Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2013 17:23 - Шеговити отговори на сериозни въпроси
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 2421 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Структурата на постинга е следната. Въпросът, който си задавам, е скрит в отговора, поднесен в шеговита вицова форма.

……………………………………………………………………………

Един митрополит учи папагала си да говори:

-      Повтаряй след мен. Аз ще възродя църквата.

-      Аз ще възродя църквата.

-      Аз ще възстановя ролята на църквата в обществото.

-      Аз ще възстановя ролята на църквата в обществото.

-      Аз ще запазя имотите на църквата.

-      Аз ще запазя имотите на църквата.

-      Аз ще върна божиите чеда в църквата.

-      Лъжеш, шефе!

……………………………………………………………………………

 

Чу ли, муцка, Волен като дойде на власт, заплатите ни щели да станат 1500 лева и щели да ги дават веднъж годишно.

……………………………………………………………………………

-      Кажи една добра дума - помолили Мая Манолова.

-      С колко букви – троснала се тя.

…………………………………………………………………………….

-      Снощи сънувах Слави Бинев. Сигурно ще ставам евродепутат.

-      Ами, пак ще те бият.

…………………………………………………………………………….

На предизборна среща със свои избиратели в разградско Доган казал:

-      Трябва да се подготвим за новите избори!

-      Ти се подготви. Ние сме готови – отговорили му от залата.

…………………………………………………………………………….

Съдията по делото срещу Брендо го пита:

-      Признавате ли се за виновен?

Брендо отговорил:

-      Не знам още…

………………………………………………………………………………

Мутра на съд. Съдията:

-      Последната ви дума?

Мутрата:

-      Един милион!

……………………………………………………………………………….

Момък се прибира от седенката и вика на баща си:

-      Тате, пък един ме нарече гей.

-      А ти не го ли наби?

-      Не мога бе, тате. Толкова е сладък…

………………………………………………………………………………

Партиен лидер казва на своите избиратели:

-    Когато дойдем на власт, ще можете да си позволите всичко, което си пожелаете. В нашата предизборна платформа има списък на нещата, които трябва да искате да си пожелаете.

………………………………………………………………………………

Станишев се оплакал на Барозу:

-      Бойко Борисов непрекъснато ме сравнява с Франсоа Оланд.

-      Но вие нямате нищо общо с него – учудил се Барозу.

-      Точно това казва и той.

………………………………………………………………………………

Разговор на автомагистрала „Люлин“ от времето на Тройната коалиция. Към обяд бай Иван се оплаква:

- Шефе, счупи ми се лопатата…

- Няма страшно, подпирай се на багера…

…………………………………………………………………………….

В зоомагазин един видял да се продава танцуващо хамстерче. Изправено на задни лапички върху тенекиена паничка, животинчето изпълнявало сложни стъпки и потропвало весело. Харесал го човекът и го купил, отнесъл го у дома. Сложил го върху паничката – хамстерът се прозял и заспал.

Човекът бесен се върнал в зоомагазина:

-      Какво ми пробутахте! Той изобщо не иска да танцува!

-      А вие запалихте ли свещичка под паничката?

……………………………………………………………………………….

След една кръгла учредителна маса двама активисти забили в бара на хотела две готини мадами. Напиват се и отиват с тях в стаята си. Единият веднага заспива, а на сутринта се вайка:

-    Леле, вчера как се изложих, та те оставих с двете, какво стана?

-    Аа, отсрамих се.

-    Е, как, бе, и с двете ли?

-    А не, преди и аз да заспя, им казах, че сме от ГЕРБ.

……………………………………………………………………………..

Избирател пита лидера на една партия:

-    Вие сигурен ли сте, че като вземете властта и положението ми ще се оправи?

-    Разбира се! За последните 23 години сме взимали властта  8 пъти. Нали все някога трябва да успеем.

………………………………………………………………………………

Шест часа сутринта. Телефонът звъни на пожар. Сънен мъж едва се дотътря до апарата и вдига слушалката:

-      Да.

-      Ало, дружеството за защита на животните ли е?

Мъжът  преглъща и отговаря с мазен глас:

-    Да, дружеството за защита на животните… Кажи, животно, кой те обиди толкова рано сутринта?

…………………………………………………………………………….

Капитанът на един прекрасен круизен кораб се качва на мостика в отвратително настроение.

-      Какво се случило, капитане? – попитал го помощникът му.

-    Ох, мани. Снощи бях на едно благотворително шоу с жена ми. Минималната лепта беше 150 лева. Значи 300 за двамата. Накрая имаше томбола и аз спечелих голямата награда.

-    Е, че какво по-хубаво нещо от това – зарадвал се помощник-капитана.

-    Да, бе. Защото не знаеш каква беше Голямата награда – „незабравимо пътешествие по море“. С моя кораб!

……………………………………………………………………………..

По обед в неделя една младоженка бута мъжа си. Той измърморва сънено:

-      Какво, пак ли?

-      Не, време е да ходим на протести.

-      Ура, на протести, на протести!

……………………………………………………………………………

Барети от поделението за борба с масовите безредици стоят с шлемове пред тълпата от демонстранти. Напрежението расте и започват да тропат с палките по щитовете. Един казва на другия до него:

-  Виждаш ли оная пълната лелка с пъстрата шапка? Това е тъща ми. Не я пипай! Моя е!

……………………………………………………………………………

Едно пиянде гледа шествието от протестиращи, което минава под неговия прозорец, но се навежда повече, отколкото трябва и пада долу на паважа. Събират се хората наоколо му и го питат:

-      Какво стана?

-      Нямам представа, сега идвам.

……………………………………………………………………………..

Млад мъж отива при ясновидка. Тя му гледа на кафе и говори:

-    Млади момко, ще трябва да внимавате, виждам един човек на пътя ви.

-    Това го кажи на него, аз съм машиниста на влака – отговорил невъзмутимо младежът.

………………………………………………………………………………..

Двама граждани пътуват в самолет. Поради високата турболентност  целият самолет така вибрирал, като че ли всеки момент ще се разпадне. Особено единият много бил изплашен. Целият треперел от страх

-    Ама от какво се страхуваш толкова бе, приятел? – попитал го другият гражданин.

-      Ох, страх ме е да не се разбие самолетът.

-      Е, че какво ти пука? Да не би самолетът да е твой!

………………………………………………………………………………

Прочел някъде Вуте, че една американска ракета Пършинг, струвала къмто 2 милиона долара.

-      Ех, една такава да ми падне у дворо – размечтал се той.

………………………………………………………………………………

А Пена чула по Нова телевизия в едно предиобедно предаване, че всяка модерна жена си има любовник. Като гледала водещата, си рекла „Па я да не съм по-грозна от нея!“ И си намерила тя един комшия да я оправя. Ама той не излязъл читав. Като се замъчил отгоре й, то станало пладне. Мърдала отдолу Пена, помагала му и си мислила „Къде го сега моя Вуте да оправи и двама ни, ама пуста мода…“  

……………………………………………………………………………

-      Чу ли? Вкарали Пешо в затвора!

-    Че толкова малко ли е откраднал?

 …………………………………………………………………………….

След решението по култа към личността на Сталин директорът на училището в Лесидрен вика прислужника и му нарежда:

-      Вземаш бюста на Сталин от коридора и го носиш на тавана.

-      Не може, другарю директор. Ще се избият. Ленин е там.

…………………………………………………………………………….

Две бабички, целите в бръчки, си бъбрят, докато започне митинга. Едната казва:

-    Вчера показваха по телевизията как живее Бриджит Бардо. И нея я показваха. Ти помниш ли, кога бяхме млади, всички искахме да изглеждаме като нея!

-      И какво?

-      Сбъдна се нашата мечта…

……………………………………………………………………………

Трима рибари уловили златната рибка. Тя им казала:

-      Пуснете ме и аз ще изпълня по едно желание на всеки от вас.

-      Добре – казал първият – искам една торба злато.

-      Ето ти една торба злато – съгласила се рибката.

-    Аз пък живея в блок – казал вторият. – Пълно е с хлебарки. Не мога да се отърва. Направи нещо

-    Ето ти една малка хлебарка. Пусни я в апартамента, тя ще избие всички останали хлебарки и после ще се самоубие.

-    А аз живея в къща – казал третият. – Пълно е с плъхове, няма отърване от тях. Направи нещо.

-    Ето ти един малък плъх. Пусни го в къщата, той ще избие всички останали плъхове и ще се самоубие.

Първият рибар помислил малко и казал на рибката:

-    Знаеш ли какво, я си вземи торбата със злато и ми дай един малък червен TheEconomist

………………………………………………………………………………




Гласувай:
10



1. jivi93 - Много ме развесели
12.03.2013 10:30
...пуста мода!...
Я по-добре да отида да се подпирам на багера! :)))
цитирай
2. dobronameren - jivi2013
12.03.2013 14:18
Неделя сутрин рано. Париж, латинският квартал.
Улиците са съвсем пусти. Само градският служител по чистотата бавно мете с метлата. ...Ръс... ...Ръс...
Отваря се един прозорец, някаква жена се появява на него и се обръща към метача:
- Господине, мога ли да ви помоля по-бързо да метете, че обърквате ритъма на целия квартал...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1883055
Постинги: 670
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930