Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2016 20:56 - Ега ги у поетичните натури
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 6924 Коментари: 24 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Комунизмът унищожава хората. Прави ги зверове. Включително и поетите.

Днес, неделя 16 октомври, един “поет” написа в BLOG.BG: “Честито! Ликуй, народе! От ноември нататък ще ядем на майка ти Цецка питката!”

- От месеца (ноември) е ясно, че става въпрос за президентските избори.

- Тогава Цецка е председателката на Парламента г-жа Цецка Цачева, която е кандидатурата на ГЕРБ в тях.

- “Поет” аз съм поставил в кавички, защото блогърът, озарен от това “вдъхновение”, сам се е нарекъл 4udovi6teto.

- И сам потвърждава, че е такова животно. Лъже безогледно като истински комунист. Под думите си за Цецкината “питка” е поместил една снимка на етикет на брашно тип 500 в пакети по килограм, което е наречено “На майка ти питката” от своя производител, някакво ООД. Да де, ама аз съм купувал от това брашно в кварталния супер около 2001-2004 година. То беше много модерно тогава. Вероятно заради асоциацията, която буди. У простаците, защото “на майка им питката”, няма нищо общо с хляба, които и те поставят на масата си всеки ден. 4udovi6teto е два пъти по-голям простак от тях. Защото използва една гнусна простотия от 2000-та година, за да илюстрира една президентска кандидатура от 2016-та! Три пъти по-голям простак, защото се подиграва много “поетично” на една жена! Четири пъти по-голям простак, защото е заразен доживотно и неспасяемо от комунизма.

И от поет се е превърнал в чудовище!

Да му мисли майката, дето е родила това чудовище. Впрочем тя, майка му на този, е била нещастна жена. Едва ли е мислила като го е раждала, че той ще стане такъв ... безчувствен.

Аз ще се опитам сега да я успокоя, задочно – Твоят син, майко, сигурно има и нормални проблясъци на човешко мислене. Например в същия този ден неделя и само три часа преди “питката”, е написал “за мене трижди се прекръсти мама” (подчертал съм го):

“... а някой пусна слух, че съм умрял – и полудя ми снощи джиесемът,

потъна Варна в скърби и печал, и траурно зави над мен мелтемът,

дори и аз обърсах две сълзи с парче от вратовръзката си „Gucci”,

и плюх на пазва: – Боже, опази! – макар че и това ще ми се случи,

три псета край кварталното бистро и седем на Централна автогара

извиха ми такова болеро! – че и Равел запали си цигара,

и тати ме запита: – Как си, пич?за мене трижди се прекръсти мама,

не съм умрял, – им казах, – ама хич! – живот живея! – зрителна измама, дали съм тук, или съм там – отвъд, или изобщо няма да ме има? –

когато тръгна някой ден на път, Вълшебникът ще събере килима,

и аз ще събера бая народ, преди да се отправя надалече...

С утехата, че другият живот, ако го има, сигурно е вечен.”

Глупако...  Здрасти, пич” – колко ли тревоги и грижи е имала майка ти и с баща ти?! Същите тревоги и грижи, които би имала и жената до теб. Която твърдиш, че би обичал. С кои сетива, ако смея да попитам?!

“... дали защото съм си твърде стар, не ставам да те заведа на кино –

на пейката във есенния парк седя – един печален Арлекино,

кадя си с овъглената лула последната си щипка от тютюна,

ще ти река: – Добре си ми дошла! – и – ако Бог рече, ще те целуна,

не мога нийде да те заведа, освен из полуделите си рими –

с тях побеля ми черната брада и се простих с Вълшебните килими,

и – уж, съм смешният квартален луд, и за раздумка водят ме безценен,

не ме цаниха в цирка да съм шут – и циркът пак замина си без мене,

за теб съм тук! – под небосвода син живота си заменям го на бартер –

забравен в листопада Арлекин, в последната комедия дел арте.” – 14.10.2016

Така е като смъркаш комунизъм, Арлекине. Комунизмът е вид наркотик, който също неусетно, но безпогрешно превръща пристрастения към него човек в безчувствено животно. Животно-човек, което в редките мигове на наркотичен махмурлук се пита жив ли е още и защо не го обича никой.

Само чакам някой любопитен блогър да ме попита защо твърдя, че “Чудовището” е комунист! О-о-о, заради много неща:

- Представяте ли си го да напише “ще ядем на майка ти Корнелия питката!”? Или “ще ядем на майка ти Мая питката!”? Въпреки, че они са много по-млади.

- Погледнете в началото. Там нашият “поет” говори от името на народа –“Ликуй, народе”. Кой народ, бе диване? Що не се огледаш, дори и на централна автогара Варна, кой те приветства. Сам си го написал: “три псета край кварталното бистро и седем на Централна автогара”. И в нощта на изборните резултати ще си говориш с кварталните псета.

И с псето kushel (“чистачът на седерунгели” и с интереси “геополитика и атеизъм”, както се е записал сам в новия си профил), което написа: 14.10.2016: “Демократясали малоумници, какво направихте от един щастлив преди народ ??? Какво донесе измислената ви демокрация и пазарна икономика на добрия човечец освен самота, сълзи и безнадеждност ??? Бъдете проклети и в Ада !!!

- Забележете, че и този говори от името на целия народ! “Целия народ”, ама без седерунгелите, които той лично ще разстрелва по улиците, където ги срещне.

- И бил атеист. А праща несъгласните си съграждани в Ада?! Пък само 6 дни по-рано е написал: “Да живее комунизмът! Време е светът да тръгне в правилната посока - към изграждането на един здрав, интелигентен и модерен комунизъм. Стига войни, стига социално неравенство и съвършено излишен религиозен фанатизъм. Здрав атеизъм и разум във всичко! Да живее нашето спасение - модерният комунизъм!”

Иначе и това комунистическо наркомане се пише поет:

“Неделя е. Сам съм. Отново съм в нищото. Досадно във ъгъла шуми телевизора.

Спрял съм звука. Само мимики, жестове.Я, колко страхотна била пантомимата!

Не ща да ги слушам. Прекрасно ги зная. Всеки е ангел, от "Бога изпратен".

Сън не го хваща да мисли за "всички ни", даже за мойта "тринайста заплата".

Във входа отдавна няма чистачка и кой да смени изгорелите крушки.

Съседите хукнаха нейде в чужбините, и може дори да не лафят на български.

Отдавна зад блока не щъкат дечица, единствено котки кръстосват терена.

На старата пейка самотна женица с треперещи пръсти държи джиесема.

Единствена връзка с любимите хора, с тая машинка почти се е сраснала.

Недейте си идва! Пари не трошете! Малката Джес, дали е пораснала?

Дали не сънувам ужасни нелепици? Не са ли кошмарите някъде другаде?

Живеем в държава на пълното щастие, стига да можете да си го купите.”

И този бил сам в неделя. Естествено! – виж по-горе написаното за Валери Чудовището.

Имам въпрос преди изборите: Що не се съберат тия двамата и да сменят изгорелите крушки  във входа. Да свършат нещо полезно, вместо да пророкуват в  рими.

Пък ако повикат Блеки от Резервата, Дъртия Комунист от фондовата борса и МТ-то от Руся, стават петима, цяла творческа бригада. Ако към тези “добри същества” добавим поне още две-три – Весито, Санки, Милейди ...  направо предвиждам такива игр-АХ, че само си викам “Аман! Докога?”




Гласувай:
7



1. milady - здрасти, бай ПИЧ!!!
16.10.2016 21:06
докога ще ми дъвчеш...СаанкитУ, бе кукумицин?
поне ми отдели един трезвен Пост..
и аз Аман от твоя Комунизъм..
Кой та пита,как гласуваш бе,дърдорко. ?
ти обра ли царевицата, поне ..
многоо ясно, и педерация имаш,пидал ляв
цитирай
2. rustam - Много си отворен,
16.10.2016 21:46
обаче се сещам, че не друг, а именно др.Пискова, известна още и като Радиоточката, Радиолелчето и пр., определи въпросния като "най-големия жив поет на България".

Нещо по това да коментираш? М?
цитирай
3. enetrada - Не е поет тая жалка твар, тоя помпещ ...
16.10.2016 23:26
Не е поет тая жалка твар, тоя помпещ се денонощно изрод, който се коментира сам, и който е просто за лудница - погледни какъв гнусен коментар е написала тая отрепка в постинга ми.
цитирай
4. getmans1 - Абе, Бай Доброномер, така и не ра...
17.10.2016 00:44
Абе, Бай Доброномер, така и не разбрах какво ти е „добронамереното“ и що не напишеш нещо смислено бе, ни е глупостите ги виждаме и без твоите ... тпра-ла-а-ла?

Вече измислих виц за вас кое е първото, Рустам или Доронамереният!?
/видя ли, беше казал, че съм искал със съмнителни методи да те „принудя“ да не пишеш срещу мен е, принудих ли те, .... ама сам си спря /
цитирай
5. slavimirgenchev1953 - Платени отрепки,
17.10.2016 03:18
нищо повече.
Изглеждат много само по блоговете - иначе са един файтон.
цитирай
6. dobronameren - Отговор на Milady
17.10.2016 08:48
Питам се защо коментара ти е от профила Milady, а не от профила Mileidi46? Отговорът според мен е прост - Защото от Mileidi46 личи, че си на 70 години. Какво значи ли това? А, нищо.
Питам се и още нещо - Къде в моя постинг съм написал или поне си личи, че ще гласувам за ГЕРБ и Цецка Цачева? Аз просто защитавам една жена, която един простак обижда на "питка". Но такива "дребни неща" са недоловими от мераклийки като тебе.
А, и за царевицата - Селянка си, милейди. Отвсякъде ти личи. Дори в ника ти - градска кокона ти се ще да бъдеш. И от това, че наричаш Модерацията Педерация - също. Да не забравя да допълня - и изводите ти са селски, прости искам да кажа. Лельо (наистина си ми леля по години), най-малките ДВЕ неща, които НЕ СЪМ са, че нито съм ляв, нито съм педал.
цитирай
7. dobronameren - Рустамчо,
17.10.2016 09:08
ако забелязваш, не съм написал нито дума за литературните творби и награди на Валери Станков. а ги има Чудовището. Бях ги извадил от Гугъл и мислех да ги включа, заедно с една препоръка към Иван Гранитски (изд.Захари Стоянов) и към Божана Апостолова (изд.Жанет45). че е крайно време да му издадат някоя книга и да го наградят с някое перо. Но прецених в последствие, че това би разводнило целта на моя постинг. А тя е (написах го и на Милейдиту по-горе) - чувствам се длъжен да защитя една жена да бъде наричана презрително "питка" от един завършен гъз.
На който ти си блогов приятел. Както и г-жа Пискова, която наистина нарече В.Станков "най-големия жив поет на България". Не беше точно това цитатът, но не ми се рови за оригинала. Който знам, че го имам запазен в архива. За разлика от тебе, Рустамчо, който пишеш по спомени и по мечти.
Вместо да ме четеш. Ако ме беше чел, щеше да знаеш, че СЪМ КОМЕНТИРАЛ г-жа Пискова повече от тебе дори. Но която никога не бих си позволил да нарека г-жа ПиШкова, както я дъвчете вие от "Капитан Кук". Варненския, разбира се. А защо не пловдивския? Или софийския?
Но, както написах съвсем скоро в един коментар за тебе - "Да му мислят горките ти ученици!" Какво може да създаде простак, когато учи другите на ум и разум...
цитирай
8. dobronameren - Към getmans1 имам само един съвет:
17.10.2016 09:12
Не се качвай по-нагоре по блоговото дърво, че колкото повече се издигаш, толкова повече се вижда червения ти задник. Повярвай ми, отстрани точно това се вижда.
цитирай
9. dobronameren - До enetrada и до Slavimirgenchev
17.10.2016 09:22
Присъединявам се към вашите коментари естествено. Комунизмът унищожава хората. Прави ги зверове. Бих могъл да го сравня с наркотик.
цитирай
10. blackpredator - ако беше чел Радичков
17.10.2016 17:20
щеше да знаеш като другите що е верблюд
чети бе, вместо да пишеш...
цитирай
11. dobronameren - За 18-те часа след публикуването на този постинг получих 12 имейла.
17.10.2016 17:32
Обикновено толкова получавам за 10 дни. 11 от тях бяха с предложения за секс. От разни женски имена в заглавието. Истинска кибератака. Предполагам, че са дело на някой, който ми знае имейла - имам предвид някой от модераторите на БЛОГ.БГ. Кой? Както написах, "предполагам", че е жена. Като имам предвид характерните особености на нрава и мераците на Санкиту, почти съм сигурен, че е тя. Но може да е Блекито. И той е педерас. Злобен глупак имам предвид.
Не знам дали обърнахте внимание, че говоря за 11 секс-имейла. А получих 12. Този 12-ят, системата беше класифицирала като "спам". Аз обаче го отворих - Защото 3-та и 7-мата буква в заглавието му бяха такива, каквито очаквам. И знаете ли какво прочетох там?
"Приятел, един виц: Rustam седи до една дървена тараба на улицата и дълбае нещо в дървото с ножчето си. Дупка Ф6. После се отдръпва и чака някой глупак да си пъхне оная работа там, за да може Милейдиту, която е зад тарабата, да му зашие бързо едно копче на главата. И знаеш ли кой глупак се хвана първи? - getmans 1
Ще го публикуваш, нали?"
Разбира се, и благодаря, Д.Н.М.
цитирай
12. dobronameren - За вълка говоря, а той вече се намърдал в кошарата. Здрасти, Блеки.
17.10.2016 18:05
Радичков съм го чел, задължително в училище. По твое време такива руски камили, верблюди, като него, бяха нужни на обществото, както и такива хищници като тебе. Продължих да го следя този верблюд и след Промяната. Знаеш ли, ти, който си чел Дейвид Дънинг дори. че мотото на старото "Работническо дело", нова "Дума" - "Ние пак сме тук", е негова дума. А нахалната гарга е рисувана от Борис Димовски. Фитка такава.
А Дейвид Дънинг не го познавам. Вероятно защото не съм от Индианския Резерват. Много поздрави на другите от резервата, дето го познават тоз каун.
цитирай
13. slavimirgenchev1953 - Станков голям поет? Голям стихоплет. Нищо повече.
17.10.2016 19:49
dobronameren написа:
ако забелязваш, не съм написал нито дума за литературните творби и награди на Валери Станков. а ги има Чудовището. Бях ги извадил от Гугъл и мислех да ги включа, заедно с една препоръка към Иван Гранитски (изд.Захари Стоянов) и към Божана Апостолова (изд.Жанет45). че е крайно време да му издадат някоя книга и да го наградят с някое перо. Но прецених в последствие, че това би разводнило целта на моя постинг. А тя е (написах го и на Милейдиту по-горе) - чувствам се длъжен да защитя една жена да бъде наричана презрително "питка" от един завършен гъз.
На който ти си блогов приятел. Както и г-жа Пискова, която наистина нарече В.Станков "най-големия жив поет на България". Не беше точно това цитатът, но не ми се рови за оригинала. Който знам, че го имам запазен в архива. За разлика от тебе, Рустамчо, който пишеш по спомени и по мечти.
Вместо да ме четеш. Ако ме беше чел, щеше да знаеш, че СЪМ КОМЕНТИРАЛ г-жа Пискова повече от тебе дори. Но която никога не бих си позволил да нарека г-жа ПиШкова, както я дъвчете вие от "Капитан Кук". Варненския, разбира се. А защо не пловдивския? Или софийския?
Но, както написах съвсем скоро в един коментар за тебе - "Да му мислят горките ти ученици!" Какво може да създаде простак, когато учи другите на ум и разум...

цитирай
14. rustam - Абсурд!
17.10.2016 20:43
dobronameren написа:
Обикновено толкова получавам за 10 дни. 11 от тях бяха с предложения за секс. От разни женски имена в заглавието. Истинска кибератака. Предполагам, че са дело на някой, който ми знае имейла - имам предвид някой от модераторите на БЛОГ.БГ. Кой? Както написах, "предполагам", че е жена. Като имам предвид характерните особености на нрава и мераците на Санкиту, почти съм сигурен, че е тя. Но може да е Блекито. И той е педерас. Злобен глупак имам предвид.
Не знам дали обърнахте внимание, че говоря за 11 секс-имейла. А получих 12. Този 12-ят, системата беше класифицирала като "спам". Аз обаче го отворих - Защото 3-та и 7-мата буква в заглавието му бяха такива, каквито очаквам. И знаете ли какво прочетох там?
"Приятел, един виц: Rustam седи до една дървена тараба на улицата и дълбае нещо в дървото с ножчето си. Дупка Ф6. После се отдръпва и чака някой глупак да си пъхне оная работа там, за да може Милейдиту, която е зад тарабата, да му зашие бързо едно копче на главата. И знаеш ли кой глупак се хвана първи? - getmans 1
Ще го публикуваш, нали?"
Разбира се, и благодаря, Д.Н.М.



гейтмаса толкова отдавна е "загасил телевизора", че едва ли се сеща какво е това "една работа", камо ли да я намери и да я пъхне където и да е!
цитирай
15. slavimirgenchev1953 - И ченгетата сред пуетите
17.10.2016 21:48
са мобилизирани в битката срещу ГЕРБ. Много пара (преводни рубли) се фърга за писанията им!
цитирай
16. getmans1 - Обикновено толкова получавам за 10 ...
17.10.2016 22:36
dobronameren написа:
Обикновено толкова получавам за 10 дни. 11 от тях бяха с предложения за секс. От разни женски имена в заглавието. Истинска кибератака. Предполагам, че са дело на някой, който ми знае имейла - имам предвид някой от модераторите на БЛОГ.БГ. Кой? Както написах, "предполагам", че е жена. Като имам предвид характерните особености на нрава и мераците на Санкиту, почти съм сигурен, че е тя. Но може да е Блекито. И той е педерас. Злобен глупак имам предвид.
Не знам дали обърнахте внимание, че говоря за 11 секс-имейла. А получих 12. Този 12-ят, системата беше класифицирала като "спам". Аз обаче го отворих - Защото 3-та и 7-мата буква в заглавието му бяха такива, каквито очаквам. И знаете ли какво прочетох там?
"Приятел, един виц: Rustam седи до една дървена тараба на улицата и дълбае нещо в дървото с ножчето си. Дупка Ф6. После се отдръпва и чака някой глупак да си пъхне оная работа там, за да може Милейдиту, която е зад тарабата, да му зашие бързо едно копче на главата. И знаеш ли кой глупак се хвана първи? - getmans 1
Ще го публикуваш, нали?"
Разбира се, и благодаря, Д.Н.М.


... Като гледам с Рустамич май, май, че ще се „вземете“.
Няма лошо но в случая е противоестествено, и ще ти припомня това което се опита да ми пришиеш „Маймуно, не се качвай по-високо от погледа ми, ...виждат се срамотиите ти!

Щом искаш ще направя публично достояние твоята способност да четеш и аналЛизатърстваш!
Ти толкова често си го правил, че и твоя ред трябва да дойде ... същъ като свинята която си има своята Коледа!
цитирай
17. dobronameren - Най-напред за последните, но повтаряеми!, чисти глупости, които ми пишат Rustam и Getmans.
18.10.2016 10:01
Вицът, който написах за дупката в оградата, която ще ни довлече много неприятности, ако й повярваме (коментар 11), е чудесна АЛЕГОРИЯ за необходимостта да мислим, дори когато се разхождаме по улицата, а какво остава когато пишем за другите или гласуваме за бъдещето си. Но за простия човек образното мислене е недостижимо (или невъзможно, няма да възразя). Това е белег за чиста простотия. Rustam е такъв – Написал ми по повод на алегоричния виц: Кой бе, Гетьо ли? “Абсурд! Гейтмаса толкова отдавна е "загасил телевизора", че едва ли се сеща какво е това "една работа", камо ли да я намери и да я пъхне където и да е!” (коментар 14). Пълен простак. Защото преди това е формен глупак.
Да ви кажа, радвам се, че Рустама е “съветски блогър”. Баш на мястото си е. Същото важи и за следващия Getmans1.
Разбирате ли какво иска да каже в своя коментар 4-ти? Бил ме принудил и сам съм се спрял... Как ме принуди и в какво ме спря бе, Гетко? А, сега прочетете и коментар 16. Там Гетю е написал, че аз и Рустам мислим еднакво?! У, бре!
Ама аз се интересувам не от това, а от неговата “кушелски тип” заплаха. Щял да ме заколи като свиня за Коледа. Айде, бе? Че как? Съвецката армия я няма, не може да дойде по обективни причини. А другият начин е да ми направиш разбор на постингите. У-ха, откога те/откога ви чакам да се захванете с това, КуреШи. И внимавайте да не ви пришия копче на главата, ако го пъхате там, където не е препоръчително.
цитирай
18. dobronameren - Здрасти, Слави
18.10.2016 10:04
Чудовища като другаря Станков не могат да бъдат наричани поети. Поетът е Душа преди всичко, а не Перо. Пък какво остава да подредим при поетите таквиз Тръмпчовци като него!
Когато в коментар 7-ми написах, че В.Станков има много награди и стихосбирки, това е вярно. Само че всичките му такива заслуги са за изграждане на демократична биография за комунистическите нужди в новото време. Мога, разбира се, да докажа това чрез елементарно изписване на лицата, които са в творческите съвети на наградилите го Фондации и Съюзи. Всички до един са от старото комунистическо време на България. (Голяма грижа на комунисти и тарикати е Интернет. Там пише всичко.) Именно това имах предвид, когато иронизирах Иван Гранитски и Божана Апостолова, че закъсняват.
А може би Валери Станков, въпреки очевидната си склонност, никога няма да стане “един от тях”?! Иначе защо да му пригласят само 7 псета на централна гара?! И Ангелина Пискова, разбира се. Което също е вярно.
цитирай
19. slavimirgenchev1953 - Он е пует. :)
19.10.2016 10:06
dobronameren написа:
Чудовища като другаря Станков не могат да бъдат наричани поети. Поетът е Душа преди всичко, а не Перо. Пък какво остава да подредим при поетите таквиз Тръмпчовци като него!
Когато в коментар 7-ми написах, че В.Станков има много награди и стихосбирки, това е вярно. Само че всичките му такива заслуги са за изграждане на демократична биография за комунистическите нужди в новото време. Мога, разбира се, да докажа това чрез елементарно изписване на лицата, които са в творческите съвети на наградилите го Фондации и Съюзи. Всички до един са от старото комунистическо време на България. (Голяма грижа на комунисти и тарикати е Интернет. Там пише всичко.) Именно това имах предвид, когато иронизирах Иван Гранитски и Божана Апостолова, че закъсняват.
А може би Валери Станков, въпреки очевидната си склонност, никога няма да стане “един от тях”?! Иначе защо да му пригласят само 7 псета на централна гара?! И Ангелина Пискова, разбира се. Което също е вярно.

цитирай
20. slavimirgenchev1953 - Що се отнася до "наградите" му,
19.10.2016 10:07
те са уредени по паритйна линия, а и не само. :)
цитирай
21. dobronameren - И аз това казвам
19.10.2016 11:08
Пует ли бе да го опишеш! Разровиш ли го ще мирише, ще осмърди простора.
цитирай
22. apostapostoloff - Въпросният графоман е гагаузин.
19.10.2016 18:49
Досущ като Кухеля. И той, като Кухелят, е хамаво хюмне, което за дърво плаче.
цитирай
23. dobronameren - Както казах (21 коментар) - Пует ли бе да го опишеш! Разровиш ли го ще мирише...
29.10.2016 11:33
Това на 19.10. Вижте сега какво намирам на 28.10:
8. 4huddovi6teto - enetrada, да го туря на баба ти в ануса. Аз съм най-великият, най-гениалният и ЩЕ СТОЯ НА ПЪРВА ВЕЧНО. Чу
(Това е коментар на самия ЧУ към постинга на великия marknatan "Великия Алхимик на младини бил блондинка. Това обяснява много неща".
Ако не знаете или сте забравили, Marknatan е притежател на "Серафима", едно чудовище, което w@e де що му се видят офци тип "серафимки".
Да ви кажа, че другия вид - "саанки", са кози, а не офци. И също са пУетеси. )
СЕГА, ИЗВЪН СКОБИТЕ: Обърнахте ли внимание, че въпросният коментар едно ДРУГО (?) чудовище се е подписало 4huddovi6teto. А оригинала е 4udovi6teto!
Нещо като "не бил Панчо, а Братан", или не blackpredator, а blakcpredator, iили... ох, спирам, че се залетях да пиша за Юлия от Баден Баден.
цитирай
24. dobronameren - Да ви кажа защо е твърде опасно да приемате каквото и да било предложение от въпросната Юлия от Баден Баден
29.10.2016 11:50
Историята е истинска. Случила се е в САЩ през миналия век. Една жена осъдила един мъж, че я е изнасилил. На неговото възражение, че тя е била съгласна, а това не е изнасилване, жената казала, че това е вярно. НО само за нейната 8-ма същност, а останалите 7 нейни ДРУГИ същности не били съгласни. И той ТЯХ е изнасилил.
Съдът отсъдил в полза на жената. Горкият мъж...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1882861
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930