Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2013 16:35 - Отвратителни тарикати
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 5542 Коментари: 9 Гласове:
5

Последна промяна: 30.09.2013 17:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

са това „съветско ориентираните” блогъри. Имали идея?! Добре, но да защитават нея директно, а не да „отхвърлят категорично” (цитирам Сергей Станишев), отхвърлящите тяхната идея. Веднъж. И втори път – да престанат да защитават принципите си, служейки си с доноси, клевети, лъжи, престъпления и др. подобни прийоми. Които впрочем, сигурен съм в това, не всички социалисти и комунисти одобряват. Честността е разпространена равномерно във всички слоеве на обществото. Както и тарикатщината, и подлостта.

Неведнъж - дори може да се каже, че в последната година само с това пълня постинговото си творчество - засягам тази тема. Днес съм предизвикан за пореден път. И ще отговоря за пореден път.

(Защо „се връзвам” на номерата им ли? Длъжен съм! А защо съм длъжен ли? Обяснявам в моя следващ постинг, който се нарича „Сън сънувах”. Където обяснявам още веднъж, за пореден път, едно и също!)

Можеше и да не му обърна внимание, но аз наистина чета много повече, отколкото някои други хора. Намирам в навалицата един постинг, посветен на мен. Нищо лошо. Дори радващо е, че и „червените” блогъри ме четат и коментират. Но защо бе, хора, (извинявам се за обръщението) не ме информирате за това?! С мен ли спорите или със себе си?

Въпросният постинг е http://waterway.blog.bg/hobi/2013/09/21/sreshtnah-se-s-varela-na-3-ia-etaj-.1150629

Публикуван е днес, 21 септември в 08:27 сутринта и се нарича „Срещнах се с варела на 3-я етаж :-)”. Автор е блогърът waterway, категорията - Хоби. Просто няма как да не му обърна внимание – „варела”, „на третия етаж”...

Ще разберете, ако сега прочетете моя първи постинг в тази менажерия, наречена blog.bg  http://dobronameren.blog.bg/history/2011/06/17/a-a-nedooceniavane-na-obstoiatelstvata.767109, публикуван е още на 17 юни 2011 година. Обърнете внимание: 2011 година!

Двата постинга с ЕДНАКВИ. Добре. Похвално е за мен да ме помнят и цитират след повече от две години. Да не би да е по-малък повод за хвалба, че публикували в някакъв ирландски вестник 21 твои изречения, бегъл поглед върху кардинални за страната ти събития?! Но понеже не съм от породата „пискова” щях да си замълча. Най-малкото, защото в случая „Айриш...” е ясно за всички, че това са взаимни журналистически жестове. Ти пишеш за моя вестник, аз – за твоя.

Щях да си замълча и ако цитиращият мен в свой постинг, споделяше написаното от мен като смисъл и негов. В края на краищата важното е ИДЕЯТА да стигне до повече хора, а кой я е изрекъл първи или за пореден път – не е толкова важно.

Обаче блогър waterway не попада в нито един от цитираните токущо два случая. Е, тогава поне да ме цитира коректно като източник. ТОВА точно, той не прави. Но аз продължавам да се стремя да постъпвам коректно. Изпращам моите възражения КАТО КОМЕНТАР в неговия постинг. Ето този мой коментар:

Dobronameren пита автора на постинга

Защо цитирате мен, без да споменете това? Целият ви постинг , без встъплението и последните заключителни думи, и добавената снимка отдолу, са точен препис на МОЯ ПОСТИНГ, който съм нарекъл "Недооценяване на обстоятелствата" (от 17 юни 2011, повтарям 2011 година). Единственият ваш принос, "авторе", е, че сте сменили граматическия род - аз разказвам от 3-то лице ед. число, а вие от 1-во лице. Това е лицемерно. Аз разказвам за ТОЙ, защото не съм измислил тази "Приказка". Прочел съм я във вестник и там тя беше обявена от истинския си автор за австралийска. Коректно съм отбелязал това. А вие говорите като "АЗ". Искате да кажете, че тази приказка е ваша ли? Съмнявам се! Иначе защо да не изпишете името си, а се представяте за "Зидаря". Ако тази приказка е ваша, защо не сте написали НИКЪДЕ, че dobronameren-ят ви е окрал като автор?

Истинска е само иронията, ВАШАТА ирония! към смисъла на приказката. Към алегорията, която представлява самата тази приказка. Не ви харесва този смисъл, нали? Ами, тогава заявете това открито!? Но, не! Вие се криете зад "зидаря"? Защо?

Няма да отговарям. Само за пореден път ще напиша: Аман от тарикати, защитаващи източния социализъм. Като сте толкова ербап, че сте прави, защо не застанете честно зад позицията си? Впрочем истинските социалисти заслужават И ВИЕ да направите това!

Само след две секунди получавам модераторско съобщение:

„Коментарът ви не е приет, защото авторът на постинга е забранил коментари към него.”

Ясно-о-о, това е положението - както казваше Стажанта от Канал3.

Налага се да продължа изследването на този конкретен случай, защото аз не си оставям „магарето в калта”. Още повече, че въпросът е много по-сложен. Обяснявам образно. Попитали по времето на Фолклендската криза Маргарет Тачър защо изпраща британски войници да защитават някакъв остров на края на света, след като на него живеят само пингвини. Тя отговорила: „Защото това са британски пингвини” Толкоз! Какво значение има къде и по какъв повод ние защитаваме НАШИТЕ права?!

Ето моята защита на истината:

Влизам в профила на waterway и виждам следното: (copy-paste)

Блогът на waterway

1/I do not own anything. ............................... Цветове и нюанси, мелодии и настроения, пиано и носталгия, нежност и радост, тъга и безвремие, чувства и размисъл – живот. Път.....моят път с теб - Anouar Brahem - Vague http://www.youtube.com/watch?v=lAfKVCYmz00............................ С. Михайлов - Душа - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NceIBRyco7Q........................................... Giovanni Marradi - Prelude - http://www.youtube.com/watch?v=zPDNw4ReQpM&feature=player

Останалото – 1255 постинга от 2009 година до днес, 809 000 прочитания, 2057 коментара към тях (а моя забранен!?) – дочитам машинално. Защото покрай „недружелюбието” преди седмица на един друг блогър с име hopfen към мен, бях влизал в неговия профил. А аз помня! Толкова много, че чак ми пречи.

Ето профила на hopfen (copy-paste):

Блогът на hopfen

The hymn to Ninkasi http://www.youtube.com/watch?v=jFOeDJrCfH0 --------------------------------------------------------- Трезв ли съм – не зная радост, ставам тъжно мълчалив. А пиян – загубвам разум в тоя винен свят мъглив. Ала някъде в средата има малък светъл миг, той за мене е животът и се радвам, че съм жив. ---------------------------------------------------- ------------------------------------------ Мъжът има едно изконно право по рождение- да си пие бирата на спокойствие без някой да му "тутони, ломоти, мърка,мърмори, кудкудяка, квака, съска, блее и издава всякакъв друг вид звуци които развалят вкуса на любимата му напитка:))) Допуска се само нежно жужене....:))))-----------------------------------------------------------------------------------------------------------.....................................////////////////// http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=N6oQgshUwDw

Какво ще кажете? Еднакъв стил на писане, нали?! Да не би да са брат и сестра, се попитах. Защото waterway се представя като жена, и снимката й е на жена, пък hopfen е мъж, съдейки по смисъла на интересите му. После пък се сетих, че блогърът vmir забранява коментариите си като waterway, пък hopfen не използва тази практика... Е, реших най-близкото до ума: ТЕЗИ блогъри са членове на една и съща партийна клетка, имат еднакви лоши навици, защото възпитаващият ги е един и същ. Да не продължавам, въпреки, че мога. И че имам правото да показвам това, понеже страната ни е демократична. Нали?!

Да не кажете, че си измислям противници-признаци:

Цялата тази дандания да я наречем, покрай мен започна, когато си позволих да класифицирам някои блогъри като „червени”, „кафяви”, антисемити, анти империалисти и да твърдя, че всъщност ТЕЗИ са едни и същи ФИЗИЧЕСКИ лица. Направих тази класификация, не бъркайки си в носа и измисляйки несъществуващи снимки за тях или лъжейки за коментари техни към мен, а на принципа „цитирам тях и казвам защо аз не съм съгласен”. Ако искате да видите събрани накуп имената на тези блогъри, прочетете моя постинг „Борбата на абревиатурите” от 5 септември тази 2013 година. Три дни по-рано – на 2 септември 2013, си позволих да изразя и несъгласието си с т.нар. журналисти-демократи от породата „Пискови”. Пак на принципа „цитирам нея и казвам защо не съм съгласен”!

В резултат блогърът freoldmen на 4 септември публикува снимка на някакъв и твърди, че това съм бил аз. Е не съм аз! После на 5-ти ме съветва да не съм се стягал, ами „да олабя”. Ами аз това правя „олабвам” себе си и „натягам” вас!

Пак на 4 септември въпросният hopfen си разменя лъжи с katana (равен на jeremy231), че съм бил спирал техни коментари. Фитилят се един друг, а въпросните техни коментари в същото време стоят на „стената” на моя постинг и всеки може да ги прочете. (Един съвет от мен към другите блогъри: Побързайте, защото това са ТЕХНИ коментари и ТЕ могат да си ги изтрият всеки момент. Така както направи една друга блогърка kolchakova със своите коментари до мен.)

На 5 септември блогърът vmir „вмириса” блога (определението е на един друг отвратителник, по-голям от vmir. Theeconomist му е прякора.) Кой съм бил аз, че да съм си позволявал да критикувам ТЯХ?! Подобно поведение демонстрира висшият партиец (откога?) Антон Кутев към блогъра Асен Генов по една телевизия преди месец горе-долу – ТОЙ кутев е депутат, а този Генов НЕ Е депутат! Същото поведение им Велислава Дърева – да бъдем внимателни апелира тя с тези протестиращи на площада, които викат „Червени боклуци”, защото те били причина за убийството на Луканов и на Доган!?

Моля?! Те се посират от алчност, злоба и реваншизъм, ние виновни!

Ама нищо чудно – Дърева, Луканов, Станишев, Доган, Местан, Сидеров, Орешарски... са от една партийна клетка, имат еднакви лоши навици, защото възпитаващият ги е един и същ. Да изпиша ли имената на една сюрия „журналистки” – дъревки? Ако настоявате, мога. Постигът ми за тях е полуготов.

На 10 септември никак известният на мен (а аз чета много, повярвайте) блогър marknatan публикува постинг със снимка как един коч е възседнал една овца и я работи. Върху тялото на коча е вмъкнал надпис marknatan, а върху „фцата серафимка” е написал добронамерен. Причината за това педераско щение на marknatan-a, е че съм спрял някакъв негов коментар – сега забележете – преди 9 месеца! Много важен бил този коментар за него, дори е готов да ме ... за това, ама си държал обидата 9 месеца в чекмеджето и като се появи „породата Пискова” се сетил да го извади. Ама защо на мен бе, простако? В началото го помолих любезно да ми изпрати този свой коментар, да го видя какъв е, що е... В отговор получих линк към – забележете – към един друг негов постинг от онова време преди 9 месеца. Самият постинг е поне 3 пъти по-дълъг от оригинала мой „Тервелащини” (мога да накарам компютъра да прочете символите на неговия и на моя постинг, не е проблем). Нищо чудно модераторите на blog.bg да са му резнали коментара – те са въвели ограничителна дължина за коментар 2000 знака. Аз какво съм виновен тук?

Днес обсъждам постинга на waterway за „зидаря”... Утре какво?

Отговарям с последния коментар, който изпратих на marknatan:

Ще публикувам всичко, което получавам от теб. Не защото твоите коментари са ми приятни, а защото искам другите блогъри да научават от първа ръка що за стока си. Пиши, простако, пишииииии.

P.S. направен допълнително на 30 септември в 17.00часа
(9 дни след оригинала)
Постингът "Срещнах се с варела на 3-я етаж" на блогъра waterway, който стана причина аз да се занимавам с него, ИЗЧЕЗНА от блога му. Няма го, деактивирал го е хубосникът. Как се нарича това? Първо копира дословно, представяйки го за свое, после критикува иронично, изпраща някакви коментарии в подкрепа на критиката и когато му посочиш магариите в очите, трие и бяга. Иначе се прави на принципен.

Пухльо. Обикновен пухльо!
(Ако не знаете какво означава тази дума, пояснявам. Това е съставно съществително от "путьо" и "мухльо")
Зидарят, моят зидар от австралийската приказка, е съвсем безобиден в сравнение със зидаря на waterway. Моят е просто малко глупав, малко несъобразителен. И обърнете внимание - никъде не съм твърдял, че не разбира от пряката си зидарска работа. Сигурно е добър майстор и, надявам се, се учи от собствените си грешки. Докато пухльовският зидар е вреден. Той разбърква здравият български цимент вместо с пясък, с кал, събрана от уличните канавки.
После те се посират от злоба, алчност и реваншизъм, а ние сме били виновни. Пухльовци!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. balkanian - от мен:
21.09.2013 17:18
1/ Усещането, че някой постинг "е посветен на мен" е почти винаги лъжовно. Даже по правило е така... /от личен опит/;
2/ Фактът, че едно нещо е отпечатано на хартия, особено пък във вестник, не го прави авоматично истина, а винаги може да представлява художествена измислица...
3/ Всяко преследване на справедливостта може да се окаже една голяма заблуда...
:))
цитирай
2. theeconomist - Ха, ха, му, ха, ха, ха......
21.09.2013 17:44
Казаха ми, че си споменувал всуе името "икономическо", па рекох да ти напиша един коментар, че да не ти е самотно.....

Някой, като ми прикачи, някой епитет, като твоя и се сещам за един разказ на Марк Твен. Казва се "Журналистиката в Тенеси"! :-)))

п.п. плюсчето е от мен, щото си ме цитирал.Ма друг път пиши "край на цитата"..
цитирай
3. dobronameren - здрасти, икономисте,
21.09.2013 18:54
Онзи ден четох няколко постинга за течението "хахамухахизъм" (написано така, а не разделено със запетайки), ама бяха от групата "наздраве" покрай katana, hopfen и vmir. И ти ли си от тази група? Или те са от твоята? Аз залагам на второто. Ти как мислиш? Аз съм любопитен. Turb4 добавя: "и нетолерантен".
цитирай
4. theeconomist - Аз Добри, съм си сам по себе си....
21.09.2013 19:33
dobronameren написа:
Онзи ден четох няколко постинга за течението "хахамухахизъм" (написано така, а не разделено със запетайки), ама бяха от групата "наздраве" покрай katana, hopfen и vmir. И ти ли си от тази група? Или те са от твоята? Аз залагам на второто. Ти как мислиш? Аз съм любопитен. Turb4 добавя: "и нетолерантен".


Тая белетристика е на катана, питай who is who!

Мене ме е донесъл щъркел. С петолъчки на крилата.!
цитирай
5. dobronameren - добре де, Добри
22.09.2013 08:05
Това за щъркела и петолъчките се знае. Виж, ако беше уточнил с колко на брой петолъчки е бил щъркела, който те е донесъл и колко са петолъчките на твоите рамене, това вече, да. Ама, аз не питах това. Исках, искам, да уточня кой е шефът и кои са секретарките. Щото от опит знам, че нещата се решават, когато началниците се свържат директно. Секретарките са за други неща.
Токущо се сетих, че ти си прав да говориш по-така - отвлечено - тъй като и аз си мълча кой е шефът в моята група. Е, откровено: няма как да знаеш. Опитвам се да контролирам подчинените си да не ме цитират, когато събират. Засега успявам. Но все по-малко качествени изпълнители се намират, кога ли ще се издъня. Още повече, че поради свиване на бюджета на международното еврейско задкулисие, се наложи да съкратя личната си секретарка.
цитирай
6. theeconomist - Разбира се,че шефа съм аз..............
22.09.2013 16:37
dobronameren написа:
Това за щъркела и петолъчките се знае. Виж, ако беше уточнил с колко на брой петолъчки е бил щъркела, който те е донесъл и колко са петолъчките на твоите рамене, това вече, да. Ама, аз не питах това. Исках, искам, да уточня кой е шефът и кои са секретарките. Щото от опит знам, че нещата се решават, когато началниците се свържат директно. Секретарките са за други неща.
Токущо се сетих, че ти си прав да говориш по-така - отвлечено - тъй като и аз си мълча кой е шефът в моята група. Е, откровено: няма как да знаеш. Опитвам се да контролирам подчинените си да не ме цитират, когато събират. Засега успявам. Но все по-малко качествени изпълнители се намират, кога ли ще се издъня. Още повече, че поради свиване на бюджета на международното еврейско задкулисие, се наложи да съкратя личната си секретарка.


О баща си / който на времето беше голям началник с "Волга" с перденца / знам - никога жена секретарка!
Та аз нямам секретарка а "секретариат" :-))))

Звездата е една, ма голяма и везана...
цитирай
7. dobronameren - Я, че ние можем и да се разберем, щом и ти си шеф...
22.09.2013 18:38
За секретарките обаче не мислим еднакво. За мен розите не могат да ги заместят.
Колкото до звездите - евалла. Желая ти да добавиш и една-две мънички под едната голяма. Давай, времето е подходящо. Я как се е оцъклило небето...
цитирай
8. theeconomist - Човек за човека е вълк....
22.09.2013 20:26
dobronameren написа:
За секретарките обаче не мислим еднакво. За мен розите не могат да ги заместят.
Колкото до звездите - евалла. Желая ти да добавиш и една-две мънички под едната голяма. Давай, времето е подходящо. Я как се е оцъклило небето...


.........шеф за шефа - необходимост.

Виж, в "Металхим Холдинг" съм имал и секретарки. Основната им задача е да си отварят очите и да си затварят устите...а те си разтварят краката.

Мерси, повече звезди не ми трябват, освен ако не са порно............
цитирай
9. dobronameren - Коментар, много по-важен от "стрелбите" между мен и икономиста
30.09.2013 17:36
Аз го "'стрелям" този, за да разбера къде се е "скрил" отсреща. Има някакъв резултат. Последно Панчо бил работил в "Металхим", баща му имал "Волга" с перденца, съдействал му за една генералска звезда и затова днес той се интересувал само от порнозвезди. Ходете проверявайте, ако нямате работа.
Аз обаче искам да прочетете добавения (след 9 дни) послепис към постинга ми. От него ще научите какъв мръсник е блогърът waterway. Или hopfen, или vmir, или...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1873470
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031