Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2017 19:56 - Хай-бибитки
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 2869 Коментари: 16 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Наближава Великден и правя почистване на компютъра си от застояли гноясали файлове. Попадам на един много впечатлителен и много характерен за хай-бибитките, защото изобилства с автобиографични признания. Нарича се “Комити” и е написан от Блеки Чепърдалото – Blackpredator, дата 9 декември 2016. Прилича ми много на един такъв автобиграфичен пост на Фрийчо - “Намерен” от 22 септември 2013 в който той сам себе си е изтипосал като хай-бибитка. Това, което човек сам си изработи, никой друг не би могъл да му го стори по-сполучливо.

Какво значи хай-бибитка? За да разберете, директно цитирам една такава – коментар на Д’ебакомуниста към поста на Чепърдалото: “А тия като тебе, рапидограф, сливомар, полски пъдар, сопол и тям подобни бяхте преди 10 ноември "безпартийнити комунисти", дето сучехте хай - бибитки на партийното началство и го гледахте в очите, като боливийско дете, което чакат да го осиновят.”. Ако не ви е станало съвсем ясно какво е “хай-бибитка”, да ви дам и обяснението на самото Чепърдало: “Мое да не си чувал, Гетьо, за филма “Дишай” на граждани с позиция от Русе, включително и аз, дето по това време ти си праил свирки на партийния секретар ала Цецка Цачева...”

За този, “боливиеца”, съм писал. Едни стари неща, базирани на поредица от разменен коментари между мен и него, преди да се усети, че се набутва с автобиография, която аз съхранявам. Там theeconimist-a се хвали с баща си, с когото се се возел в служебната “Волга” и наследил хубавия навик към звездите на пагона си да добавя и съответния брой секлецарки. Фукльо, обикновен фукльо. Най-вероятно е бил шофьор на “волгата” и се е потил под фуражката, докато “баща му” се е морил с две хай-бибитки на задната седалка. Един негов съблогър написа, че днес работи “някакво шефче във Фондовата борса”. Допреди година самият той пишеше, че ходи в рибарника на Колето да пие бира с пенсионерско намаление, но напоследък чувам, че се преселил в Америка. Може би е отишъл в Боливия, където осиновяват такива като него, дето гледат тъжно... Там в Боливия харесват мъжките хай-бибитки.

Обаче моят главен акцент днес е за Блеки Чепърдалото. Така че да ви го представя, както самият той се е представил в “Комити”.

“Чета, слушам и гледам от много години политическият живот в страната. Чувал съм преди и след 10.11.1989 г за дисидентите Илия Минев, Божидар и Минка Статеви, Едуард Генов, Иван Янков, Екатерина Маркова, Христо Сватовски, Цеко Цеков, Зайнеб Ибрахимова, отец Благой Топузлиев, Петър Манолов и т.н. Чувал съм и чел и нашите съблогъри Григор Симов, Босия и Ангел Грънчаров-Елтимир, лека му пръст. Шест години му бях началник и имах много десетки разговори с Любомир Собаджиев - основател на СДС, "Движение гражданска инициатива" и "Комитет 273". /сигур ме чете отгоре, мир на душата му!/ Повярвайте, никога не съм чувал за дисидентите Валери Станков, Батого, Планинитенабългария, Постол, Слевун, Колю, Гетю, Демограф, Осцилограф и прочее блогови комити.”

Ами, голям глупак! Малко хора преди 10.11.1989г. знаеха за дисидентите, виж по-горе. Само началниците от ДС, които са подписвали заповедите за “въдворяване на криминално лице” (както комунистите наричаха “дисидентите” след Девети) и надзирателите им, които са ги биели през деня на каменната кариера – в случая “Блеки” на драгата “Стъклен”, а вечерите, заедно с разните Ръжгеви (вж. по-надолу), са ги превръщали в хай-бибитки. Аз например чух за изброените, че са били “дисиденти” и “основатели на СДС” след Десети ноември. Което е доказателство, че не съм бил Началник или Надзирател в затвор за криминално проявени лица. И баща ми не е бил такъв. Иначе днес да съм кандидат-депутат от БСП като Тома Томов.

Пишейки така непредпазливо за себе си, Чепърдалото се идентифицира еднозначно като “черен Хищник” - Надзирател  Оттук нататък е лесно. В Гугъл пише, че Любомир Собаджиев, преди да стане “основател на СДС”, е бил 6 години в Русенския затвор (за “криминално проявени лица”). Същите години преди Десети, за които Хищникът пише “бях му началник”. И още: “Да, Мерлин, в Драгажен флот. Там беше прощъпулника и не девет, а почти шест, което не променя факта Собаджиев беше драгьор капитан на малката дълбачка "Стъклен”.”

Забелязахте ли? Блекито пише 9 години, а не 6. Това ме подсети да се заинтересувам къде другаде е бил бияч, исках да кажа надзирател. Питах, и питам пак, несполучливо!, разните блогъри, които са го познавали преди. Всички мълчат!? (Подобно на онези българи, които са разпознали на видеозаписа Йоан Матев, но са си траели.). Е, това ме кара да пиша предположения. Чепърдалото е минал и през Старозагорския затвор за криминални. И най-вероятно е родом от някое старозагорско село, каунът му с каун. (“Каун” е любима дума на “хищника” и е диалектна дума от старозагорско. Означава “пъпеш”. Няма откъде другаде да я знае, освен от баба си.)

И как пише днес Blaсkpredator-ите в блога, претенциозно наречен blоgG? От БКП-арско до БСП-арско. Ето слушайте:

- theeconomist: “Тия комити просто са задници немити”

- freeoldmen: “Тези сите бъркат сластната инстинктивна дилатация на сфинктера си, като зърнат властния тиквен генерал, с неква Демокрация. Малко време им остана, нека полудуват още. Само те още не са разбрали, че времето на безродниците свършва.”

Какво друго сте очаквали? Ниво! “От кратунки – кратунка, от маймунки – маймунка”... От Ламбо – Светльо.

Колко безобидно и добронамерено го написах. За убийци комунаци! Думата “комунаци” я измислих вчера. Комбинация е от “комунисти” и “националисти”. 

 

Имам да довършвам – за женските хай-бибитки в блога. Те също са се разписали под поста на Чепърдалото “Комити”.

Saankii - Ха ха хаа ,Блекии.. 09.12 20:56

Гепи...

Blackpredator - Юлке, 09.12 23:46

saanki написа:Гепи... - дай пак...

За тези курвички over 60 съм писал даже повече, отколкото заслужават според мен. Няма да цитирам “мислите им” за сърбежа между палците на краката им. Ако не в момента, то още утре пак ще цъфнат на “първа” с над 3000 прочита с нещо секси лепкаво. Само искам да обърна внимание, че Блеки нарича Саанки “Юлке”, а последната се нарича сама Джули Френска и Курстана. Ако прибавите наскоро завърнала се от Брюксел “Гинка”, всичките десетки хай-бибитки в блога ще се сведат до 2-3.

А, и още: клюка го наречете и не му обръщайте внимание. Между Юлето-Жули-Саанки-Маанки и една млада нова хай-бибитка в блога – Весеверчето от ВТ съществува неприкрита вражда. Аз причината я написах. Даже два пъти. Курстанките са over60, а Веселото - over40. И съвсем естествено дъртите червени пергиши – кън споменатите добавете born, podvodni, mt46, 4udovi6teto…, се ориентират към по-младото. Което много нерви старото.

Споко бе, дърто, какво ще му направят? Най-много да го олигавят.




Гласувай:
3



1. blackpredator - хохохоххх
27.02.2017 20:45
кавала тъй наду ми, че просто неам думи...
така е дърто, некои преди 10.11 са слушали Велко Верин, другите Велко Палин...
цитирай
2. dobronameren - Искаш да кажеш, че си слушал Велко Верин? И по каква линия?
27.02.2017 21:46
Лъжеш като дърт циганин. На всичкото отгоре отбелязвам за протокола, че Димитър Инкьов е бил агент на ДС. Велко Палин не е бил.
Колкото до кавала ти, твоя, не беше ли той носещия "две 88-годишни топки"? То него дори Джули Френска не може да надуе, та аз ли...
цитирай
3. getmans1 - кавала тъй наду ми, че просто неам ...
27.02.2017 22:50
blackpredator написа:
кавала тъй наду ми, че просто неам думи...
така е дърто, некои преди 10.11 са слушали Велко Верин, другите Велко Палин...


... Аз пък съм слушал Гюрга Пенджурова по „Метроном доминикал“:)))
цитирай
4. milady - айде , нема ти слагам минуси..
28.02.2017 09:29
тъй като заглавието ми..хареса..
многоо динамично и весело някак..
и тъй като се вижда, че се чудиш.
как да събудиш умрялото си..Аз
да те светна, злонамерен..
годините не ми пречат, напротив..
а ,какво девойче бях..
а , моите закачки с веселата пипирутка от ВТ
имат съвсем ясно образователна цел..
да ти споделя една клюка , нали си клюкарка..
последният мъж на веска е по -стар от моята
последна тръпка..;)))
и гледай да не пукнеш от зелена треска..
Мадам Жюли ноПомпадур
цитирай
5. dobronameren - Getman-e, ако леля Гюрга ти е била любима народна певица
28.02.2017 10:15
щеше да знаеш, че фамилията й е Пинджурова. Ама бъди точен, иначе приличаш на оня ментално увреден от Трънско. Varg имам предвид.
И моля ти се, понеже ти следя блога редовно, пиши постинги в които има ясно изразено мнение. Не ми губи времето с двустранни демагогии.
цитирай
6. dobronameren - Здрасти, како,
28.02.2017 10:34
Не аз, а Блекчо има нужда от твоята специализирана помощ. Аз си падам гнуслив по отношение на подбора на "майсторките на панделки". (Това за панделките е друг поглед към чисто женските хай-бибитки, ама е по-дълго. Пък и искам да бъда специално помолен да го разкажа.)
Освен това винаги съм свързвал секса не само с мускулна тръпка, но и с корова история. Имам предвид кората на главния мозък. Забелязвам, че отбелязваш, че услугите ти са намалели с годините - "годините не ми пречат, напротив.. а ,какво девойче бях..", а ми се рекламираш. Как беше казано в една реклама? - "аз такива, бабо, сандвичи не ям".
Колкото до Весито от ВТ, доколкото знам, тя е мома. "Последният мъж" тогава означава последен по време. Ти, какво завиждаш ли й? Имам и въпрос, отново логичен. Написала си, че твоята последна тръпка е по-млада, ама не си уточнила преди колко години се е случило това. Редно беше такова уточнение.
цитирай
7. milady - бате, не съ пръй на по млад от мен..
28.02.2017 12:04
от Блекито ,може..
нали се изживяваш ..архивар на блога, бъди актуален
ами ,ако искаш да ти кажа и см..
и ...колко пъти ;)))
да не затвърдяваме повече
тъпата ти калтура, деде..
айде, гушкай там бабЕто и не ме споменавай
в молитва ,сутрин, обяд и вечер по 5 пъти..
Джулия Трисмегист Велика..
цитирай
8. dobronameren - "Kako" е уважително ма, како
28.02.2017 13:45
Нали сама пишеш, че и на тия години можеш като младо девойче, че и повече. Чакай да те питам - коя е тази твоя приятелка Трисмегист Велика? Не я познавам. Идвала ли във "Феята"?
цитирай
9. getmans1 - И тоз вече стана "Времегуб...
28.02.2017 22:09
И тоз вече стана "Времегуб" за съжаление!
цитирай
10. dobronameren - Кой тоз?
01.03.2017 08:35
Кой тоз? Името, драги getmans. Напиши името. Смелост ли не ти достига? Или е нещо друго, напр. лъскавостта на шарана като средство за оцеляване при приклещването му на тясно място. Липсата на смелост, т.е. на ясно изразена позиция, те прави еднакъв с "икономистите" и "фрийчовците".
цитирай
11. yoan2015 - Прочетете коментара на Г - жа Юлия в ...
01.03.2017 09:33
Прочетете коментара на Г - жа Юлия в предпоследния постинг на Германския тигър.
цитирай
12. dobronameren - Прочетох го
01.03.2017 12:49
7. milady - Тигърче/както те нарича една блого калпаз-анка... 23.02 10:28

но така и не разбрах защо трябваше да го чета.
цитирай
13. yoan2015 - Калпазанката с големите бомби.
01.03.2017 15:20
този ти Постинг е за харесване..
6 + von mir:))
ако съумеем, да се отърсим от
емоциите, бихме си прекарали
добре с теб...
една вечер на брега на морето..
поздрави за Избора !
кака ти Джулия, с големите бомби..

....Направи ми впечатление.
цитирай
14. dobronameren - Не разбирам.
01.03.2017 20:36
Не разбирам.
цитирай
15. yoan2015 - Това и е коментара към Тигъра.
01.03.2017 21:34
Това и е коментара към Тигъра.
цитирай
16. dobronameren - Ето кое не разбирам. И НЕ СПОДЕЛЯМ!
02.03.2017 05:46
Постингът ми е конкретен вик на негодувание (меко казано) към червени слуги и негодници, назовал съм ги поименно - theeconomist, blackpredator, freeoldmen, НО ВМЕСТО те да се обадят, те си мълчат. На предната линия се набутва обслужващия ги женски персонал преди и сега, за които, извинявам се, но ще бъда много груб. Те си го заслужават! - Едната голяма бомба казала на другата голяма бомба: "Откак тръгнахме без сутиени, заприличахме на ташаци."
Не ме занимавайте с "бомбите". Или поне не прекалявайте в изместването на темата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1873521
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031