Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2013 19:56 - Хайде да си кажем ЧАО, Колчакови
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 6183 Коментари: 5 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Аз съм инженер информатик, не съм филолог. Говоря с факти, а не с чувства. И още – никак не съм прост и зная това. Двете твърдения ще рекат, че приказки ей-така, колкото да има разговор, и разправии с прости хора, не са ми по душа. Освен това мисля, че блогът BG е създаден за обсъждане на сериозни неща, например разделността на времето в което живеем. Ако ще споделяме какви чувства са ни люляли, докато сме били в планината в съботата, за това си има други форуми. Като социалната мрежа Facebook.

Още веднъж същото, казано образно. За „Под игото“ (избирам това заглавие не случайно) приемам да разговарям с хора, които са чели книгата, а не само гледали филма. Или нищо не гледали, нищо не чели и само бъркали си в носа. Това априори. След това, ако ще обсъждаме „Под игото“, за мен не е важен филологическият анализ какво е чувствал Иван Вазов, когато я е писал, а това, че именно той като съвременник на тези събития я е написал и – по-важното -  какво аз мисля за под игото.

Именно защото съм точен човек, се дразня много, когато чета общи приказки и разсъждения по конкретна тема. При това злобни. При това внушаващи неверни изводи. Впрочем твърдя, че в процент по-голям от 50, за написаните неща не са посочени факти именно, защото ако се посочат, те няма да поддържат тезата на автора. 

А когато хората, които сами се „навират“ в моето наказателно поле (пак говоря образно!), се припознаят лично и продължават да ми досаждат, сядам и започвам да пиша. Ето така:

Първо - ЧАО е абревиатура и означава „Чупи се, Ако Обичаш!“.

Нататък:

Повод за тези редове е изразеното ми лично несъгласие да се обвинява здравният министър Десислава Атанасова от правителството на Бойко Борисов, по начина на блогърката kolchakova в нейното есе „Много ме дразнят“. В литературното й есе, защото в него няма факти, а само литература! Можете да прочетете въпросното есе на http://dobronameren.blog.bg/history/2013/03/14/mnogo-me-drazniat.1064245

Не познавам лично нито госпожа Десислава Атанасова, нито госпожа Анна Колчакова. Обаче СЕГА живея в тази пуста България, в тези пусти времена. Живял съм и ПРЕДИ. Отвратителни са няколко неща!

Най-напред комунистите задържаха европейското развитие на България цели 45 години (1944-1989). Две пълни поколения българи са това, драги сънародници! Имаше един техен комунистически престъпник след 1989 година. Говоря за Стефан Продев. Той твърдеше в своя вестник „Дума“, че България винаги е била европейска държава и не е необходимо немците, които говорели на немски само на конете си, докато по това време в България Кирил и Методий…“, да ни казват кога сме станали европейци. Наглец, голям колкото Гьобелс. Като сме били в Европа по комунистическо време защо съществуваше „желязната завеса“ и всеки, който опитваше да я прескочи, беше застрелван от нашите комунисти на границите български?! А, Продевци? Впрочем Гьобелс беше осъден от международния Нюрнбергски съд на смърт, само защото е бил отговорен чрез пропагандата си за геноцида над свободните германци, при това без да е убил физически нито един човек. Физически нито един човек, чувате ли драги днешни журналисти!?

После комунистите като подли страхливци захвърлиха Идеи, Символи, Водачи, Мироглед. Захвърлиха ги театрално, за два, три месеца, мислейки само за своето конкретно физическо оцеляване. Осигурявано и осъществявано и днес от техните подпъхнати агенти и слуги навсякъде в родината ни. Да не изреждам, има ги дори и в „гражданските протести“.

И това не е само в България. Комунистите в последните две години излизат на „граждански протести“ в цяла Европа. Световната криза била дошла от САЩ, от банките. Сигурно, но с решаващата помощ и подкрепа на живналите в последните години „пети колони“ комунисти-емигранти, всъщност износители на революция. Не ми се спори в момента. Само мога, като любопитно начало, да спомена една българска фамилия с принос в тази област – баща и син Иванджийски. Ще им дойде времето и на тези подлеци, дори Възмездието да ги сполети посмъртно върху родовете им!

Точно тези процеси на инфилтрация на комунизъм в незаразени или недоизлекувани страни от това всемирно зло, дава криле и надежди, включително и на българските комунисти. Вижте ги как изпълзяха от явките си. Вижте озлобените лица на водачите им – партийни, синдикални, работодателски, на „независимите граждански еко-, шисто-, атомно-, сдружения“, на социолозите им;  обърнете внимание на пищовите и факлите, които крият зад гърба си, на списъците, които правят, на думите и на действията им…

Такива „болни и опасни мозъци“  има и в BLOG.BG. Няма да обсъждам пърдящи по посока на Демокрацията и натикващите я във фекалната канализация, както сами се наричат тези формени глупаци и наглеци. Обаче, когато срещам блогъри, отговорни за мирогледа на подрастващите млади българи – това са учители в образованието (случаят Колчакова), представящи се за дисиденти и носители на демокрация (случаят Босия), независими анализатори от типа на stojneff, mglishev, djani, legna …ми писва.

Мисля (писал съм го и друг път), бедата на българския народ, докарала му не една и две беди през вековете е, че той, българският народ, няма смелостта на германския народ например, който забрани с безусловен и еднозначен закон нацизма в 1945 г. Ако в годините 1989-1992  бяхме забранили със закон практикуването и споменаването на комунистическите нрави, най-малкото сега нямаше хора като Колчакова да учат нашите деца, а хора като Босия да казват на „българите-юнаци“ къде да мятат … домати.

Ако съм толкова остър към конкретните споменати лица, то е не защото виждам в тях комунисти по душа, а защото виждам едни страхливци, които не смеят да застанат зад идеите си. Все едно дали са техни, на предците им или на наследниците им. Затова пишат така аморфно общо, без факти. Затова „стрелят“ по ГЕРБ и Борисов, защото знаят, че само те са опасни за властта на тяхната майка Партията. Така не се гради Империя, драги!

Да се върна на г-жа Колчакова, за да завърша.

В моя протестиращ постинг само питам дали г-жа Колчакова няма нещо общо с една партийна функционерка от висшия партиен апарат на БКП от комунистическо време. Не го твърдя! Основанието ми за подобно подозрение беше съвпадението на имената и, което е по-важно, съвпадението на партийните позиции. В ония времена и сега! Да не забравя и позицията, която днес заема г-жата в списъка на служителите в 151 НСОУ (в сградите на бившето АОНСУ!).

Какво ми отговори самата Колчакова:

„Баба ми се казва Анна Йорданова Колчакова и мога в личен мейл да изпратя акта за раждане или смъртния акт и да го съпоставим с онзи лист, който Добронамерения така трудолюбиво е изровил в интернет.“

Бре! В онзи лист, който „добросъвестно съм изровил в Интернет“, естествено не пише датата на раждане на бабата, така че актовете тук са безполезни. Обаче ето кое е полезно! Два реда по-надолу намирам: „също ще обсъдим какво толкова срамно е имало в това да си машинописка в женско дружество“. Оп-па! Това признание ли е, че другарката й е баба, защото в „листа от Интернет“  такава предишна специализация е отразена. После на друго място днешната г-жа Колчакова ме осведомява учтиво за родословието си (Впрочем аз не съм я питал за това.):

„Първо има книга в три тома "Банскалии", на Магда Колчакова - тя е за прадядо ми (убит от върховистите), прабаба ми и околните. После има една книга за Еникьой, за дядо ми, който като мръсен комунист в демократично, макар и монархическо общество заслужено е гнил (буквално) там. Наскоро излезе една книга "Пешата птица", в нея може да се прочете за баща ми. А за мен може да се прочете в блога на Добронамерения. Сума народ се е посветил на това, да описва рода ми. Само не знам дали някъде пише за оня друг мръсен комунист, брата на дядо ми, дето едни светли полицаи го убили в софийската дирекция на полицията. Но това са демократични подробности.“

Моят коментар: Аз разбирам гордостта от това, че родът ви е известен, г-жо Колчакова. Няма нищо нередно в това. Нередното го внасяте вие. Така и не разбрах каква ви е онази, за която аз „добросъвестно изрових в Интернет“… Срам ли ви е, що ли? И после защо подхвърляте ехидно, че брата на дядо ви е убит от „едни светли полицаи, но това са демократични подробности“? Това означава ли, че след победата на светлия Девети комунистите не са убивали? (Впрочем в същата сграда на фашистката Дирекция на полицията! Това е обяснимо – защо комунистите да търсят друга сграда, като тази им предлага всичките удобства за убийства на невинни!) Това означава ли, че вие разбирате Демокрацията като антипод на Комунизма, г-жо Колчакова?! 

Минаваме към по-дребните заяждания.

Колко директора на училището 151-во се смениха, докато вие си стоите зам. директор? Защо, без никой да ви е питал, сте написали, че „сума хора са готови да изпикаят една кофа газ, защото аз съм зам.директор“? Направих си труда да вляза в сайта на училището ви, за да видя рейтинга ви на учител, който са ви отредили собствените ви ученици. 3,81 по шестобалната система, най-ниският от рейтингите на всички учители в училището!

Още: Откакто имах честта „да ви захапя“, блогът ми загря от коментарии. Поне 15. Обаче, нали съм статистик, гледам, че източници са 4-ма блогъри. Трима от тях, няма да напиша имената им, плюс вие самата г-жо Колчакова, влизате в блога ми винаги заедно – в рамките на половин час! Закономерна случайност?

Точно това чета днес в коментар на rummi:

„По закономерна случайност познавам Анна Колчакова и се учудвам как някой, в конкретния случай Вие, пише неща, които нямат нищо общо с истината. за конкретен човек с конкретна биография. "Не само едно куче се казва Шаро", твърди народната мъдрост, съвсем не без основание.“

Толкова. Това е целия коментар. И тук е допусната същата Колчакова грешка – да се пише общо по конкретна тема.

Завършвам с характеристиката, която ми е дала собственоръчно УЧИТЕЛКАТА  в 151-во НСОУ Анна Колчакова:

„Но си мисля, че всякакви такива измислени антикомунисти, измислени комунисти, измислени всякакви дрънкат глупости от всички медии, изсмукват си ги от задниците и има хора, които ги консумират! После всички стават добронамерени и конструктивни. И метат камъни.“

Но това са демократични подробности, г-жо. Именно затова използвам името ви като нарицателно в заглавието на поста си за всички страхливи комунисти, които се маскират на демократи, надявайки се да продължи практиката никой нищо да не им възразява, да не ги питат нормалните хора за нищо!

 Хайде да си кажем ЧАО, драги Ко... комунисти!

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zarenkow - Май не си добронамерен към комунистите :-)))
03.04.2013 20:40
и си прав. Все пак, едва ли щяха да са това, което са ако си даваха сметка за това. Не бива да се ядосваш за това , че в гората има криви дървета. За да са криви има съответните причини и никой не е над тях. Не е просто загуба на две поколения, а е загуба на култура, манталитет и сетивност градени много поколения наред. Тази загуба сега ни струва толкова скъпо, че може и да е фатална за бъдещето ни. Трябва там да се съсредоточим, а маймуните ще са на доизживяване защото май. Поздрави.
цитирай
2. dobronameren - Използвам коментара на zarenkow
04.04.2013 09:28
за да допълня изясняването поне на един от проблемите, обсъждани в него. Става въпрос за това доколко и към кого съм добронамерен.
Опитвам се, колко успявам е друга работа, да се вслушвам и да се променям дори, ако насреща ми стои мислещ нетарикат. Мислещ означава човек, който има визия за живота утре - за живота своя и на народа си като част от света. Тарикатите и демагозите живеят само за своя частен живот и то в период "до довечера".
Конкретно в случая за комунистите (защото следващия ми пост е за националистите).
Комунистическата и демократичната идея са двата полюса в обществения живот (не намесвам монархията, защото тя е и от двата типа). "Стичането" на половината народ към единия полюс и на другата половина към другия полюс поддържа жизнеността на обществото. Може да презирам Сатаната, но той съществува. И добре, че е така, защото иначе за какво усъвършенстване може става дума, ако всичко е Добро?! Така че добронамерен съм към комунистите като към друга идея за развитие на света. Но не мога да понасям онези от комунистите, които са тарикати. Които не застават честно зад идеите си! Които се срамуват или се боят от последваща или течаща преценка на Другите за Тях. За такива "комунисти" говоря в този постинг.
Добронамереността ми към комунистите (без кавички) съвсем не означава, че споделям идеалите и ценностите им. Техният Бог е Сатаната за мен. Аз следвам морала на моя демократичен Бог - всяка Идея, независимо от важността и непреходността си, може да бъде налагана на другите само чрез слово и пример.
(Не мога да сдържа: Словото е необходимо да бъде представено поне грамотно, поне без груби правописни грешки в чъвдарски вид.)
цитирай
3. dobronameren - Ох, КолчаковА! Чети бе, в заглавието пише КолчаковИ!
23.04.2013 15:09
Какво толкова го увъртате? Баба Ми е, не е, сега чета - баба НИ (в точка 3-та)... Не ме интересува баба ВИ. Докато сеете на дъното ряпа, Станишев ще вземе да дойде на власт и тогава аз ще ви питам с точни факти, разбира се, защо лекарствата са поскъпнали.
Но виж друго ме вълнува мене. Настоятелно ме каниш в дирекцията си, КолчаковА. Аз казвам НЕ, ти ЙОК - ела! Не ща, бе драга. А да видим как ще ме докараш до там. Ама в кой свят живеете още?!
цитирай
4. dobronameren - Езикът на омразата в чист вид
24.04.2013 17:18
демонстрира блогърът kolchakova. Което ме кара да се чувствам познал, като съм нарекал с името й онзи тип комунисти, които "нямат оправия" - хем виновни към народа си за "успехите" в онези далечни вече години, хем страхливи да си го признаят днес, хем натискащи се да ни управляват утре. И понеже днешното време не им разрешава да използват пищовите, какво им остава? ЕЗИКЪТ НА ОМРАЗАТА!
Но и омразата деформира хората. Прави ги зли, гадни, отвратителни, независимо от възраст, пол, образование, народност, религия. Фактът, че Колчакова е образована жена, е вид доказателство. (Впрочем дали е жена не смея да се ангажирам. Ще вземе да ме наплюе, че пак ЛЪЖА.)
цитирай
5. dobronameren - Aшколсун, како
24.04.2013 17:37
ЧАО
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1873166
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031