Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2013 16:46 - Добронамерени наблюдения
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 3441 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 17.05.2013 17:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Много си приличат физически, като „две капки вода“ са:

- Собственикът на „Дарик“ Радосвет Радев и Кольо Колев, собственик на социологическа агенция „Допирателна“.

- Главният редактор на в.“24 часа“ Борислав Зюмбюлев и бившият вече главен на „168 часа“ Петьо Блъсков.

- Шефката на кабинета на Станишев и настоящ депутат в 42 НС Татяна Буруджиева и мадам В., според Ахмед Доган, - журналистката Валерия Велева.

- Зорка Първанова и Весела Лечева…

Списъкът е отворен за други, освен мен, любители на физиономистиката. (Така ли се нарича това увлечение?)

 

След изборите наблюдавам, че:

- Николай Бареков от TV7 – Слуша цяла България е отслабнал и не е обръснат.

- Напротив - Николай Колев-Босия е подстригал брадата си и изглежда освежен.

- Виктор Николаев е станал много нервен, направо се надвесва над масата за интервюта в студиото на bTV, което е нетично за типа му.

- Дневалният съдебен репортер на БНР Силвия Великова стана по-умерена в тълкуванията си.

- А Милен Цветков (Нова ТВ) си остана същата нагла миленка.

Списъкът е отворен за други, освен мен, медийни наблюдатели.

 

Промени има и при политиците.

- Най-осезаема е тя при Волен Сидеров. Няма го онзи плам в очите, „жестокостта му се сломи“, „де оня глас момински“!

- Яне Янев от РЗС изгуби „трибунността“ си. Думата в кавички в този случай е производно съществително от трибун, а не от трибуна. Макар че и трибуните му намаляха.

- Миглена Кунева стана по-нормална. Наистина. Пък Даниел Вълчев направо се е смалил.

- Бъдещият премиер Пламен Орешарски мълчи. Вероятно, защото е в процес на обучение. Вместо него говори Сергей Станишев, който му е какъв? - Орешарски не е член на БСП.  

За ДПС не говоря. Аз биячите и животинските лидери не ги обичам.

 

Действията на Изпълнителната власт ще коментирам с разбирането, че това ми е гражданско задължение. Само че чакам да я видя тази, новата, власт и нейните действия най-вече. Засега само събирам впечатления.

Законодателната власт също ми е много интересна. Трябвало е юрист да стана, ама в ония моите времена не пускаха вътре без бележка от районния комитет. Както и да е. Чакам конституирането на Народното събрание и се отприщвам. Няма смисъл сега, защото… Ами откъде да знам, че няма да се хабя напразно. Непрекъснато ме плашат със септември месец.

Третата власт, съдебната, ми е любима. Хеле напоследък Главната прокуратура. Обаче… Обичам вицовете. Те са като приказките. Умни. Затова ще копна един виц от стар мой постинг:

По време на двойната коалиция БКП-БЗНС съдили един човек за разправяне на политически вицове. Докато съдията му четял присъдата – 20 години строг тъмничен затвор, мъжът се засмял.

- Не виждам нищо смешно, гражданино! – смъмрил го строго съдията. Сега сте на 60, докато излезете от затвора, ако излезете, ще сте вече на 80!

- О, извинявайте, гражданино съдия – казал осъденият – Грешно сте ме разбрали. Аз просто се сетих за един друг виц, за който щяхте да ми дадете 40 години, ама на, дето ще ви го разкажа.

 

Много хора смесват политиката с курвалъка. Определено мисля, че такова мнение е погрешно. Дори когато става дума за Българска политика. (Главната буква е важна.) Затова наблюденията си върху онези блогърки, които ги сърби между палците на краката, ще изложа в съвсем отделен постинг, не сериозен като този, а мръснишки.

 

И съвсем накрая.

Ако ме питате защо се занимавам с такива глупости, ето ви отговора ми: (също копнат от мой постинг):

Стоят група млади еколози на Орлов мост и пият бира. Някакъв дядо се върти покрай тях с надеждата да му обърнат внимание, но не постига никакъв успех. Накрая той не издържа и плесва един от младежите по задника. Като използва веднага времето на първата изненада, им вика:

- А бе, копелета, докато вие тука си пиете бирата, знаете ли, че трима от „Юлен” хванали една козичка и я изнасилили!

- А, стига,бе? Наистина ли? Кога? Една козичка? – занадпреварвали се с въпросите си младежите, скупчвайки се около дядото.

А той ги погледнал наивно хитро и рекъл:

- А, момчета, аз така, колкото да тръгне разговора...

 




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliyanaandreeva - Преди като се деляхме на Изток - З...
17.05.2013 17:21
Преди като се деляхме на Изток - Запад, западняците си взеха капиталите, а на нас ни оставиха Манифеста да си го четем като конско евангелие! Сега като се обединяваме, на нас ни оставиха Времето да е наше, а всичко друго пак си е Техно!
цитирай
2. dobronameren - Според мен този коментар (No1) не е за този постинг.
17.05.2013 19:46
Моят постинг е посветен на новите неща в политиката, а вие пишете за старите. Не че между тях няма връзка, но изяснявайки я, това е много сериозна работа. В този смисъл има разминаване - между шеговитост и сериозност.
А и в още една връзка има разминаване, строго лична моя. Не мога да си позволя да отмина, колкото и да се правя на шегобиец, неверните неща. Хайде, неточните неща.
- ПРЕДИ източните българи ритнаха Запада, а не той тях. Конфискуваха му капиталите и парите. Обаче в Манифеста пише, че всички са хора и трябва да ядат, но не пише, че и всички трябва да работят, а да не се правят на тарикати. И Парите свършиха. Бяха изядени за половин век.
- Затова ПОСЛЕ, принудително, пак дойдохме до Запада. За мен смисъла на "времето е наше" означава точно това: Нямаме право да се сърдим, че не ни давали пари, и че нямаме друг избор, освен сами да си ги изработваме. Как го каза човекът - "Работа, работа, работа!" Който разбрал, разбрал. Светът върви напред и няма да спре да ни чака. Ако разберем ТОВА, всичко друго ще е НАШЕ.
Ето как вашият коментар ме натъжи, направи ме сериозен. затова и моето заглавие е такова.
цитирай
3. demograph - На мен все още ми е интересен само президента
23.05.2013 18:26
Мъничко...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1872636
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031