Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2013 18:51 - Кой е Димитър Благоев? И защо паметника му трябва да се събори, а града да се преименува.
Автор: demograph Категория: Политика   
Прочетен: 12440 Коментари: 21 Гласове:
17

Последна промяна: 26.12.2013 11:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Димитър Благоев:  "..аз не съм българин. Аз съм македонец, македонски славянин."

ДИМИТЪР БЛАГОЕВ - ДЯДОТО, ОСНОВАТЕЛЯТ НА БРСДП(т.с.) - БКП - БСП, ПРОПОВЯДВА ОМРАЗА КЪМ БЪЛГАРИТЕ В БЪЛГАРСКОТО НАРОДНО СЪБРАНИЕ

В България се славят предателите, а патриотите се арестуват.
Глупаците "случайни граждани" съскат в защита на паметника на един национален предател, без да знаят за кого става дума. Овце...

А народната милиция/полиция арестува, арестува, арестува, арестува...
Защо - и те не знаят. Но арестуват...

Забравихме ли това:
http://sande.blog.bg/izkustvo/2013/12/25/pogrebanoto-grobishte.1222193#last_comment

И това:

http://www.protobulgarians.com

            За разлика от съседните народи, които се изявяват като група хора с обща кръв и обща историческа мисия и поради това са много силни, значителна част от съвременните българи вече представлява тълпа от егоисти, които смятат, че поради случайно нещастие са се родили в една страна, към чиято история и бъдеще те нямат никакво отношение.

От кога започва този раков процес, който даже някои гордо наричат "проява на интернационализъм, космополитизъм и прочие -изми"?

Частичен отговор на този въпрос може да се намери в стенограмите на Българското народното събрание за дебатите, водени през 1917 г., когато България е във война - третата война за национално освобождение на поробените българи зад граница!

Главен герой в тези дебати е Димитър Благоев - Дядото, основател на политическата организация на левите революционери в България - БРСДП (т.с.) - БКП - БСП. Доскоро Дядото беше най-тачения, най-авторитетния деец и учител на това политическо движение, което управляваше България от 1944 г. до 1989 г., и все още има голямо влияние у нас.

На какво е "учил" той младите си съратници, какви идеи е внедрявал в младите им глави?

Извадка от стенографския протокол на Народното събрание :

/демограф - премахнах забележките на автора на статията по историческите факти, защото днес историческата истина се оказва съвсем друга. Изследователите на българската история знаят добре историческата истина.

Четете позицията на агента на руската имперска „Охранка” Димитър Благоев и сравнете позицията, по македонския въпрос и по руската колонизаторска политика спрямо България, на създадената от него и властваща и днес над Българите антибългарска БКП/БСП/ и клонингите и.

Извадки от стенографския протокол:

Д. Благоев: ...Всъщност в България се водеше една голяма борба не за обединяването, както казват, на българското племе, а за властването на едно племе в България. И тази борба е една от причините за освобождаването на самата тази българска държава. Тази борба се водеше между българското племе и славянското племе на Балканския полуостров. Българското племе, един грозд, но добре организирано, дойде на Балканския полуостров и намери едно племе мирно, още недоразвито в своята обществена организация, още когато то се намираше в последния стадий на варварство, когато току-що се формираше като съюзи на племена, за да мине по-нататък, в периода на цивилизацията, в нация. И тази по-организирана част, която главно стоеше на едно по-ниско варварско стъпало, грабителски жестока, която не познаваше никакво отвръщение към каквито да било средства, се нахвърли върху славянските племена да ги завладее. Но тези племена, въпреки това, че бяха неорганизирани, водеха дълго своята борба против това българско племе.

Я. Сакъзов (широк социалист, бъдещ социалдемократ): Не забравяйте, че те бяха колония на Византия и нейни подчинени.

Д. Благоев: Подчинени, но независими в своя вътрешен живот.

 Някой от групата на Я. Сакъзов: Не забравяйте историята!

 Д. Благоев: Коя история? Тази ли, която вие фалшифицирате? (Смях) Такава история ние (тесните социалисти, бъдещите комунисти и днешни социалисти - бел. на авт.) не ви признаваме. Ние гледаме каква е действителността. Факт е г. г. народни представители, че е имало голяма борба между българските и славянските племена на Балканския полуостров. И този процес, за който ни говори Я. Сакъзов и който поддържат и другите, не е за обединяване на българското племе, а за завладяване на славянските племена на Балканския полуостров и затова ние виждаме потискане на славянските племена на Балканския полуостров, които масово се преселват във Византия и Мала Азия, и от друга страна, отиват на юг към Македония, в която именно се запазва дълго време славянското племе.

 Г. Данаилов: Ама вие сте родом от Загоричане (с. Загоричане е едно от най-борческите български села в Костурско, Южна Македония).

 Д. Благоев: Аз съм родом от Загоричане, но между другото аз не съм българин, аз съм македонец, македонски славянин! (Смях) И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за Македония като славянска земя, която ще има собствено управление (смях, смях ама това се оказа програма на титовите и благоевите комунисти, когато дойдоха на власт след 25 години - бел. на авт.).

 Някой от десницата: Какво търсиш тогава в България?

 Д. Благоев: Така че процесът, за който не се говори, е процес за завладяване, а не за обединяване на българското племе...

 Министър Х. И. Попов: Как се наричат в Загоричане българите?

 Д. Благоев: Ако ги питате, те се наричат християни.

 Министър Х. И. Попов: Те се наричат българи!

 Д. Благоев: Аз не искам да навлизам в тази сфера, но искам да изтъкна какви опасносни от ВАША гледна точка, от БЪЛГАРСКА гледна точка, теории се развиват в НАШАТА история, по отношение на процеса на обединяване на българското племе…

 Министър Х. И. Попов: Борбите за независимостта на българската църква се развиха най-вече във вашето село и затова го изгориха (с. Загоричане е изгорено, а жителите му, като силно изявени българи са частично избити, частично прогонени от гръцките андарти - бел. на авт.).

 Д. Благоев: Това съвсем не е така, а процесът е в завладяването на племената на Балканския полуостров от българите. И ако говорим за историческия процес, тогава този процес и днес съществува, именно българското племе да завладее местата, които са му необходими, за да може то да излезе на море, на големите водни пътища и Егейско море. Ето го смисълът на историческия процес. Аз мисля, че от вас по-слабо информирани по тези въпроси и по-объркани глави няма. Особено вие, учителите, които всякога сте се възпитавали върху тия фалшиви теории, изобщо вие не можете да ги разберете тези работи! 

С. Костурков: (негодува)

 Председателстващият д-р. И. Момчилов: Г. Костурков! Моля Ви, не прекъсвайте оратора.

 Д. Благоев: Ако вие сте убедени, че в Добруджа са българи, че в Мавровско, че в Македония са българи, че в Сяр, Драма и Кавала са българи, защо се страхувате от ТАЗИ ФОРМУЛА НА РУСКИЯ МИР?... (става дума за руско предложение за спиране на войната- бел. на авт, /демограф - за който „руски мир” агент „Дядото”, по заръка на руските служби, лобира в българското народно събрание.) Ако сте убедени, че някъде има българи, защо се страхувате да се направи референдум и да видим какво ще кажат? Защо викате? Значи не сте сигурни, значи има нещо, което ви тревожи, има някои области /Добруджа, Македония и Беломорска Тракия/, завладяни от вас, които, ако се подложат, на референдум....”

 (Силно негодувание и прекъсване на говорещия) Край на извадката.

 След като човек с такива антибългарски възгледи е основал и стоял начело на партия, чудно ли е че тази партия по-късно:

 - организира антиконституционно въстание, в което загиват десетки хиляди подлъгани българи;

 - прави терористичен атентат, в който загиват повече висши военни, отколкото през всички войни, взети заедно;

  - приема решението на Коминтерна за разделяне на българската нация на добруджански, мизийски, тракийски и македонски народи, което е решение за унищожаване на България и българите./!?......../;

 - разработва теорията и работи и днес за създаване на македонска нация и език;

 - предава костите на Гоце Делчев и архива на Македонския научен институт на най-големите врагове на българщината в Македония;

 - кръщава град на името на Яне Сандански, който е изявен антибългарист;

 - кръщава град Горна Джумая на името на Дядото, който е мразел, както виждаме, българите;

 - унищожава Родинското движение на българомохамеданите;

 - тормози българите от Пиринска Македония да се пишат македонци;

 - нарежда на българските историци да изследват и пишат колкото се може по-малко за прабългарите и по-древната история на етноса ни, защото това било проява на "национализъм";

 - не си мърда пръста, когато Титовистите избиват десетки хиляди българи в Скопска Македония;

-  съдейства на окупационните войски на СССР при издирването и избиването на завърналите се в Родината си от СССР през втората световна война българи;

- обсъжда присъединяването на България към СССР като 17-тя република т.е. обсъжда унищожаването и;

 - прекъсва всякакви връзки с българите, живеещи от векове в Албания, Гърция, Югославия, Румъния, СССР и ги предоставя за безмилостна асимилация на враговете на България;

 - откъсва българските селяни от земята и унищожава селата, които са създатели и хранители на народностната култура при всяка една нация;

- за 20 години от 1990г. насам, успя да прогони два милиона българи от страната и ги осъди на вечна емиграция;

- стимулира раждаемостта на чуждите етноси в България от идването си на власт през 1944г. до ден днешен;

- ликвидира традиционно високата раждаемост на българския етнос и докарва България пред демографска и държавна смърт; - и т.н.и т.н.

        Всичко това се оправдаваше с "голямата идея, голямата цел" - да построим комунизма в България, около България и в целия свят. Тогава нямало да има нужда от българи, гърци, руснаци и т.н., всички ще бъдат едни щастливи граждани на планетата, хората ще се гушкат и ще си гукат от кеф.

За какво ни е била тази глупава история, само да ни пречи (ами за това, да разберем кой пръв е изказал вредните за българите македонистки идеи -бел. на авт.). Затова историците трябва да бъдат колкото се може по-послушни и по-„наши”. Да, но нещата нещо се объркаха. Сега няма да строим комунизма в света, ще го строим за себе си.

Но кой ще оправи пораженията върху българската история, оправдавани с голямата цел, която така и не се състоя?

Разбира се, левите идеи сами по себе си може и да не са съвсем лоши.

Лоши са представителите на левите идеи от Димитър Благоевски тип в България. Защото представители на левите идеи имаше и в Румъния и в Полша и в Чехия и Китай, Италия, Франция, Гърция, Турция и т.н.,но те бяха много "лоши", защото не бяха "Димитър Благоевски интернационалисти" като българските комунисти, ами бяха "националисти".

За сметка на това днес Румъния, Полша, Чехия са уредени държави с блестящо бъдеще.

В сравнение с тях България с известно пресилване все още може да се нарече държава, но трудно може да се намери разумен човек , който да не се усъмни в сигурното й бъдеще.

Под влияние на Димитър Благоевската идеология, от 1944г. години България прилича на жена, която се чуди в чие легло да скочи за да реши текущите проблеми на народа си.

Най-голямото престъпление на Димитър Благоевите наследници беше това, че те успяха да внушат в народа представата, че всеки проблем може да се реши с подходяща реформа, реорганизация, преструктуриране, нов закон, нов правилник, нов началник, нов комитет и тн.

От това повечето българи станаха хамелеони; най-доброто което можеха да направят е да си променят външността, привичките, езика и ето вече те са европейци. Така, днес по нашите пътища може да се срещнат хора, който карат мерцедеси от които се носи чалга, а от прозорците им се хвърлят хартийки и фасове, изгарящи всичко по пътя. Лятно време цели райони на страната заприличват на опърлено стърнище.

От надъхани димитърблагоевисти, готови да очернят историята си в името на световния комунизъм, те се превърнаха в алчни егоисти, готови да разрушат всичко около себе си за да станат богати.

Едно време последователите на Димитър Благоев се хвалеха, че Руската комунистическа партия е основана от един кръжок в Петербург, начело на който стоял пак същия, вездесъщ зъл гений Димитър Благоев.

Вероятно поради това и в червена Русия имаха същите проблеми, само че в много по-големи мащаби, струващи живота на десетки милиони хора. Но само това ли?

Ако не беше червения експеримент в Русия, днес Русия щеше да е една от най-богатите държави в света с над 400 млн. души население. А тя е 120 милионна с 80 милиона разбягващи се руснаци, които са сред най-бедните хора в света.

        За разлика от „умните” последователи на Димитър Благоев, „глупаците” от другите страни си решават проблемите бавно, постепенно, градивно, с къртовски труд, без революции, с пълно подчинение на закона, с пълно използване на държавната машина в полза на нацията.

При тях държавата защищава читавото и здравото, съхранява и развива националното, наказва престъпното и възпитава мързеливото. Няма идеология, няма революция, няма блянове, няма преустройства, няма Димитър Благоевци. Какво щастие, че Димитър Благоев не се сети да основе кръжок и в САЩ!

     Всъщност, едва ли Димитър Благоев сам е достигнал до такива "задълбочени" исторически "изводи" и "познания".

Най-вероятно, той усърдно е чел и попивал "съчиненията" на чешкия историк Константин Иречек (министър на българското просвещение и академик на БАН), които са вариант на писанията на неговия тъст Павел Шафарик /Пръв министър на образованието на Сърбия/
[P. Šafařik. Pamбtky drevniho pisemnictvi Jihoslovanuv, II vyd., Praha, 1873]. Ето какво пише по този въпрос самият Константин Иречек [История на българите с поправки и добавката от самия автор. Акад. Константин Иречек  (Издателство Наука и изкуство, 1978) под редакцията на проф. Петър Хр. Петров]”:  

        “Предводителите на немногобройни, но храбри и опитни във военното дело пълчища (от българи – авт., мерси за погъделичкването) нападнали на земите на миролюбивите, занимаващи се със земеделие и селско стопанство славяни, подчинили ги на своята върховна власт и като се заселили между тях и вкусили веднъж удобствата на благоустроения живот, в кратко време до такава степен се сближили с новите си поданици, че възприели накрай техния език, техните нрави и начин на живеене и приели дори заедно с тях християнската вяра, при което обаче съвсем изгубили своята народност, като се превърнали от уралски фини в задбалкански славяни. Тоя възглед бе приет почти от всички уважавани славянски и неславянски учени. У днешните българи при обсъждането на тоя въпрос обикновено преобладава липса на научна критика или превратно понятие за народната чест. Повечето се придържат в мнението на Венелин. Само в най-ново време учението на Шафарик намери усърден защитник в лицето на Дринов. То и нам се струва вярно и исторически основателно".Край на цитата.

         От този текст виждаме, че Д. Благоев механически повтаря мислите на К. Иречек и тъста му П. Шафарик, които гъмжат от исторически неистини, злобни антибългарски внушения и фалшификации, оспорени още тогава от български и чужди историци и публицисти. ………
Но е имало двама, които ги приемат буквално.

Единият е руския професор Марин Дринов, другият е бъдещия идеолог на БКП, Димитър Благоев - Дядото.

За разлика от учения професор, който не е оказал никакво влияние върху хода на българската история, другият подръжник Константину Иречекову, независимо от пълното си отсъствие на научни титли, звания и познания, благодарение на политическата си демагогия и популизъм успя да нанесе смъртоносен удар върху единството и здравето на българския народ.

Комунистите/сега отново социалисти/ няма да се засрамят от делата на кумира си.

Те нахално продължават и днес антибългарската си политика и още по-нагло изпълняват руско-сръбските планове за унищожението на Българския етнос и държава.

……………………………………………………………………………………………………………………….

Заради това, гражданите на Благоевград трябва да премахнат от табелата на града си това позорно име.

А паметника на националния предател Димитър Благоев трябва да се разруши, а не беззъбо да се боядисва като "добричкия" ни Дядо МРАЗещият българите.

Поне това трябва да се направи преди да са ни изтребили тия индианци...




Тагове:   Благоевград,   Blagoevgrad,   траки,   Бойко Борисов,   политика,   ДПС,   БСП,   новини,   чеверме,   революция,   държава,   Славяни,   избори,   украйна,   телевизия,   кредит,   парламент,   младежи,   демокрация,   манипулация,   полиция,   медия,   власт,   Чакалите,   лъжа,   данъци,   македонци,   наркотици,   олигархия,   нов свят,   ипотечен кредит,   свобода на словото,   кредитна карта,   такси,   страх,   убийци,   свобода,   българи,   турци,   студенти,   Русия,   съзнание,   затвор,   ГЕРБ,   видео,   РЗС,   управляващи,   алексей,   банка,   путин,   терористи,   подправки,   протести,   история,   президент,   измама,   гърци,   икономика,   пропаганда,   конспирация,   Петров,   ДСБ,   Реквием,   просвещение,   бандити,   Бареков,   кредити,   пол,   фалшификати,   партии,   корпорация,   популизъм,   бисеров,   пеласги,   движения,   комитети,   уплаха,   жълти медии,   криминали,   парламе,   орловмост,   маши,   корпоратокрацията,   оруеловцебългари,   монополит,   тоталиtaризъм,   световнатабанка,   куклиИкономическите,


Гласувай:
19



1. vmir - В повечето от останалите държави, за подобни изявления, този тип щеше да бъде разстрелян още на излизане от парламента.
25.12.2013 20:07
Цял век вече тези безродници забиват ножове в гърба на българската нация заради постове и служби, обещани от Москва. Няма и един исторически източник в подкрепа на руските спекулации за поробване на славяните. Тече процес на ликвидация на българската нация и държава и с политиката на героизиране на предателствата и игнориране на протестите, днес тече процес на превръщане ликвидацията на България в легитимен необратим процес.

Съжалявам, но това става все по очевадно.
цитирай
2. demograph - Нда...В България аплодират предателството
25.12.2013 20:34
и арестуват патриотите. Честита Коледа. Бог все пак вижда отгоре...
цитирай
3. socialismus - За всичко са виновни комунистите
25.12.2013 21:33
Когато не съществуват, трябва да бъдат измислени!
цитирай
4. vmir - 2. demograph,
25.12.2013 21:53
demograph написа:
и арестуват патриотите. Честита Коледа. Бог все пак вижда отгоре...


Честита Свята Коледа!
Хората биват лъгани, но Бог няма как да бъде излъган.
цитирай
5. dimat - Съгласен съм....и не съвсем,с Вас.
25.12.2013 21:57
В цялото Ви изложение,съгласен съм,точно и обективно,НЕ СЕ ВИЖДА НАРОДЪТ!
Този народ,който с еднаква лекота и лековерие,праща по дяволите целия си вековен опит и поглъща ли,поглъща всякакви ирационални "идеи",които,допуснатото от него "историческо развитие",му ги е върнало тъпкано.
За съжаление,у нас твърде много се е проявявала ролята на "личността",за сметка на ролята на народа.Така "обезличената личност", е обезличила народа и го е обрекла на изчезване.Не мога да преценя,дали това е някакво изключение,или обективно проявяващ се закон.Вижда ми се някак неестествено един народ да изчезне не в резултат на външна агресия,нито от някаква епидемия,а от едно ,може би,непонятно,ирационално,вътрешно саморазрушение.
Кой знае,може би и това е един естествен процес,отнасящ се за старите народи.
Така,че,не трябва да виним само безродниците,а да погледнем и себе си,като "народ".Да се запитаме,защо такъв род плевели намират благодатна почва за развитие у нас.ДА ПОГЛЕДНЕМ С В СЕБЕ СИ,ЗА ДА МОЖЕМ ДА ПРОГЛЕДНЕМ.АКО НЕ Е КЪСНО!
цитирай
6. tota - И аз ще кажа, като dimat - Съгласна съм....и не съвсем, с Вас.
26.12.2013 00:08
Защо не оставим евентуален нов прочит за отделните личности в нашата история на специалистите в тази област. Действителността ни налага да отправим поглед към протичащите процеси в държавата и произтичащите проблеми от тях - демографската криза, безработицата, стопанската политика и още ...По повод на повдигнатите въпроси в постинга само ще обърна внимание върху факта, че в календара има отбелязан един ден, наречен Водовден. За него Борислав Геронтиев във "Видовден - приписки и записки" пише следното:

„Като празник от българския народен календар Видовден винаги се празнува на 15 юни. Като празник от календара на отделния човешки живот Видовден спада към така наречените подвижни празници – за него няма точно определен ден от годината и от човешкия живот. Понякога човек се заблуждава, че такъв ден – Видовден – няма. Понякога човек се самозалъгва, че Видовден няма да дойде. Рано или късно Видовден идва. И като дойде Видовден, вижда се грехът ни и ни се търси сметка за него. Много неща съм забравял в живота си. Никога не съм забравял, че има Видовден.”
Така че щe дойде онзи момент, когато ще ни се търси сметка за греха.
Грехът на приспособленството...и предателството... и забравата за собствения народ и държава.
Но се питам имаме ли сме някога избор?
И защо не повярвахме пред всичките тези години в собствените си сили?
Винаги ще се намерят хора, които да ни направят на чужда кола катраник...винаги, както и сега... но в различни посоки...
Това противопоставяне до никъде няма да ни доведе? Нима сме слепи за случващото се. Коста в свой коментар е обърнал внимание на това : "Не сме воювали през ПСВ за чужди интереси, сега служим на тези чужди интереси! Разпъват ни на три - към Турция, към Русия и към Европа, но май-най активните агенти сега са тези, които работят за Турция. Само няколко области останаха за сега без валии..
Това не ни ли е достатъчно за да спрем с противопоставянето. Не е ли достатъчно само това, че сме българи?
цитирай
7. sande - Крайно време е да се разбере, кой е този месия на България Дядо Благоев?
26.12.2013 05:12
България е на смъртно легло, в реанимацията, а ние се занимаваме с човек, който е нанесъл непоправим злини на България. Още повче - златен български град да носи това съмнително име?
цитирай
8. vmir - Едва ли има по-разколническо твърдение в историята на световния парламентаризъм, цитирам отгоре:
26.12.2013 05:32
"Д. Благоев: Ако вие сте убедени, че в Добруджа са българи, че в Мавровско, че в Македония са българи, че в Сяр, Драма и Кавала са българи, защо се страхувате от ТАЗИ ФОРМУЛА НА РУСКИЯ МИР?... (става дума за руско предложение за спиране на войната- бел. на авт, /демограф - за който „руски мир” агент „Дядото”, по заръка на руските служби, лобира в българското народно събрание.) Ако сте убедени, че някъде има българи, защо се страхувате да се направи референдум и да видим какво ще кажат? Защо викате? Значи не сте сигурни, значи има нещо, което ви тревожи, има някои области /Добруджа, Македония и Беломорска Тракия/, завладяни от вас, които, ако се подложат, на референдум....” "

Нечувана политическа провокация по време на война, достойна за Гинес, (за злощастие на българите). Коварна провокация, обезсмислила думите "патриотизъм", "родолюбие", "бащино огнище" и всичко най-свято, което сплотява различните етноси и вери в една нация... Да извадиш от ръкава по време на война етническата карта на политологемата "славянин" 12 века след като "славяните" са се самонарекли българи и това ги превръща от племе в народ и нация със своя държава...

По-голяма политическа подлост не бях срещал и в най-злощастните народи, това е световен връх в политическото интригантстване, поругал чувствата на поколения българи, кощунство с паметта на най-светли родолюбци, загинали по фронтовете на балканските, междусъюзническата и ПСВ, гавра с гения и таланта на такива като Дебелянов, саможертвали се заради майка България, а саможертвата им пошло изтъргашена от политиканстващи партизани, решили, че бъдещето принадлежи на безскрупулните бандити с цървули и каскети, пред алчността към лукс и разкош на които човешкия живот, усилия, добродетели и чувствата на другите не струват пукната пара.

Корените ми са от центъра на някогашната византийска тема "Македония", светлите очи са отличителна особеност в рода ми, древните балкански имена Елена, Димитър, Никола, Мария са чести в рода ми, но това не ме прави по-малко българин, нито ме прави повече славянин, защото "българин" e националната ми принадлежност и тази на дедите ми, заради която прадядо ми Димитър е изгубил живота си в Одрин, а семейството му е прогонено от Беломорска Тракия като пряко следствие от гореописаната политическа провокация на т.н. "Дядото", който за мен е подъл политически мерзавец, паразитирал на гърба на българите и забил руски нож в същия гръб, който го е носил, хранил и обличал в битността му на български депутат.

Какъвто и да е бил етноса на дедите ми, те са били първо българи и неслучайно са намерили спасение в България, заради което и аз съм българин и плюя на всякакви новоизлюпени "етноси" като "славяни", "македонци", "добруджанци", "тракийци" и други, натрапването на които цели ликвидацията на българската нация и държава или поне поддържането на лабилността, разколничеството и омразата у нас, за да бъдем зависими, а издръжката на чуждата агентура да бъде минимизирана и въпреки това достатъчна за изхранване на петата колона провокатори и ликвидатори на България.
цитирай
9. demograph - Но те съществуват под формата на индианци
26.12.2013 10:35
socialismus написа:
Когато не съществуват, трябва да бъдат измислени!

Че отгоре на всичко са и на власт.. Изтребват Белите хора. Ти червенокож ли си или бял човек ? А з не съм срещу добротата под формата на нормана държава, дори и с нормално ляво правителство. Но чужди агенти и туземци да ни съсипват живота е неприемливо.Виж колко съм Благ по Коледа. Честит празник.
цитирай
10. demograph - Много си прав. Да започнем със себе си.ДА ПРОМЕНЯМЕ С ЛЮБОВ ХОРАТА ОКОЛО НАС
26.12.2013 10:37
dimat написа:
В цялото Ви изложение,съгласен съм,точно и обективно,НЕ СЕ ВИЖДА НАРОДЪТ!
Този народ,който с еднаква лекота и лековерие,праща по дяволите целия си вековен опит и поглъща ли,поглъща всякакви ирационални "идеи",които,допуснатото от него "историческо развитие",му ги е върнало тъпкано.
За съжаление,у нас твърде много се е проявявала ролята на "личността",за сметка на ролята на народа.Така "обезличената личност", е обезличила народа и го е обрекла на изчезване.Не мога да преценя,дали това е някакво изключение,или обективно проявяващ се закон.Вижда ми се някак неестествено един народ да изчезне не в резултат на външна агресия,нито от някаква епидемия,а от едно ,може би,непонятно,ирационално,вътрешно саморазрушение.
Кой знае,може би и това е един естествен процес,отнасящ се за старите народи.
Така,че,не трябва да виним само безродниците,а да погледнем и себе си,като "народ".Да се запитаме,защо такъв род плевели намират благодатна почва за развитие у нас.ДА ПОГЛЕДНЕМ С В СЕБЕ СИ,ЗА ДА МОЖЕМ ДА ПРОГЛЕДНЕМ.АКО НЕ Е КЪСНО!

цитирай
11. demograph - И това е вярно. Като го лишат от Водачи, народът се првръща в стадо и умира. Народът не е виновен.
26.12.2013 10:44
tota написа:
.....Водовден. За него Борислав Геронтиев във "Видовден - приписки и записки" пише следното:
„Като празник от българския народен календар Видовден винаги се празнува на 15 юни. Като празник от календара на отделния човешки живот Видовден спада към така наречените подвижни празници – за него няма точно определен ден от годината и от човешкия живот. Понякога човек се заблуждава, че такъв ден – Видовден – няма. Понякога човек се самозалъгва, че Видовден няма да дойде. Рано или късно Видовден идва. И като дойде Видовден, вижда се грехът ни и ни се търси сметка за него. Много неща съм забравял в живота си. Никога не съм забравял, че има Видовден.”
Така че щe дойде онзи момент, когато ще ни се търси сметка за греха.
Грехът на приспособленството...и предателството... и забравата за собствения народ и държава.
Но се питам имаме ли сме някога избор?............
Това противопоставяне до никъде няма да ни доведе? Нима сме слепи за случващото се. Коста в свой коментар е обърнал внимание на това : "Не сме воювали през ПСВ за чужди интереси, сега служим на тези чужди интереси! Разпъват ни на три - към Турция, към Русия и към Европа, но май-най активните агенти сега са тези, които работят за Турция. Само няколко области останаха за сега без валии..
Това не ни ли е достатъчно за да спрем с противопоставянето. Не е ли достатъчно само това, че сме българи?

Не можем да спрем да се борим със злото. А злото е ОБЩОТО, МАСАТА в която комунистите превърнаха народа. Изборът им "към Русия" в същност води към Турция, защото в демографската война турците са по-жизнената нация и по-реалистична перспектива.
цитирай
12. demograph - Ужасно предателство..Прочете ли какво пишат руснаците за историята в "По Пути към умиращата страна"
26.12.2013 10:46
vmir написа:
"Д. Благоев: Ако вие сте убедени, че в Добруджа са българи, че в Мавровско, че в Македония са българи, че в Сяр, Драма и Кавала са българи, защо се страхувате от ТАЗИ ФОРМУЛА НА РУСКИЯ МИР?... (става дума за руско предложение за спиране на войната- бел. на авт, /демограф - за който „руски мир” агент „Дядото”, по заръка на руските служби, лобира в българското народно събрание.) Ако сте убедени, че някъде има българи, защо се страхувате да се направи референдум и да видим какво ще кажат? Защо викате? Значи не сте сигурни, значи има нещо, което ви тревожи, има някои области /Добруджа, Македония и Беломорска Тракия/, завладяни от вас, които, ако се подложат, на референдум....” "

Нечувана политическа провокация по време на война, достойна за Гинес, (за злощастие на българите). Коварна провокация, обезсмислила думите "патриотизъм", "родолюбие", "бащино огнище" и всичко най-свято, което сплотява различните етноси и вери в една нация... Да извадиш от ръкава по време на война етническата карта на политологемата "славянин" 12 века след като "славяните" са се самонарекли българи и това ги превръща от племе в народ и нация със своя държава...

По-голяма политическа подлост не бях срещал и в най-злощастните народи, това е световен връх в политическото интригантстване, поругал чувствата на поколения българи, кощунство с паметта на най-светли родолюбци, загинали по фронтовете на балканските, междусъюзническата и ПСВ, гавра с гения и таланта на такива като Дебелянов, саможертвали се заради майка България, а саможертвата им пошло изтъргашена от политиканстващи партизани, решили, че бъдещето принадлежи на безскрупулните бандити с цървули и каскети, пред алчността към лукс и разкош на които човешкия живот, усилия, добродетели и чувствата на другите не струват пукната пара.

Корените ми са от центъра на някогашната византийска тема "Македония", светлите очи са отличителна особеност в рода ми, древните балкански имена Елена, Димитър, Никола, Мария са чести в рода ми, но това не ме прави по-малко българин, нито ме прави повече славянин, защото "българин" e националната ми принадлежност и тази на дедите ми, заради която прадядо ми Димитър е изгубил живота си в Одрин, а семейството му е прогонено от Беломорска Тракия като пряко следствие от гореописаната политическа провокация на т.н. "Дядото", който за мен е подъл политически мерзавец, паразитирал на гърба на българите и забил руски нож в същия гръб, който го е носил, хранил и обличал в битността му на български депутат.

Какъвто и да е бил етноса на дедите ми, те са били първо българи и неслучайно са намерили спасение в България, заради което и аз съм българин и плюя на всякакви новоизлюпени "етноси" като "славяни", "македонци", "добруджанци", "тракийци" и други, натрапването на които цели ликвидацията на българската нация и държава или поне поддържането на лабилността, разколничеството и омразата у нас, за да бъдем зависими, а издръжката на чуждата агентура да бъде минимизирана и въпреки това достатъчна за изхранване на петата колона провокатори и ликвидатори на България.

цитирай
13. demograph - Това е отврятителна личност за българите и за руснаците..!
26.12.2013 11:10
sande написа:
България е на смъртно легло, в реанимацията, а ние се занимаваме с човек, който е нанесъл непоправим злини на България. Още повче - златен български град да носи това съмнително име?

Защото като агент на руските царски тайни служби, така нареченият "социалистически/социалдемократически кръжок в Санкт Петерсбург, в същност е буил капан за декабристи и прогресивни хора. ПОВЕЧЕТО ОТ ВЛЕЗЛИТЕ В ТОЗИ КАПАН СА НАМЕРИЛИ СМЪРТТА СИ В СИБИР ИЛИ ПО ПОДЗЕМИЯТА НА ЦАРСКАТА ПОЛИЦИЯ...
След като в Русия става опасно го прехвърлят в България със същата цел. Защо комуналките мълчат като риби за неговата истинска роля в руските и български борби за демокрация ?! Защото руските/съветски/и сега пак руски служби държат досието му да остане на тъмно. Но свободните руски изследователи са стигнали до този извод. Нашите продажници обаче, продължават да се кланят на фалшивите си идоли. Че имат и наглостта на арестуват...! Поздрав на Истината Санде! И гробовете на мъртвите ни войници забравят умишлено тия чужди подлоги, защото те са загинали във война за България - срещу Русия, като част от Антантата. А тоя агент лобира за отделни държави Тракия, Мизия и Македония..! Шоплъка сигурно щеше да бъде наречен Трибалия - демек Сърбия...Това е целта на коминтерновските палачи на Великия Български род.. Великото ги убива и днес и те го мачкат, унижават, изтребват! В името на милите им руски братушки. Долна работа. Но, и от гробовете си българите ще ги преследват. Амин.
цитирай
14. vmir - 12. demograph,
26.12.2013 16:29
demograph написа:
12. demograph - Ужасно предателство..Прочете ли какво пишат руснаците за историята в "По Пути към умиращата страна"


Не съм го чел, ако можеш, дай ми линк, любопитен съм какво казват руснаците по въпроса, все пак, те си гледат собствения интерес и не са длъжни да се кахърят за българите, които предават сънародниците си за службици, положение и дребни облаги, въпреки, че предателството не им е единствено от полза, защото заблуждава и мами и тях самите.
цитирай
15. planinitenabulgaria - Предателството продължава и днес!
26.12.2013 18:04
Пръкнатите като защитници на правата и свободите агенти на Центъра днес се превърнаха в двойни агенти и работят от една страна директно за Центъра - тези които ни управляват чрез куклите си на конци вече четвърт век, а от друга за насаждане на исляма и влиянието засилване на влиянието и зависимостта ни от Турция. След най-голямото престъпление, което извършиха комунистите в България - откъсването на балгарските селяни от земята и унищожаването на българското село - сега откъсват апетитни имоти в центровете на градове зад паравана на мюфтийството и ги предоставят на мафията.
Какъвто човекът, такава и музиката, казва Хайдн. Да напомня за любимите песни на Сталин /Сулико/ и на агента му Дядото /Ален мак/ - най-просташките песни.
За да остане Благоевград с това име основната вина е на безпросветността на тези, които гласуваха да се запази името. Хората бяха заблудени, призваните да ръководят бяха промити мозъци. Давам пример с доктората на бившия ни президент, "историка" Първанов - Делото на Герги Димитров, известен като Гошо Мастиката заради пристрастието му към определен вид твърдо гориво. И той продажник като Дядото..
Ще дойде Видовден, но ще е вече твърде късно и това, което ще видим на него е, че предателите доведоха страната до колапс, от който тя не може да излезе никога. Този процес не е спиран или променян от 1944 г. до днес.
цитирай
16. tota - В съвременната политика и еволю...
26.12.2013 18:42
В съвременната политика и еволюиралата капиталистическа система до власт на олигархията няма „леви“ и „десни“ има мнозинство от неравнопоставени и угнетени и един процент „елит“, паразитиращ на техен гръб
Най-големия страх на управляващите е от обединението на народа. Обикновенният човек под „управляващи“ разбира моментното правителство, министър-председателя и тн. Те обаче в съвременния свят имат само изпълнителна функция. Те не взимат решенията, а само ги изпълняват. И това е особено видно в България.
Имаме „лицата на прехода“, „лицата на протеста“ – за всеки процес, за всяко събитие имаме „лица“. Кои са тези лица? Хората виждат именно подставените лица, но не и тези, които стоят зад тях. Повече от двадесет години след 1989г. ние вече знаем, че свалянето на Тодор Живков не е минало без „благословията“ на бъдещият шеф на ЦРУ, която конспираторите получават броени дни преди да свалят Живков.
Така българските правителства в момента се борят да са на власт само заради икономически дивиденти и гарантираните най-изгодни позиции за техните партии. Партиите правят бизнес, политиката е бизнес. Власта е пари. Ако твоята партия управлява, управляващия „елит на партията“ (ръководство) си гарантира възможно най-добрите условия за печалба – обществени поръчки, „спокойствие“ (липса на наказуемост, проверки и тн.). А субсидията, в която хората така са се втренчили, е просто един бонус. Политическите партии в България сега не се борят да дойдат на власт, за да изпълняват политически програми – кой въобще някъде по света спазва предизборните си обещания и се води от политическа програма? Дори да има желанието да го направи, глобалния свят е адски динамичен – днес има условия едно нещо да бъде направено, след 24ч. – не. Сега държавата е изцяло подчинена.
Ние нямаме външна политика. ЕС, НАТО, САЩ, Израел – това са същинските управляващи. За това, трябва да ви е направило впечатление, която и партия да дойде на власт, външната политика винаги е една и съща. Имаме Сергей Станишев, по настоящем представител на управляващите и на БСП, който отива на визита в Израел. След по-малко от два месеца лидера на най-голямата опозиционна партия – ГЕРБ, Бойко Борисов, също е на визита в Израел. Виждаме как лидери на партиите у нас пътуват из Европа срещат се с представители на „неправителствени организации“ и „фондации“ от Западна Европа, които са пряко обвързани с големи политически сили в държавите си. Имаме и хора като Джордж Сорос, който има цяла мрежа от такива организации, финансирани пряко от САЩ. Това е съвременния начин една държава като България да бъде контролирана.
„Divide et impera“ ( Разделяй и владей)
Това гласи древната латинска поговорка. Докато народа се дели на „леви“ и „десни“ той не избира между представителя на „левите“ и на „десните“, а просто между два представителя на две противопоставящи се в държавата олигархични шайки, икономически кръгове и тн. А най-отгоре имаме ЕС и САЩ, които избират кой ще е „по-послушен“ и кой повече е „заслужил“ пред тях, за да го подкрепят. Но, който и да дойде няма проблем, сега всички доказаха, че колкото и да се мразят по между си пред Брюксел и Вашингтон е еднакво смирен. Така се въртим в един порочен кръг на непрестанни подмени – подменят се управляващите лица, променя се за 4г. кой олигархичен кръг да бъде по-облагодетелстван и тн.
Зад всичко стои най-мръсната дума, позната на човека – парите. Сега в Украйна евролидерите обясняват как чакат с отворени обятия своите украински приятели, които считали за „европейци“. Нищо подобно. Просто Украйна се оказа между бизнес интересите на ЕС и Кремъл. Ние наблюдаваме протести, наподобяващи подкрепата на Запада за диктаторски режими, които обаче им изнасят. А цялата работа е въпрос на пари – газовата война между Русия и ЕС не е от днес. Но това отчаяния украинец не може да го види, твърде далечно му е. Иска му се да е „евро-оптимист“, да не вижда, че ЕС всъщност не се нуждае от още милиони източно-европейци, а просто от земята на Украйна. Същото стана и у нас – новото правителство направи заварката на „Южен Поток“ у нас, но и се подготви договорка с американската компания „Уестингхаус“. Така хем вълка сит, хем агнето цяло. Изведнъж „спонтанно събралите“ се с еднакви костюмчета, реквизит и табелки прекратиха красивите, забавни и оригинални „хепънинги“. Протестите стихнаха. Все пак САЩ са организирали смяна на цели правителства в чужди държави, а това да организират „масови протести“ не е особено затрудняващо. Да не говорим, че техните трабадури иззеха протеста от нормалните граждани и пред телевизионните камери всяка вечер лъснаха като „лицата на протеста“.
Границите не съществуват
Ние виждаме как ръководството от милионери на БСП ръководи социалистическата партия. Виждаме как бившия охранител на Тодор Живков и на шефа на руската ком.партия – Зюганов, който бил много възмутен, че след 1989г. трябва да предаде партийния си билет от БКП и за това напуснал пожарната сега се снима с Ангела Меркел и е лидер на „дясно-центристка“ партия, членуваща в ЕНП.
Виждаме как Хорст Малев – един от основателите на германската крайно-лява радикална Фракция Червена Армия, който дори дълги години лежа в затвора поради съпричастността му в терористичните й акции сега е обединител на германските крайно десни. Показателно е, че с Малер по този въпрос са солидарни и други лидери на немските крайно леви – Гюнтер Машке и Рейнхолд Оберлерхер. Мировъззренческата еволюция на тези стълбове на европейската лява политика на страната на национализма окончателно доказва
нуждата от излизане от остарелите рамки «дясно-ляво» и създаване на единен фронт срещу системата.
Ние видяхме как участникът в Френската съпротива от Втората световна и член на ЦК и на политбюро на Френската Комунистическа Партия Роже Гароди се превърна в същия ревизионист на Холокоста, както Хорст Малер. Защото истината е по-силна от всичко и тя трябва да бъде призната от всеки, а не представяна на Запада така, а на Изток – инак.
Ние виждаме отчаяните и озлобени български младежи, които заклеймяват всички хора с ляво мислене като „червени боклуци“, но пък обявяват именно леви искания. Виждаме как в миг Муамар Кадафи изведнъж се превърна в „зъл диктатор“ и беше свален с помощта на Франция и Запада. А само преди няколко години той бе финансирал предизборната кампания на тогавашния президент – Николас Саркози. Цели десетилетия Запада не виждаше в него „злия диктатор“, а склонния да сътрудничи „кучи син“, бъкан с петрол. Петрол, пари, газ, власт, надмощие, това са думите, които интерсуват този 1% от Човечеството, който паразитира на гърба на всички останали. Все пак, когато дойде поредната огромна сметка за плащане монополиста не те таксува като „син“, „червен“ или „зелен“ – просто пише дата и призив „Плащай!“
Ето как Уолтър Липман – доайенът на американските журналисти и главен критик по вътрешната и външна политика в САЩ описва „правилно-функциониращата“ демокрация, в която малцинството доминира над мнозинството и то с пълното му съгласие:
Съществува класата на гражданите, които трябва да вземат активна роля в управлението на общите дела. Това е „специалната класа“. Те са хората, които анализират, изпълняват, вземат решения и управляват в политическата, икономическата и идеологическата сфера. Тази класа съставлява малък процент от населението и въпросът, който я занимава, е как да се погрижи за онези другите. А „онези другите“, които са извън групата, т.е. огромната част от населението, Липман нарича „объркано стадо“. Ние трябва да се защитаваме от яростта му и да се пазим то да не ни стъпче. И така имаме две функции на демокрацията. На „специалната класа“, на отговорните хора е предоставена изпълнителната функция, което ще рече, че тази класа извършва мисленето, планирането и разбирането на общите интереси. „Обърканото стадо“ също има функция в демокрацията. И тя, според Липман, е да бъде зрител, а не действащ участник. Но освен тази функция, хората в стадото имат още една — защото все пак говорим за демокрация. От време на време на тях им се позволява да отдадат своите предпочитания на един или друг член на „специалната класа“. С други думи позволява им се да кажат: „Искаме ти да си наш водач“ или „Искаме ти да си наш водач“. И това е така, защото живеем в демократична, а не в тоталитарна държава. Нарича се избори. Но след като са отдали предпочитанията си на един или друг член на „специалната класа“, те трябва да се оттеглят и да станат зрители на действието, а не негови участници. Така е при „правилно функциониращата“ демокрация.
http://alterinformation.wordpress.com/2013/12/20/87574396005/

цитирай
17. demograph - нИЕ СМЕ НА РЪБА - ИЛИ СЕГА ЗАПОЧВА НОВО ВЪЗРАЖДАНЕ ИЛИ ДЕМОГРАФСКА СМЪРТ НА БЪЛГАРИТЕ
27.12.2013 21:06
planinitenabulgaria написа:
Пръкнатите като защитници на правата и свободите агенти на Центъра днес се превърнаха в двойни агенти и работят от една страна директно за Центъра - тези които ни управляват чрез куклите си на конци вече четвърт век, а от друга за насаждане на исляма и влиянието засилване на влиянието и зависимостта ни от Турция. След най-голямото престъпление, което извършиха комунистите в България - откъсването на балгарските селяни от земята и унищожаването на българското село - сега откъсват апетитни имоти в центровете на градове зад паравана на мюфтийството и ги предоставят на мафията.
Какъвто човекът, такава и музиката, казва Хайдн. Да напомня за любимите песни на Сталин /Сулико/ и на агента му Дядото /Ален мак/ - най-просташките песни.
За да остане Благоевград с това име основната вина е на безпросветността на тези, които гласуваха да се запази името. Хората бяха заблудени, призваните да ръководят бяха промити мозъци. Давам пример с доктората на бившия ни президент, "историка" Първанов - Делото на Герги Димитров, известен като Гошо Мастиката заради пристрастието му към определен вид твърдо гориво. И той продажник като Дядото..
Ще дойде Видовден, но ще е вече твърде късно и това, което ще видим на него е, че предателите доведоха страната до колапс, от който тя не може да излезе никога. Този процес не е спиран или променян от 1944 г. до днес.

Всеки народ озовал се в ръцете на комунистите или се отървава от тях или умира!
Русия - пример. Умгария - пример, Сърбия- пример, Македония - ПРИМЕР, БЪЛГАРИЯ УЧЕБНИКАРСКИ ПРИМЕР. Дори Германия, която е пълна с комунизъм - умира! Умират които не изхвърлят комунизма на бунището, заедно с апологетите му и с паметниците му! Остават само нациите като поляците, които отхвърлиха КАТЕГОРИЧНО комуно-руснаците и са най-жизнената нация в Европа. Те ще останат , ние ще умрем, ако не се събудим А те така ни приспиват - до смърт....
цитирай
18. demograph - ТАКАВА Е ИСТИНАТА
27.12.2013 21:12
[quote=tota]В съвременната политика и еволюиралата капиталистическа система до власт на олигархията няма „леви“ и „десни“ има мнозинство от неравнопоставени и угнетени и един процент „елит“, паразитиращ на техен гръб
Най-големия страх на управляващите е от обединението на народа.
...................................................................................................................................Нашето стадо има право поне на достоен живот, И то трябва да си го извоюва. Националният елит е длъжен да се погрижи масата да живее и се размножава с достойнство. Ако не го прави трябва да се застави да го направи! Или да се смени с такива които да го направят. Иначе светът е такъв какъвто е. Един отвратителен свят. Прав сте.
цитирай
19. schumpov - Червените боклуци призовават да се ...
28.12.2013 11:56
Червените боклуци призовават да се обединим и да не се мразим. Да не се делим на леви и десни. Това е правилно. Разделението е между комунисти и демакрати, а обединение и любов между тях не може да има. Наследството което получиха комунистите от дядо си благоев ги прави на омразни червени боклуци.
цитирай
20. demograph - Така им изнася!...все тая песен ще пеят. Докато изтребят белите хора в България.
28.12.2013 13:29
schumpov написа:
Червените боклуци призовават да се обединим и да не се мразим. Да не се делим на леви и десни. Това е правилно. Разделението е между комунисти и демакрати, а обединение и любов между тях не може да има. Наследството което получиха комунистите от дядо си благоев ги прави на омразни червени боклуци.

Весели празници! И знамето на Балкона! Мойто се вее и развива злобата на червенокожите..
цитирай
21. ivonti10 - Забравяме и Желев!
24.08.2014 17:51
Да не забравяме и Ж. Желев който пръв призна БЮСР Македония през 1992г. а през 2009 г. дори искаше България да стане гарант за влизането на БЮСРМ е ЕС без никакви забележки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: demograph
Категория: Политика
Прочетен: 7961179
Постинги: 1599
Коментари: 8967
Гласове: 10305
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол