малко мир на праха си!:-)))
"Когато цъфнат теменугите и тъпанарите ги затресе страха,
в гъза еби славомиругите
и ги оваляй в прахта!"

3. blackpredator- абе, славунчо прахът ти нещо мърда май не е прах, а бълхи
когато имаш остра нужда от жени, и тютю се превръща във блондинка...

4. blackpredator - Икономисте, славунчо се изсрал пред Позитано 20 за по-културно-без да сваля гащите :) не Дарвин, аз го казвам в рима. това е моя констатация от славунча до шебека има само няколко поста еволюция.

5. podvodni - Оброзование, от странно образувание на неуспешен природно-генетичен експеримент! Доста екстравагантна идея.

12. vencivalery1951 - По добре "битка" в мерена реч отколкото под мерника сеч... А ето какво на мене ми се случи " някога та изток в Русия":) Имахме изтеглен напред от сесията изпит поради ангажираност на преподавателя. Денят съвпадна с рожден ден на колега от групата. Вечрта колегата организира купон на семейната вила на Финския залив. Понапихме се, понапушихме се ...и въобще свършвайки ...тези три неща:))) не можахме да дигнем главите на другия ден. А той беше особен-ленински съботник.
В първите дни на следващата седмица събраха групата и накараха руските колеги да пишат обяснения. От чужденците не искаха, но не ни и пуснаха от залата. Имахме блок/ 90мин/ при зам декана и ни да шукнеш, ни да мръднеш. Абе на 20 години да те "вържат" час и половина без да правиш нищо си е кофти работа. Та почнах да драскам, да рисувам, опитах се и кръстословица да правя, но времето не минава.  Та написах на лист нещо от рода

"В море девочки купались

х-й резиновый нашли

целый день они е-ались

на суботник не пошли"

След звънеца хвърлих листовете в коша и се прибрах. На другият ден ме вика деканът отговарящ за чужденците. На бюрото ми моят лист с драсканиците. Госпожа деканът ме гледа "строго , но справедливо":) , а на мен ми се искаше подът пред мен да се разтвори. Много секси беше госпожата-млад доцент, около 35 и бивша фигуристка. Отговаря и за чужденците, което значеше , че и задължително е офицер от службите. Стоя пред нея и се потя, а тя:

-Боя се че имате проблем колега

-И аз се боя- и казвам

-Защо не отидете на лекар
-!?

-Като гледам написаното , че сте оставили колежките с гума/ резина/ в ръце и други части се безпокоя за Вас.

След това ме отпрати давайки ми листовете за спомен.Та предлагам на някои колеги да деактивират постингите си с мерени и непремерени вдъхновения защото ако наистина дойдат рашките както ни плашат същите колеги ще има да обясняват как някой друг под техен ник е писал:) Не е лошо куплетчета от рода "Здраствуйте братушки " да съчинят за всеки случай

Знаете ли какъв коментар получих за това, че си позволям да наричам текстовете на vv1951 като този – текстови боклуци? А, да не забравя. Преброих 12 правописни грешки само в тази половин страничка.

33. freeoldmen dobronameren, къде и ти си тръгнал да вдигаш крак като жабата? За Венци ще даваш определения, при положение, че единствените ти душеприказчици в блога са именно екземплярите от гейдружинката. Таман сте си.

Сигурно знаете, че душеприказчик на Самия ФОМ е следващия цитиран:

16. Kushel - Каква загуба на време, а може чисто и просто да кажеш на плужека слабоумен, да се ебе в гъза. То и това е загуба на време, но от учтивост.

Е, ако диапазонът на интелект и изказ на фомовците се простира между vv1951 и kushel, тази ли алтернатива за бъдеща България трябва да изберем? Не, разбира се. За какво са ни сексуални мръсници и по мисъл, и по действие? Че и дърти на всичкото отгоре!

Ето че допрях съвсем естествено до женските, до блондитата. Те са същите, но бих могъл да ги разделя на две групи, изхождайки от маскировката с която излизат пред публиката – еманципирани в доматено червено и обикновен курваляк. Последната дума е цитат техен, ще го намерите малко по-надолу в текста им. Пак там, но в края на текста, ще ви покажа как на “доматите” мечтите за секс подсъзнателно изплуват отгоре. 

(Ще спомена поне десетина женски ника. Колко физически женски се крият зад тях, не мога да кажа.Още по-малко пък – какъв е изначалния цвят на ондулираните им в русо коси. Питал съм – не казват. Още една забележка предварително. Подборът на цитатите е от мозаечния тип  - “на Шпрингер” според моя “приятел” Босия. Но както е казал един друг с “Ш” – Шекспир: “Няма богат избор измежду гнили ябълки”!)

Старо! 26.05.2014 00:06 - Какво да ви кажа? / Автор: blondinkas4uk09

“Какво да ви кажа, хора, много съм доволна от тези избори. Моля се това правителство да си изкара целия мандат, защото нови избори наесен означават Бареков в Парламента! А аз още не съм готова за този удар! Моля се и Станишев да си остане лидер на БСП, защото така ще завре тази партия в г*** на историята! А аз съм напълно готова за този удар! Иде ми да заговоря в рими от удоволствие! И дори да се простя с девствеността си като гласоподавател и следващия път да се замъкна до урните! Макар и да вярвам в един свят без партии, без депутати и дори без държави, просто... Днес в мен напират усмивки!”

Коментари: (Горката блонди! Майтап, майтап, ама на голо дупе! Пари са давани за теб, момиче, ей. Не го забравяй!)

1. minevv – ох, откога жените разбират от политика?

2. djani - На вкус и цвет, товарищи нет... Така е момичето ми. Радващото е, че 70 % от нацията не ги иска. Самоизбраха се с купените гласове на ромите, послушанието на турците и финансовата принуда на корпоративния вот. Това е живо изнасилване на нацията. Загубиха всякаква легитимност. Но, наложената система им дава възможности за мигриране в политическото пространство и непрекъснато възпроизвеждане. За това е време да грабнем тоягите...

blondinkas4uk09 - Скъпи Джани, съгласна съм и с теб! Факт е това, което казваш! Но продължава да ми е много весело, друг път ще си кажа защо, да не нажежавам напрежението сега. :)

3. theeconomist - Нали беше избягала от блога? :-))) Щастлива си от успеха на Рамаданка Кунева....? А червените домати?

blondinkas4uk09 - Ико, нали ти казах, че ще се върна след изборите, :) а ти... никак не ме посрещаш! Ако съм откровена, точно от успеха на Рамаданка Кунева никак не съм щастлива и от други неща също не съм, обаче рекох, както обикновено, да съм позитивна! Червени домати... ще се ядат, да знаеш! 

По-нови!

07.05.2015 - Много му е голям / Автор: jousii

Преди време срещнах един мой познат. Седнахме на по кафе да побъбрим. Как си, що си...той се оплака, че приятелката му го зарязала. Що? Недоумявах наистина, понеже си беше пич отвсЕкъде. Ами...мънка той...много ми бил голям и не й било хубаво в леглото. Алеле, малеее! Ама че проблемче! ВЕрно му е голям. Но на мен не ми пречи, вече две години, не ми пречи. Наскоро си лафихме с колеги пак за размерите. Споменах за този мой познат, как всъщност, бившата му докато се оплаква от неговия, му прави супер реклама. Сега всички знаят, че му е голям. На един колега, обаче, му светнаха очичките и оживено ме заразпитва за моята приятелка, дето пък...на нея явно й е малка...  Та такива разни - всеки с размера си.  Чудя се, на братството блогъри, всичко по мярка ли им е?”

Ах!!! Русата мила Юлия П.Тодорова "от Мюнхен" (според Д’ебакомуниста – Черната Мара от Кърджали!) Коментар отдолу:

marmalady - как мое си....чак пък толкоз просТ ,Гоче? На секундата ми сложи минуса /хе хе/ Програмист бил...моя Пациент.....мда, Тренажор в един цех за месо/ на едно гърче/

“Тренажор” да се чете “транжьор”. Ниво! Блондинско.

Коментар към постинг на Фрий (freeoldmen-a)

mileidi46 - Не само цифрите са налице Фрии! 14.05 -фактите,последствията от 25 годишният,,преход"ще ни избодат очите. Яд ме е на мен си,защо се ядосвам!! Ами нека да си теглят хомота,щом така ги устройва!!Аз съм си спасила децата навреме,защото виждах,че там ще мизеруват,ще ги подхвърлят разни некадърни ,,бизнесемени"!! ВСЕКИ ДА СИ МИСЛИ ЗА СОБСТВЕНИТЕ ДЕЦА И БЪДЕЩИ ВНУЦИ. Не желая да бъда погребана в България,ако умра!!Точка.

Отбелязвам, че тая – горната, по-горната, по-долната – е Милейди, а кушелят е Дантес.

Коментар към постинг на f873

lidislidis - Стига с тоя прост нетен курваляк, че ми писна от чаршафите и простотията й! Нима постингите й са световни и бг.новини, че са в категория НОВИНИ????И С ПУ...ТКАТА СИ ПАК Е СПРЯЛА БЛОГА МИ! АМАН ОТ БЛОГ.БГ ПРОСТИТУТКИ ПРОСТИ! БОКЛУК ДОЛНОПРОБЕН, ЩЕ СИ ПЛАТИШ С ЛИХВИТЕ ЗА ТОРМОЗА НАД ПОТРБИТЕЛИТЕ, ПАЧАВРА МРЪСНА ИНВЕСТОРСКА!

13.05 19:36 - Към ръководството на блог-бг / автор hloris

“Уважаеми администратори на блога! Моля,обърнете внимание на факта,че потребителят с ник f873 целенасочено и умишлено с поредица от постове се стреми да срине авторитета ми тук... Освен многопрофилник,сега ме изкарва и трол,а аз си нямам и понятие какво е това. Защо е тази злоба и тази омраза по отношение на моята личност,това преследване в продължение на години...не зная,не мога да си дам еднозначен отговор,освен че е хейтър. Сам ми се е хвалил,че всяка моя думичка,която аз напша тук,му излиза на мейла,всеки мой пост,всеки мой коментар.Моля,уважаеми модератори,бихте ли били така любезни да прегледате целият ми блог, както и другият ми такъв с ник еllia,и най-вече да накарате въпросния потребител да коригира поведението си по отношение на мен,което не зная от какво е породено. Благодаря предварително!
С уважение:        Антоанета Йорданова”

Не мога да се сдържа аз, добронамереният, да не продължа с коментара на самата А.Й., следващ този бисер:

1. hloris - И ЗА ПО-ГОЛЯМА ДОСТОВЕРНОСТ НА ДУМИТЕ СИ... Готова съм да отворя лс на всеки който иска да погледне как той се държи с мен там. Защото аз съм в блога да намеря малко откъсване от реалните проблеми,които никак не са малко, да комуникирам с хората,а НЕ ДА ГИ СЛЕДЯ,както прави въпросния потребител с мен. С него сме комуникирали на скайп близо две години,знае за много мои реални неща,но не му попречи да ме стресира като заяви,че той като ай-ти специалист,че може да се добере до реалния ми адрес,след като по IP-то може да засече,намери интернет доставчика ми,а оттам с/у определена сума,ще му дадат въпросния адрес... И това,ако не е стресиране от негова страна,то здраве му кажи. При положение,че е запознат с моето реално положение,и моите реални проблеми около сина ми.

Тези жени - все блондита, нормални ли са?

13.05.2015 - Аз не съм Санки / Автор: blondinkas4uk  

Вчера в коментар N 22 беше потвърдено, че Аз Не съм Санки! Затова използвам този случай, за да кажа: Аз Не съм Санки!!! :)”

Коментари отдолу:
1.
hloris - Вярвам ти .:)) Фикс-идеите на някои хора са с неограничен радиус на поразяване най-вече в собствените им глави. Всъщност мислиш ли,че някой ще ти повярва,че не си?!Ти Си Санкий,а аз съм интригантката у блого! :)))

2. blondinka4uk - Хлори, благодаря :), Не съм била Санки, Не съм и Няма да бъда!Моля тези внушения и как беше? да, набеждаване, да спрат! Както обикновено някои коментиращи ги трия от блога си!
6.
bryunets nakovalnia10 - "Обичам" да те "дразня". Защото имаш нужда от помощ. Нали знаеш, че на мен ДЕТАЙЛИТЕ не ми убягват - все пак съм работил такива нещо над 15 години. "Санки" и "Санкии" са две различни неща. Така, че, ако ще се "пъчим" - промени "Санки" на "Санкии" и открито заяви, че Георги Стоименов Гевечанов НЕ Е ИМАЛ НИЩО ОБЩО с теб. Пък после той ще реши как да постъпи. Поздрави, Миличка! Ще стане човек и от теб, споко.

Обърнахте ли внимание, милички читатели, че блондинката с чука е номер 09, а брюнета с наковалнята – номер 10?!

А ето как завършва този прелюбопитен разговор между двамата “млади”:

Blondinkas4uk09 - Dear Mr. ХХХ, разбирам, че сте на ръба! Toва е вълнуващо! :) Всеки момент ще бъдете отвъд! Тогава вероятно за пореден път ще покажете на околните вашата истинска същност! Дано успеете да я видите и вие и да разберете защо нямам, не съм имала и няма да имам нищо общо с Вас - Знам, точно това, което правите очаквам от Вас :), не съм се излъгала във Вас, такъв сте си.... сложете си сам епитетите! Не се е родил човекът, който ще ме заплашва! :) Не очаквайте повече отговори от мен, дори и да ме обвините, че и в момента съм до вас, че допреди малко сме закусвали бисквитки и кафенце в леглото, а точно в този момент, докато пиша, ви правя свирка... Не ми пука!!! Разбирате ли?

 

Както се казва – влизам им в положението на стопанисващите BLOG.BG, но понеже е много тежко, бързо излизам. Те да си се оправят с чудовищата, които са пуснали в “хола си”.

Не тълкувайте това като заяждане с някаква цел, обида, отхвърляне, а най-вече като констатация, като натъжаваща ме констатация.



Тагове:   black blondi blogbg,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - многоо е весеело, колега...
25.07.2015 09:07
не знам за теб как е....
не се припознавам ,но ти прощавам..
нормално е да си онанист на 67 ...
със здраве
цитирай
2. ezzel - От всички коментари най- ме изкефи ...
25.07.2015 09:47
От всички коментари най- ме изкефи тоя на лидис за п....та, хахаха.

Откакто тютю изчезна, тук не е вече същото.
Най- голямото чудовище е един вманиачен некадърник, който е луд за връзване , тъй като всяка сутрин снася по някоя прокиснала боза и почва да се помпи сам, та да иде на първа.
цитирай
3. ezzel - А оная лелка индирам
25.07.2015 09:48
е също така луда, че си прави чат с чучелото.
цитирай
4. slavimirgenchev1953 - Руската тролова сволоч
25.07.2015 10:31
е най-обикновен лайнариат. Поздравления за поста ти и за това, че си се ровил в тяхната смрад, за да им лъсне истнският червен Г. Няма сега къде да избягат - лъснали са като дупета на месечина!
цитирай
5. dobronameren - На черната Мара от Кърджали, хищната щука от Пловдив, на Гина Брюкселска
25.07.2015 16:37
пардон - до Брюксел още не съм стигнал, пак ще кажа - Вижте там, оправяйте се помежду си. Светът е толкова млад и хубав, къде сте рЪгнали да го иронизирате с нереализираните си мечти?!
Да ви разправя един спомен от детството си. Така отговарям може би и на slavimirgenchev. Баща ми беше хирург и понеже живеехме срещу болницата, обикновено се прибираше да обядва в къщи. Та един такъв ден само надникна бързо в кухнята и викна: "Бързо влизам да си взема един душ, че целия воня на лайна и веднага идвам." Спогледахме се с майка ми. Разбира се! Само за петте секунди той беше напълнил стаята с такъв специфичен мирис... Проветрихме, докато той се върне чист и ухаещ на парфюм. Тогава научихме историята и причината. Някакъв си играл с една бирена бутилка и я набутал отзаде си с гърлото напред. Сфинктерът му щракнал в един момент и затворил неизваждаемо този предмет. Два дни стискал с надеждата нещата да се оправят от само себе си и като не станало, срам не срам, отишъл в болницата. Просто прехвърлил проблема си на докторите. Но вече имало само едно решение - оперативно. Което пък означавало страхотно голяма беля, дори смъртоносна - как се реже такова "тънко" място?! После със сигурност всички неблагополучия щели да се поемат от лекуващия лекар, т.е. от баща ми. Добре, че се сетил с някаква тънка бургия да пробие дупка в дъното на биреното шише. В сюблимния момент на пробиването всичките натрупани за два дни стискане газове и екстременти излетели под налягане и обляли отгоре до долу надвесения над ануса човек. Което "нямаше никакво значение, защото спасихме живота на човека", весело заключи баща ми. Рядко съм го виждал така доволен.
Та и аз, Славимире. Ще се измия. Обаче съм доволен от свършената работа.
цитирай
6. yoan2015 - Izvinyavam se za latinicata.
25.07.2015 16:38
Po povod komentar nomer 1 - "Guzen negonen byaga"
цитирай
7. dobronameren - О, да, Йоане2015
25.07.2015 17:47
Жената много се натиска, но никой не я иска и тя писка ли писка. Не отчита риска, че може така да се надриска...
цитирай
8. blackpredator - хаха, добронамерения :)))
25.07.2015 17:58
в епистоларното блогово IQ хърдели, ти и останалите кратунковци, сте от ръстовият отбор на Георги Сеферкин.
айде да те изчеткам, от отбора на Алабастър Снежната топка

по ръст ставате за Параолимпиада, но в блога по дифолт, пичели IQ от метър и седемдесе нагоре...
цитирай
9. dobronameren - ????
26.07.2015 08:02
Нищо на разбрах, бе Блеки.
Опитах по подразбиране. Оттам ми отговориха да не се притеснявам. Вие така сте си пишели. И Света не ви разбирал.
Оттам казаха още, че се очаква и Русата да се обади.
цитирай
10. slavimirgenchev1953 - Пръдльото иска да каже,
29.07.2015 16:29
дека сме дребни. Но той самият я има, я нема метър и дваесе. Тъмо да ми стигне до уя да ми врътне свирка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1892633
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930