Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2018 09:05 - БЛОГ.БГ - Ако това е лицето му
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 912 Коментари: 0 Гласове:
3



На вниманието на модераторите на блога: ТУК СА СЪБРАНИ САМО ЦИТАТИ ОТ БЛОГА ЗА КОЙТО ОТГОВАРЯТЕ! Това е представителна извадка от постинги и коментари на около 50 блогъри, които присъстват всекидневно на първата страница на блога ви. Това са блогърите freeoldmen, zlika, dolce, varg1, marknatan, djani, kushel, koshava, ivanbaichev1878, kostadin, blackpredator, saankii, saanki, kush11, born, leonleonovpom2, theeconomist, chalama, kusshel, milady, aip55, ok3223, appen13, rustam, hodjov, dedence, pando, kvg55, mileidi46, shambala, mt46, podvodni, katara, karamelita, starforlife,cortana, olivie, troina, ozgojovan, zlatko01, fascindoo, predatorka и няколко АНОНИМНИ (които по принцип няма как да коментират, ако не са регистрирани). Обхваща време около 6 години (от началото на 2012г. до буквално вчера, 5.02.2018г.) и е направена с мои собствени средства, без да е поръчана от друго физическо лице или организация.

 

=================================================

30.07.2013 – freeoldmen - Добронамерен, ако тези бисери са Ваши: " Холокоста. Шест милиона убити документирано. За по-малко от десет години" съвсем добронамерено Ви предлагам да повишите нивото на общата си култура. Най- лесно става с четене...

18.02.2014 - freeoldmen - dobronameren, шшшт! не ме издавай де! Утепал съм 10-15 човека, много важно. Такива беха времената, всички го правеха. Сега ми липсват тези емоции...

7.02.2016 – zlika - Eeeeeeexxxxx, народния сыд... Беше много полезен... Защо ли и днес не може да се спретне

1.03.2014 - dolce - еййййййййййййййй Глупави сте соросоиди! Тъпи сте! Русия няма да позволи на некви дойчета да се доближат до нейните граници. За хамериканците да не говоря. Па си имате отгледана армия дет за хуй не става и при това член на некво НАТО. Аз с 300 запасняци на моя възраст ще ви разкажа играта бе глупаци. Ама още не му е дошло времето.

2.11. 2012. - анонимен - ПИТАГОР - Тоз мЛого пита. Начи е питагор....А може би и доносник. Поисках му паспортЯ, поиска ми Гу и той. Тогиз сЯ договедих, че...С ПО-ЗДРАВ от Сашката Радев - ДИВ ДЯДО

14.09.2013 – marknatan - добронамерено сега черпи едно дупе да разбереш на фцата серафимка ли и е по-голямо пузнанието иле от мойто болиииииии

11.10.2013 – djani – Анусология на прехода. Ако имахме мечове, особено лазерни, до сега един нямаше да остане...

7.06.2012 - анонимен - мародеро батка ,тъп си като на индийски слон гъзъ,

25.09.2013 – dolce - Сега зад вас е "демократичната циониска" Хамерика, е добре но колелото се върти и когато се обърне познай какво ще стане? Сега вие сте силни вие колите и бесите пак, поругавате МОЯТА БЪЛГАРИЯ но ще дойде ТО ВРЕМЕТО когато ако не вие децата ви ще плащат!

2.06.2016 – varg1 - ОТКАКТО МИЛИЦИЯТА СТАНА ПОЛИЦИЯ ВСИЧКО ОТИДЕ НА КИНО. АЗ ВИ ПРЕЗИРАМ,КАКТО И ОГРОМНА ЧАСТ ОТ БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД И ИМАМ ДА ВИ КАЖА НЕЩО ""ЕБЕТЕ СЕ В ГЪЗА ШИБАНИ КУКИ"".ОСВЕН ТОВА НИКЪДЕ ПО СВЕТА НЕ ХАРЕСВАТ ПОЛИЦАИ.НИКЪДЕ ПО СВЕТА. НИКЪДЕ

26.04.2015 – kushel - "Скоро блогът ще бъде почистен от русофобската плесен. Ще има пълно почистване. По-късно ще стане и в държавата."

29.07.2016 – koshava - НАРОДА СРЕЩУ МАФИЯТА-Кога това? Защото сега лозунгът е: “Да ги избием, преди те да са ни избили”, и че ” ситуацията е нова – народът срещу мафията”. Това означава, че за съжаление нашият хуманитарен призив – да ги изтрепем, може да е закъснял. Една малка група бандити и узурпатори е окупирала властта на България и унищожава обществените и държавни структури, които трябва да ни защитават. Обикновеният човек е изправен пред геноцид. Така стигнахме до дилемата “или те нас, или ние тях”.

25.04.2017 - chavdar01 - ОТРЕЗАЛ СЪМ ЕДНИ ДЕБЕЛИ СОПИ И МИСЛЯ ПО ТОЯ ПОВОД ДА НАПРАВЯ ЕДНА РАЗХОДКА ДО СОФИЯ, ЯВНО САМО С ДОМАТИТЕ НА БОСИЯ ТИЯ ИДИОТИ НЯМА ДА СЕ ЗАМИСЛЯТ ВЪРХУ ДОХОДИТЕ НА ХОРАТА!!! ДОКОГА НЕКАКВИ СИ 11% ДЕБИЛИ ЩЕ ЕБАВАТ МАЙКАТА НА ОСТАНАЛИТЕ 89% ПРЕДСТАВИТЕЛИ НА НАРОДА БЪЛГАРСКИ??? ДОКОГА??? АЙДЕ СТИГА ВЕЧЕ!!”

4.07.2017 - ivanbaichev1878 - ЕЙ КУРВО ГЕРБерско-ТУРСКА, ИНТЕГРИРАЙ В ЗАДНИЦИТЕ НА ТРИТЕ СИ МАЛКИ КУРВИ ПО ДВА ЧЕРНИ РЯЗАНИ КУРОВЕ А АЗ БАРНА ЛИ ТЕ КОПЕЛЕ БЕЗРОДНО В ЧЕРЕПА ТИ ЩЕ ИНТЕГРИРАМ ОЛОВЕН МЕДАЛ. А ВИЕ БЪЛГАРИ РАЗБРАХТЕ ЛИ ВЕЧЕ, ЧЕ ГЕРБ значи ГРОБ И Е НАЛОЖИТЕЛНО ОЩЕ ДНЕС ДА СЕ ЛИКВИДИРА ФИЗИЧЕСКИ ВСЕКИ ГЕРБер ЗА ДА ОЦЕЛЕЕ МАЙЧИЦА БЪЛГАРИЯ, ЗА ДА ОЦЕЛЕЕМ НИЕ И НАШИТЕ ДЕЧИЦА И УТРЕ.”

Читателю, ако решите да прекъснете тук четенето, отидете направо в края на постинга, където ще прочетете моя основен въпрос.

 

===============================================

9.03.2014 – freeoldmen - dobronameren, се да те питам, ти бахур с мустаци ял ли си?

19.04.2014 – kostadin - Абе, за бахурчето, щом ти харесва на фри-Лапай гуджо суджука докато е топъл . По повод на потенцията -не си добре щом си започнал да се интересуваш от чуждите пишки на мъжете

26.07.2014 – blackpredator - Абе, евтанизиран клитор, седнал си да чешеш чужди пишки... Сус!

30.07.2014 – saankii - хаххахах.. молодец ,предаторе !!!

26.01.2016 – freeoldmen - Бай добронамерен, вече би трябвало да си асексуален на твоята възраст, но дупе разпрано не трае... Всъщност, има ли климактериум при вас?

26.01.2016 – kush11 - Монтанера и добронагъзения да ходят да ги шибат турските манафи. Заради такива педали сме стояли толкова години под това зверски робство, защото на тях им е кеф да стоят нанизани на турски кур. Да си ЕПМ педалите гнусни!

22.07.2016 – born - Ердоган- пример за подражание! След като Ердоган уволни 50000 чиновници, мога само да му изкажа възхищението си ! Един такъв подход дава надежди за бъдещето на страната му, за да не стане като ЕС и РБ - супер бюрократична, мързелива , некадърна, крадлива и продажна каста, която се гаври с обикновения народ.

22.07.2016 – leonleonovpom2 - Здравей, приятелю! Точно така е! Бюрокрацията трябва да има страх, а не да се изживява като китайски император, че ще управлява 10 хиляди години!? На първо време една голяма метла трябва да виси на стената в кабинета - като предупреждение! Ако потрябва и да заиграе! Хубав ден, Стефане!

23.09.2016 – theeconomist - Сопи и геги не държим...ние не сме овчЕри, но имаме хора и за това, дъртел.:-))

10.04.2017 - theeconomist – Резултатите от изборите наистина показаха категорично, че няма изтичане на мозъци от България. Изтичат главно фекалии.....

27.01.2017 – milady - указ след указ, дагоебеш...тоъ хулиган.. Миниране на границата би решило централно проблема,но би повлякло куп международни проблеми (нарушение на конвенции и прочее),които не можем да преодолеем.Обаче стабилна стена може да бъде изградена.Бих предложил и биологична борба с вредителите-още една стена,по-ниска,но много здрава и между двете се пускат стада гладни прасета.Ефектът ще е двоен-физически и психологически,остатъци няма да има-изяждат всичко!Конвенция против прасетата няма,а и мястото може да бъде обявено за резерват

7.08.2015 - chalama - ха ха хаааа по лесно ми е да ти напиша да го духаш :)) без да имам необходимостта да изпадам в полемика с теб ;)

3.06.2016 - kuschel – Оправяйте се сами. Вие пускате тия плужеци в блоговете си. Аз директно им ебавам путките майни на тия дрисъци и хич не им се обяснявам. Трий го тоя мърсол, няма какво да го отразяваш.

25.07.2015 – milady - многоо е весеело, колега добронамерен...не знам за теб как е....не се припознавам ,но ти прощавам..нормално е да си онанист на 67 ...със здраве

26.04.2015 – aip55 - Ако бях, като тебе шизомаинфренд, сигурно щях да ти подаря червени патерици и син бастун, за да може да се различаваш от нормално мислещите хора.

Дърт старчок на площада червен стоеше! / Костово ребърце гризеше, Желюво вино си пиеше! / Тиквени семки плюеше, Станишеви лайна лакомо ближеше! / Умно за комунизъм си мечтаеше и с / посинял език червени кебапчета той си хапваше. / И пак гладен и жаден остана с Росна... / президентска вафла си дояде и пак в сърцето си / с туберколозна синя храчка си остана.......

6.06.2016 – OK3223 - РОДЕН ТЕЛЕ, ПОРАСНА, ДНЕС Е, ВОЛ, / И Е, НАЧЕЛО НА НАШАТА ДЪРЖАВА. / КУЛТУРА НЯМА. ПРОСТ Е, ДЪРВО, КОЛ, / ТОЙ, ОВЧЕДУШИЕТО ПРОСЛАВЯ.

Имам въпрос Българийо: За този старшина ли ТЕ умряха?

Аз ли какво правя? Казвам: "Да ги няма Тези!"

Читателю, ако решите да прекъснете тук четенето, отидете направо в края на постинга, където ще прочетете моя основен въпрос.

 

=========================================================

29.07.2015 – appen13 - Поздравления БОКЛУК !.Врътнал си ОТЛИЧЕН НПО-ДОНОС, както се полага на НПО-офисен планктон изкарваш си подаянията с АНТИ-БЪЛГАРСКО ФЕЛАЦИО в евро-германското КОЛОНИАЛНО ГАУ "България", ограбвано в НАЙ-ДОБРИТЕ ГЕРМАНСКИ ТРАДИЦИИ на хитлеристкия Трети Райх. Личи си и доброто анти-образование получено в помощното училище за лица с тежки ментални проблеми "Нов български университет", както и подаянията, които ти подхвърлят с презрение, като на евтина слугинска НПО-прислуга от инкомедиите. Поздравления, очаквате успешна кариера на дребно колониално слугинче в туземната администрация !!!!

30.07.2015 - rustam dobronameren, a на мен един умен човек ми каза, че приличаш повече на комшията, отколкото на баща си.

25.03.2014 – kostadin - Лекари споделят ,че на Путин му се протрила оная работа Непрекъснато си го местел от левия в десния крачол и обратно .Опасни са тези европодайзадници.

7.11.2015 – hodjov - Войната, започната от администрацията на Буш – Чейни на 11 септември 2001 г., задвижи 3-тата световна война, която се разширява и метастазира. Афганистан, Ирак, Либия, Ислямска държава и Украйна са звена от една и съща война. Нито един човек не остана незасегнат. Милиони вече бяха избити. Цели държави бяха пометени. В тази безкрайно сложна ситуация Русия пое върху себе си огромна историческа отговорност, което нагледно показва кой кой е. Събудихте мечката, сега се молете!”

10.10.2015 - kusshel - Аз имам гръцко-италиански произход и съм темпераментен човек. Да ви е.. в тъпите, продажни чутури! Искам незабавно да се закрият фашистките американски щати те да преминат към великата Русия, всички наши гъзолизци които не се кланят на Вова Путин, да се разстрелят..първи принцип на Куш - аз не съм българин, аз съм руснак и комунист д...а вашта мама.

19.11.2015 - dedence – Ало. Електоратчетo “Майката на Иванчо му дала 6 лева да купи хляб и сирене. На улицата го присрещнала Марийка, разбирайки къде отива с налични пари, му рекла: „Ако познаеш къде ми е мушмолката, отпред или отзад, аз ще ти дам 3 лева, ако не познаеш, ти даваш 3 лева!” Иванчо веднага се съгласил на облога и заявил: „Отпред, разбира се !” Марийка чевръсто събула гащичките , навела се и мушмулката цъфнала отзад. Иванчо се натъжил, но дал парите. Тогава Марийка подхвърлила : „Е нали си приятел, давам ти още един шанс за реванш със същия въпрос, пак за 3 лева!” Зарадвал се Иванчо и веднага отговорил: „ Отзад е !” Марийка обаче се изпъчила и мушмулката се показала отпред. Останал без пари се прибрал в къщи без хляб, сирене и казал на майка си: „Докъто си въртите мушмулките на чакрък ни хляб, ни сирене ще ядете !”

24.12.2015 - dedence - Сега си представи Росенчо и Бойко бременни в празните си главички - какво ще родят !?

27.12.2015 - pando – След като продадоха бъдещето,миналото и настоящето ибрикчиите нямат какво да продават.И големият брат няма нужда от тях.Ще ги третират като изпозувана тоалетна хартия...Историята с френската революция и сталинските чистки ще се повторят,но с нов сценарий.

27.12.2015 - Kvg55 – “Тамагочита - много сполучлив израз за помиярите Плевнелиев, Митов и Ненчев. Трябва да престанем да ги хрантутим, белким се очистят от българския политически хоризонт.”

27.12.2015 - Aip55 – “Извънредно съобщение: Роско го заплашили с бомба. Президентството е евакуирано, предаде ПИК. ИТАР ТАСС (секция "Руски тролове") опроверга инфото: Един от руските хуманитарни самолети си e пуснал лайнарника, прелитайки над България, а НСО гръмна, че срещу Роско имало бомба.Росе, излез оттам, дето си се заврял, мишок – не е бомба, лайнарник е. Венсеремос!”

27.12.2015 – kushel - Тук има някаква гнусна "сестра", тъкмо и теглих една. Егати фашистката гнида. Абе къде се въдят тия паразити, мамицата им. Ех...., кога ще дойде време.... Да ви пикая на евроГейския мултикултуризъм

27.12.2015 - milady – Куш, има два вида Българи в Б/я .бедни и продажни,третият вид са навън...

5.11.2013 - mileidi46 - Както винаги-до болка си правa..но положението е необратимо!! Чудо няма да стане! И изобщо не искам да мисля какво ще стане! А овчата ни толерантност си е простотия, когато става въпрос за бъдещето на внуците

На нацията ни..Добре, че навреме си измъкнах децата от там..

27.07.2016 - shambala - Добронамерени, ще те помоля да ме обсъждате само, когато поста ти е на 1ва, иначе за мен се губи смисълът. Благодаря за разбирането

ни!!

4.02.2018 – milady - от такъв пъпеш като теб само лализми, може да се очакват.. дядка, иди на психиатър,ти вече ме виждаш и в..очите на баба си.. Борисов е най-жестоката комунистическа Програма,вкарана в манерките на ей такива третокласни зомбита като теб..хубу, че Интернета ви поне без пари..плъхове гладни..

Читателю, ако решите да прекъснете тук четенето, отидете направо в края на постинга, където ще прочетете моя основен въпрос.

 

====================================================

4.10.2015 – saankii - О ,миг поспри ,и мойта кратуна путка не видяла ... укроти...

2.08.2016 – saankii - и , накъде без НЕзабравимата аристопатка БабаМилейди Люксембургска/ от девето коляно

2.08.2016 - mileidi46 - Докога психопатко. ще се самокоментираш??? И ще коментираш хората ,обикаляйки блоговете денонощно ,като милост по гробишата??? Не можеш едно свястно изречение да съставиш,а се подиграваш на другите!? Да коментираш мой коментар,писан на 22 април на 2 август!?-ето ти доказателство че влачиш крилото и ти хлопа дъската!!!

26.11.2015 - milady - Бай добронамерен.. Бравааа...как не тъ домързя ,бее мъш ??

нали си Отворен и за нови интереси,стига си вади зъркелите тук.. аре, да му праснем един еротик чат...Нъл си Отворен? мммм...да са облегна само...и Състезанието може да започнее.... ти си...

25.12.2017 – milady - АЗ съм гл Хакерка, и профи Камера имам. Заповядайте, момчета, довечера..баница ще точа, ..само по престилка..

17.01.2018 – predatorka - РАЗГОВОР С BLOGBG кой,кого клевети!! Моля ви!! тази жена не е добре, преследва ме. помолих ви за..помощ, тя ме преследва, и се оплаква всеки ден! защо? аз не съм и конкуренция, от снощи има само 5 поста с-у мен!! ще взема да заведа едно Дело за тормоз никой друг не ме тормози тук.. надявам се на разум от ваша страна! ЮЛия

28.01.2018 - milady - Юлке, ти си голем боклук. ...да бе, а ти, кой си? провали сайта, друсаш прочити, и после минуси!!! аз нямам личен интерес, ко ти пука за валери, нали го изгонихте? ее, да гледаме сега..копуТкова, и хистеричната вечна мома въскъ къде е Логиката,бе Дурак!? нещо не те разбрах..я, пак?

13.01.2018 - milady - това са..локуми, и то меки..вж картинката по-горе.. без такива маневри, йезуит жалък безсилен си, затова се въртиш насам и натам.. защо да не пиша с 5 имена? имам закалена Психика, и характер, не се грижи за мен..

9.01.2018 – milady - не ми се бутай м-у краката, дядка аз никъде, никога не съм те „позовала“ и търсила, нали..аз НЕ съм.pompadurkreten, кретен си ти, и то на възраст.. аз се подписвам от 1г заради такива .. лаладжии и безделници като теб какво да ти поискам в замяна твоите злословия и долни обиди към мен, Дама на 60г НЕ съм се крила никога, а Любимият е до мен всеки хУйкенд..ако питаш.. аз,Юлия П.Тодорова, Берлин

3.12.2017 – milady - хумора ти е нелеп, жалък и импотентен, а, важни са.. действията.. кога и къде, аз съм визирала теб!? това е безумно нелепо, до скоро. ти си Никой, а аз Личност, схващащ ли?

2016 – milady - Урок по френски. Нежна майска утрин... Тя се прибира засмяна след нощна смяна... Той спи гол,и е толкова възбуждащ... Божествено красив, като Аполон! Отмята завивката, за да се шмугне тихичко до него но...големината МУ я  поразява... Сетивата и се объркват...изпотява се ,оглежда се ,търси помощ ,но... баси, тя е смела и ще действа ...набързоо измъква полото през глава , шнолата фръква нейде ...майната и...оставя дънките да се свлекат по сочните и бедра , които леко потреперват вече...облизва лекичко устни, и ги прехапва , за да не измъркаа от  желание.... иска , да го обладае ,като амазонка...да бъде ...Победителката но... сегаа бавнооо и нежноо ще се наведе ,и знаеше, че най после ... той ще и го... даде.. мадам Джули Френска

24.10.2016 – katara - keks + sex Отпивам от твоето тяло млякото като кафе, с безсрамен поглед те изяждам.. и като лепкава шоколадова бисквитка на теб отгоре се намазвам.. Заедно правим страхотно задно мокачино.. поемам го горещо ,топло, адреналинно. аххх, как те чакам , да замесим кекса, оохх,знаеш ли,аз най-много любя секса.... маднамазел анка

24.10.2016 – karamelita - Въображението е важно! Иначе кво - само влез и излез!

19.12.2017 - troina - аз не съм..партийна..и не завися от никого.. но, тъзз тиква да ви управлява 10г.. и да грухтиш доволно, кът мъжка свиня...за помия.. е..Диагноза.. чу ли ме? запиши си го за домашно, на 4те стени на панелката,подарена от бай Тошо.. черна локва си ти, продажна сган..от Мафията с бели якички избягаха 3 млн, Българи които въпреки това изпращат към 2 млрд /милиарда/ в Родината..отвори и чети,безродник..

2.02.2018 - troina - Добра ли съм, или не.. това вас, не ве е...бе... / живея като торнадо, и летя като стрела към целта... / Никой ,никога не може да спре това, и не бива да се пробва в тази игра.. / аз я сътворих и ми приличаа, и не пипайте тук...без ръкавица! / Кoгато ме гледаш в очите игриви..и се облизваш за още сладко от сливи.. / помисли ли си добре ....искаш ли цял живот грип да те тресе?! / Не губи време в празни лепкави слова и виртуални обиколки по леда..../ скачай смело, и..по пЪтя направи си крила. / аз съм Лъкът ,Стрелата и Целта..познааа.... / и, ние ще изгорим заедно в тази игра!! Джули Невърленд

30.09.2015 - saanki - блогерът Георги Ст./44 Сф. краде редовно и нагло материали от мрежата, и си ги „пише“ за ..свои !?

14.01.2018 - cortanaВелики микро-програмисте, ако беше чел този, за когото се изказа, че е слаба ракия (или беше "микро-програмист":))), щеше да ти се е изяснила структурата на Интернет въобще, както и точно колко време и къде се съхранява информацията в Мрежата, а не да пишеш поредните глупости. Не зная още колко трябва да се излагаш, за да проумееш, че си смешен и жалък и не знаеш и 1% от това, за което претендираш. :)))

14.01.2018 - milady - и аз имам Архив, не размивай темата, бъзльо си ти, а не Жоро, когото познавам, а комента е там.. хайде кажи, извинявайте, и си пази болното здраве, сложила съм ти диагнозата в поста..

14.01.2018 - starforlife - Понеже Корти ми е писала, та да хвърля едно око. Добронамерен, ти явно си посредствен човек с големи претенции, но малки покрития. Сори, но с такова впечатление ме остави още снощи, а сега го затвърди. Запомни едно: Георги Стоименов винаги стои отговорно зад думите си с личността си. Докато... да не гледам как си се назовал там, не го прави. Това е достатъчно да си лек като перце. (Чети: смешен, глупав, наивен... както там сам решиш в такъв тон) Георги Стоименов

24.01.2018 - starforlife - Седя във вила с бели стени и виждам тялото си. Седнал съм на метален стол и необичайно за мен съм облечен с бяла тениска и черни панталони. Още по-странното е, че пред мен е коленичила монахиня. Вдига дълбоките си черни очи и ги впива в моите. Започва да говори задъхано и страстно. Казва, че иска да ми изповяда нечистите си помисли и да ги изкупи. Очите й блестят. Протяга се, разкопчава панталона ми, вади Го и...”Добре ли се справям, достатъчно добра ли съм за теб..." Никога не съм имал фетиш към монахините, но скоро започвам да усещам силна възбуда. Това трябва да спре!

Читателю, ако решите да прекъснете тук четенето, отидете направо в края на постинга, където ще прочетете моя основен въпрос.

 

====================================================

22.01.2016  - mt46 - Два месеца до самоубийството на ЕС?... На Съюза му остават още два месеца живот. Обратното броене беше стартирано от председателя на Европейския съвет Доналд Туск по време на един от най-тъжните и депресиращи дебати в Европарламента. На 19 януари той и председателят на ЕК Жан-Клод Юнкер отчитаха пред евродепутатите резултатите от декемврийската среща на върха - поредната, която се опита да се заеме с решаването на бежанската криза, но се сведе основно до припомняне на поетите и все още неизпълнени ангажименти от страните-членки. Настроенията в ЕС се влошават с всеки изминал ден, а светлина в тунела все още не се забелязва.

03.06.2016 – varg1 - Апокалипсисът, който вещаеше календарът на маите за 21 декември 2012 г., всъщност не ни се е разминал, а се отлага за 3 или 4 юни 2016 г. заради объркване с високосните години. При маите една година трае само 365 дни и те не взимат предвид високосните години. Така че ако добавим към 21 декември 2012 г. 1260 дни се получават точно 3-4 юни 2016 година.”

24.01.2016 - podvodni - За българофобите евроатлантичедски русофоб-педерасти е крайно наложително да чувстват подкрепата на резаният турски чеп в собствените си задни части. За какво им е да ходят до Кьолн, пък и скъпо излиза, а вместо това е по-добре за тях, тук да дойдат техните турски тъпкачи.

6.02.2016 - katara - мариее, ухили ма ..каква порно рима... mt46 написа: Мути сама си го сложи... Не й е виновен Путин... Пс. ще има още Кама Сутра/ аз съм в Ложата, с отворени...Уста.;))

28.01.2016 - olivie - И да не забравяме, че ако общуваш с проЗти колкото Нюланд особи, нито първото нито второто са възможни, освен ако не се касае за ФЪК.

30.03.2016 - dedence – Предателството и душманството на управляващите става повече от страшно и ужасно! Те ни загробиха завинаги ! Няма сила която да ги спре, освен гражданската война !

30.03.2016 - kush11 – Тия всичките са директно за разстрел без съд и присъда. дано доживея.

30.03.2016 - freeoldmen – Абе видеха, че всичко минава, и почнаха съвсем урбулешката. Съд няма да има, тези са си опекли със закончета неприкосновеността. Ще трябва да дойде чичко Линц.”

9.04.2016 - Theeconomist – Да,аааааааааааа кореш.... Между тези две дебели бузи, няма вече музи/ ако ги е имало някога в случая/ от към гърба дебелите му бузи едва ли ще привличат музи....":-))))

28.05.2016 - Ozgojovan – Аллах да потопи в море от кръв и сополи разпрания от лицемерие и престъпления еврогейски съюз!

Читателю, ако решите да прекъснете тук четенето, отидете направо в края на постинга, където ще прочетете моя основен въпрос.

 

==============================================

БЛОГ.БГ, имайте предвид, че в изследването си не съм включил “картинките” и фотошопските “колажи”. Заемат много място. Гледайте си ги сами. Във ваша помощ само ще напиша имената на най-активните “художници”:

zlatko01, fascindoo, theekonomist, freeoldmen, predatorka, milady, rustam…

==============================================

 

Моят въпрос е: Ако това е лицето на БЛОГ.БГ, то кое е задникът му с извинение?

П.П.    На пазара доматите на сергията на един страшно много миришели на ракия. Това странно явление се изяснило и всичко си дошло на мястото, когато смяната на този продавач изтекла и той сдал сергията на своя заместник. Та и БЛОГ.БГ ще престане да вони, когато споменатите в постинга ми блогъри напуснат сергията му.

30.09.2016 - dobronameren - БЛОГ.БГ не значи БЛОнди и Гого, Боже Господи!




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1883505
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930