Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2011 11:34 - АНОНИМЕН МИ ИЗПРАТИ
Автор: dobronameren Категория: История   
Прочетен: 1163 Коментари: 0 Гласове:
0



„Анонимните не ги разбирам”. Е?!

Ще кажете, че и аз съм анонимен. Не съм обаче. Dobronameren е име. Кликнете отгоре му и ще видите всички мои постинги – съдържание и дата. А сега напишете anonimen и повторете процедурата. Какъв резултат получихте?

Тази моя, забележка да я наречем, не е толкова съществена. Какво значение има името, когато позицията е ясна.

Не, думата „ясна” не е съвсем подходяща. Би била подходяща, ако „позицията” е Отговор. А ако „позицията” е Въпрос? Човек пита, когато нещо не му е ясно или е объркан в търсене на Истината. Значи Въпросът допуска неяснота, объркване, незнание. Единствено недопустимо при въпросите е те да бъдат задавани нечестно. Целта на питащия не може да бъде да обърка отговарящия му. Иначе за какво пита? Да си отговаря сам. Ето това е съществена забележка.

Пиша това, защото макар и да съм „историк”, последните няколко мои постинги не касаят отминали стари истории, а размисли за настоящето ни, в което определяме бъдещето си. А „бъдещето” е винаги Въпроси, нали. Аз питам, драги anonimen. Питам, защото търся Отговори.

Та, конкретно. Написал съм (и съм се подписал!), че според мен (не случайно е подчертано) гласуването за Бойко Борисов е най-правилния избор в момента, който би гарантирал демократичното бъдеще на България. (Отново отбелязвам, че „демократично” е  според моите представи за това толкова неясно и дискутирано понятие.) Не твърдя ТОВА. Не заповядвам на никого да постъпва ТАКА. Не обиждам опонентите си. (Това последното ми е най-трудно – как да бъда любезен с крадеца, каква мека дума, влязъл в демократичния ми дом нагло през прозореца, седнал на Моя стол и заявящ „Аз пак съм тук! Както баща ми беше Тук!” – същинска „царица Костадинка”. Не случайно по тяхно време те не се гонеха едни други! - Това последното е отговор, не е въпрос.)

Та, конкретно. Написал съм и съм се подписал: Да има някаква опасност за настоящето ни? Няма. Макар да не мога да обясня какво точно е дясно/ляво, аз зная, че днес вървим по правилния път. Поради простия факт – виждаме целта, върха, където трябва да стигнем.

Ами напиши ми, драги anonimen, че според теб простите факти са други, че има друг връх, друга цел, друг път. Та да започнем спор, аз и ти, да се включат други добронамерени българи. За да започнем, хайде не да бъдем безгрешни, но да грешим по-малко. На следващите избори, казвам аз. Според теб – на касирането на вече проведените ли?

Това последното си е чисто заяждане, драги, но и ти си заядлив. Защо в коментара си за „симпатиите ми към Бойко”, както пишеш, си поставил в скоби (-$?) Демек, съмняваш се, че ми плащат. А защо ми приписваш думи, които не съм употребявал? Написал си ми - „... казваш, че "дясна" Европа се напикавала от щастие от политиката на Бойко....”  Един демократ, както го разбирам аз, никога не би употребил думата „напикавам”, говорейки за „дясна Европа”.

Мисля си, че когато човек си поставя вратовръзката, е задължително преди това да си измие врата. Говоря образно.

Сега за Бъдещето.  

Аз съм написал и съм се подписал: Бъдете сигурни, мои сънародници, че Светът сравнява своите изводи за Бойко Борисов по нашата подкрепа за него. Ако в някакъв лош час, този човек реши сам да се откаже от нашата подкрепа и доверие, той просто „ще стане зрител”. А каузата „ще изтика” друг на негово място. Защото „Каузата ни е винаги нещо повече от хората, които участваме в нея”.

Ти ми отговаряш така: (Благодаря за отговора, за това, че той съществува) – „Човече, Европа я чака период от поне едно десетилетие, през който ще премине през ада на социалната несправедливост, породена от алчните до безумие власимащи.(Правописът запазен)

Оставям настрана внушението ли, убеждението ли, че Европа се управлява от алчни до безумие властимащи. А иначе е чудесно! Само едно-две-три десетилетия?! Че Каузата затова е винаги нещо повече! Защото тя, Каузата, се гради с векове! Как да го кажа по-безболезнено, по-образно?:  Да се каже за един човек, че е образован, той трябва да има три висши образования – своето, на баща си и на дядо си.

И за накрая: Твоят коментар, драги anonimen, завършва така – „Няма по-голяма истина от собствената заблуда”. Вярно е, но е употребено нечестно. Мисля, че би било честно, бих приел само два варианта (не коментирам чувствата си, които ще са различни): „Няма по-голяма истина от собствената ТИ заблуда” или „Няма по-голяма истина от собствената НИ заблуда”. Другото НЕ Е ДЯСНО!..

 

Дължа едно пояснение за другите блогъри. Въпросният коментар, който е причина за този постинг, НЕ Е ОБЯВЕН в историята на моя блог, която е достъпна за вас. Той съществува, може да бъде прочетен само от онзи, който знае паролата ми, за да влезе в блога ми. Т.е. аз!

Заявявам на модераторите (на собствениците?!) на BLOG.BG:

ТОВА СЪЩО НЕ Е ДЯСНО!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dobronameren
Категория: История
Прочетен: 1873047
Постинги: 669
Коментари: 2593
Гласове: 1611
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031