Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2015 16:40 - Имам учудване. Даже две
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 2110 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Скокнали едни блогъри в BLOG.BG да ни убеждават, че мястото на България не е в европейското семейство, хеле пък в САЩ – ужас! Че трябва да отидем в Москва на 9-ти май, иначе сме фашисти. Че при Путин животът е лесен и песен. Че у нас Боко и поддръжниците му трябва да са в затвора.. Че пари ще има, ако се вземе от богатите и се даде на бедните. Което ще спре младите да бягат на Запад. Че Атаката продължава. Че ...Все спорни, ама много спорни въпроси!   

Пък се затварят за спорове. Не застават с лицата си пред опонентите си. Трият постинги и коментари. Бягат от блога. Обиждат опонентите си от цигански по цигански. Плашат с мъст, кръв ще леят, с въже ще бесят, с колове ще пребиват.

Милите! Не поумняха защо татковците им бяха изхвърлени от човешката история. Това в обществен план. А иначе в личен план ми губят времето маскарите с маскари. Ето на – и в момента едно изследване стои пред мен недовършено. Нарекал съм го “Братан-овци, бах-урки и буда-ли в блога”. Ще го публикувам след няколко дни. Сега да му направя трейлър.

“Овците” са Братан, Панчо, Добри, Костадин, Дантес, Юлия, Лидис, Подводни, надводни, по-така природни, полегнали, залегнали, побегнали. “Овци” са в двоен смисъл. Страхливи и прости. Мога да го кажа и обратно, без да сбъркам. “Урки” бяха подивелите маймуни от филма “Планетата на маймуните”. Само не казвайте, че бъркам, защото ще ми развалите каламбура. А “бахур”-ът е инструмента на  блогъра freeoldmen, който бил така омекнал, че приличал на “бахур с мустаци” – според собственото му признание. Буда-ли тълкувайте двойно. Веднъж като натвърдек за разновидностите на блогъри Budha и Deta, и втори път – че ние сме били будалите, дето вярвали на агент Буда. А не на адвокат Любомир Чолаков и на rmarkov от НюЙорк, примерно.

Второто ми учудване е съвсем прясно. Има-няма час-два. Прочетох постинг от блогърката kolchakova. (14.04 10:33). Нарекла го е “Спедиторски закони, закономерности и констатации”. От него научавам, че Анна Колчакова била вече не учителка, а спедитор. Знаете ли на какво? Цитирам: “на дръжки от Полски Тръмбеш за полския град аналог на Полски Тръмбеш”. Боже, Боже! Като знам коя е баба й и че Анчето се обижда много на баба, като знам, че кръвта вода не става, вкл. и при комунистите, които също са хора, кажете ми за “какви дръжки” става дума.

Приемам обвиненията, че мястото за коментар, особено с такъв нюанс, е под постинга, който го е предизвикал, а не в текста на мой пост. Но приемете и вие моите уверения, че съм опитвал няколко пъти през последните две години да коментирам позициите на г-жа Колчакова при нея, при това и в положителен смисъл, но блогът й е затворен за мен. Какво да направя? Освен да цитирам Мао май беше: “Колкото повече мърдаш, по-дълбоко влиза.”

Последното не е учителска лексика, но един спедитор на дръжки би го разбрал.




Гласувай:
4



1. milady - хох хо хо...
22.04.2015 17:48
здраво дръж ,инджинере!
аз съм спецка по инджинерите..
тук секи втори инджинерин ...
и ,м/у другото те чета с кефф....
сигурно за туй съм проста......
за страхлива ....
Я ,си покажи муцуната
и ще видим ..
да не си майстор на Спорта на бойните изкуства ,само ;)
цитирай
2. dobronameren - Че milady е проста, се вижда директно от коментара й (No1)
22.04.2015 20:01
А че е страхлива, прилагам следното доказателство:
На 14 април т.г. - ах, този 14 април - се състоя една размяна на мисли между мен и блогърката julaila. Поводът бе дребен, но й показах, че тя - julaila и една друга блогърка mara886 са едно и също физическо лице. После я помолих да пише под истинското си име ЮЛИЯ БАЙЕРН / ОБЕРФРАНКЕН, а не да се крие под разни други никове. Получих следния отговор:
"13. julaila - Ре 12/dobronameren ..Колко си смешен .... 14.04 21:58
Аз не се крия .Аз се гордея ,че съм ...Блогърката милейди , едналейди
и мармалейди ....
мара886 просто има .. БАНН/ горката/ .
Благодаря ти ,доброзанемарен, Нищоо не каза на Уважаемата Публика .
Успех в блоговата Сатира ! АЗ ЮЛИЯ"
Е, тя - Юлия, а аз съм Мара Подробната. Затова се обадих още веднъж:
"14. добронамерен - Лъжа! МАРА има 4 постинга през март и един на 1.04"
Всичко това не може вече да бъде доказано, тъй като julaila изтри целия си блог на 18 април. След само 4 дни. Но останаха моите копия, цитирани токущо, които обаче уважаемият български съд не признава за доказателства. Остана и "големия смях на вселената" - също цитат отдавнашен от един вестник "Нова зора" се казваше, питайте за повече блогъра minchomin - по повод мераците на тази бах-урка. Всеки втори инджинерин оправяла! Как бе, бабо?
цитирай
3. getmans1 - Само като си представя, че преди месец тази особа - Юлия ...
23.04.2015 11:17
... на два пъти я защитих от същата тази нейна пасмина която си цитирал, в цели два постинга, представи си!
Но аз за доброто си не съжалявам, щото грехът не е мой.

Впрочем, Олдмена изхвърча от прословутата им първа, няма го и в категория лайфстайл.
Ще си има човека бутиков постинг който ще си чете сам, което е жалко щото публиката няма да вижда двуличието му, в случая админите му направиха услуга.
Сега очаквай да ни обвини, че сме се наговорили!
А-а, поздравявам те за позицията ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1887080
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930