Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2017 12:26 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 6367 Коментари: 20 Гласове:
10

Последна промяна: 17.02.2017 12:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  ZAX и късошиестия лебед.




Ако профилите му започнат да играят така,
пита се - чия е цигулката която свири.  


;))))








Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Не богоугодни /:))/, противоре...
17.02.2017 12:38
Не богоугодни /:))/, противоречащи на правилата на blog и анонимни коментари, ще бъдат изтривани! .... Мрънкалниците да си дирят друго поприще.
цитирай
2. milady - :)))))
17.02.2017 12:42
многооо любимоо, по-здрав ,закси
цитирай
3. zax - Няма начин да не уцеля. . . ;)))
17.02.2017 13:15
Няма начин да не уцеля ... ;)))
цитирай
4. saankii - и аз като стрелям на пусия..
17.02.2017 13:33
улучван на 100%..
цитирай
5. vesever - Ахаха, някои уникални изстъпле...
17.02.2017 19:20
Ахаха, някои уникални изстъпления, така де, изпълнения си уцелил - :))
И аз обичам балет!
цитирай
6. zax - :)
18.02.2017 10:25
:)
цитирай
7. anin - Закси,
18.02.2017 10:30
Ти като спец.IT , кажи нормално ли е сайта да има през 3 дни технически проблеми?
За други сайтове не съм чувала подобно нещо?
цитирай
8. zax - Ако е вярно твърдението че тандема ...
18.02.2017 11:00
Ако е вярно твърдението че тандема Гого-Кортана са създали средата на блог.бг това е нищо, но толкова могат... . Виж ги, с какво се занимават, смятат че като си пишат анонимни от мой адрес ще постигнат нещо.

Сега очаквам да ме обвинят че съм им окрал и брояча за коментари - още не са се усетили.
:)
цитирай
9. anin - :)
18.02.2017 11:42
Куртаните правят театър без публика, само 2-3 клонинга се мотаят...
и шегите им са тъпи...
цитирай
10. cortana - Закси, миличък, никой в нищо не те обвинява, защото те знаеме, че не ги можеш тези неща! :)
18.02.2017 11:47
zax написа:
Ако е вярно твърдението че тандема Гого-Кортана са създали средата на блог.бг това е нищо, но толкова могат... . Виж ги, с какво се занимават, смятат че като си пишат анонимни от мой адрес ще постигнат нещо.

Сега очаквам да ме обвинят че съм им окрал и брояча за коментари - още не са се усетили.
:)

Дори напротив, защитих те пред анонимния кретен (Бале може би:))), че си класа спрямо него.
Но да те попитам: Това ли ти е капчицата уважение към този, който дори не е тук, че да се защити, да се ебаваш на негов гръб?
Кога той написа подигравки спрямо тебе, освен конкретни въпроси, касаещи факта, че имаш доста профили, а отричаш?
И то всъщност не и това е въпроса, а факта, че от тях се опитваш да вменяваш за същия човек неща, които не ти правят чест.

ПП: ОК де, да кажем, че блог.бг не е направен добре (което е точно обратното и май се правиш, че не си чел някои неща, които написах наскоро в постинг и/или коментар, защото те комплексират).... Ми направи ти нещо подобно, за да те видим колко си добър. :)
И в тон с казаното токе що, все пак да ти дам есенцията на написаното там от мене:
2005та-2006та година малко платформи са имали уникалните възможности на блог.бг. Въпросът е какво се случва после, след създаването, с годините, при поддръжката на сайта. Особено след смяна на собствеността. :)
Така, че, Закси, създай ти с познанията си към 2005та, че да те видим. :)
Можеш ли? :)
(конкретен въпрос, на който няма да получа естествено конкретен отговор)
цитирай
11. cortana - А, да, щях да забравя да те поздравя! :)
18.02.2017 11:56
За това, че все пак се вслушваш в съветите на професионалистите и си приел информацията за двата коеф. при оразмеряване на клиповете. :)
Не те поднасям, наистина те поздравявам!
цитирай
12. cortana - Анин, моля-моля, не ме определяй като клонинг, защото съм по-реална от тебе! :)
18.02.2017 12:02
anin написа:
Куртаните правят театър без публика, само 2-3 клонинга се мотаят...
и шегите им са тъпи...

Но, ако се вгледаш в поведението си напоследък, ще получиш отговор защо тогава Ж не се посвени да цитира работното ти място и ГСМа ти.
Тогава беше същото: търпя те, търпя те, и ти показа, че не му пука от нищо да постави някого на мястото му.
Искаш сега да се случи същото, но правейки го аз ли? :)))
Та поне да затвърдиш мнението си (което не го превръща в истина), че аз съм гого. :)

ЗАЩО НЕ ОСТАВИТЕ ЧОВЕКА (И МЕНЕ) НА МИРА?
Разбирам, че Ви липсва внимание, но не това е начина. :)
Приятна събота и неделя и дано осъзнаете, че не е готинко това, което правите (говорите).

https://www.youtube.com/watch?v=iBNm5FlyJvc
цитирай
13. zax - Дори не допускаш колко. . . 18 Feb...
18.02.2017 12:30
Дори не допускаш колко ...

18 Feb 11:39:43
Firefox 51.0
Win10
Bulgaria Flag Varna,
Bulgaria / bg Blizoo Media And Broadband (хх.ххх.ххх.хх)

Варна?
:)
цитирай
14. anin - Куртанке,
18.02.2017 12:42
cortana написа:
anin написа:
Куртаните правят театър без публика, само 2-3 клонинга се мотаят...
и шегите им са тъпи...

Но, ако се вгледаш в поведението си напоследък, ще получиш отговор защо тогава Ж не се посвени да цитира работното ти място и ГСМа ти.
Тогава беше същото: търпя те, търпя те, и ти показа, че не му пука от нищо да постави някого на мястото му.
Искаш сега да се случи същото, но правейки го аз ли? :)))
Та поне да затвърдиш мнението си (което не го превръща в истина), че аз съм гого. :)

ЗАЩО НЕ ОСТАВИТЕ ЧОВЕКА (И МЕНЕ) НА МИРА?
Разбирам, че Ви липсва внимание, но не това е начина. :)
Приятна събота и неделя и дано осъзнаете, че не е готинко това, което правите (говорите).

https://www.youtube/watch?v=iBNm5FlyJvc

Аз отдавна не съм анонимна в тоя сайт, и то точно заради теб!
И не ми се бъркай, когато правя диалог със Закс, айде бегай си при твоето котило клонинги!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153234
Постинги: 1532
Коментари: 4202
Гласове: 7460
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол